Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier om kwart vor 2 in het zh wezen
    laat jullie weten wat de uitslagen zijn

2. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Ntombi en sassefras gefeliciteerd en welkom!
    (morgen zet ik jullie op de kalender!)

@neia dank je wel, doet me goed.

Hier staat seksleven ook op laagpitje wij hebben het zelfde als neia, het zekere voor het onzekere, vind het heel eng (ook al kan het geen kwaad)
    Na de echo maar weer, gelukkig denkt manlief er net zo over ;)

sassefras, je krijgt eigenlijk alleen een echo als er een medische indicatie is, maar je kan het natuurlijk altijd vragen..nee heb je ja kan je altijd krijgen!

3. Hallo allemaal,

waw, een paar daagjes niet geweest en wat een berg te lezen!

Ik ben bijna alles weer vergeten... :oops:

We willen het niet weten. Bij Liene wisten we het ook niet.

Ik heb ook al een paar dagen 's morgens moeten overgeven. Gisteren en vandaag niet, maar wanneer ik niet eet word ik wel misselijk.

Volgende week woensdag naar de vk, ik kijk er naar uit.

Dames met echo's, veel succes en geniet ervan!

Saartje

4. Shalina

Shalina Lid

1 sep 2007
    72
    0
    0
    Joyo: heel veel sterkte met je oom meid.

Hupse : veel plezier met je 2e echo

Danjo: ja ik wil straks graag weten wat het word.

Mamafaye: Heel veel sterkte woensdag en geniet lekker van het wondertje in je buik en allemaal beetje dubbel , maar het zal wel zijn reden hebben.

Bahar: spannend en sterkte meid.

Mutsie, Ntombie en Sassefras : Welkom en gefeliciteerd.

Sassefras: Hier bij ons is het zo dat je met 9 weken zowieso een echo krijgt medische reden ofnie, ik heb de mijne opo 25 sept en ben al aan het aftellen hahaha.

Groetjes Bianca

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hier sexleven even wat minder, zijn allebei bang dat het kwaad kan, ook al lees je overal van niet, het voelt niet goed, na de echo, als we zeker weten dat alles goed is zal het wel weer goed komen, want we missen het allebei...

6. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    oh nee ons sexleven gaat gewoon verder.... HEt kan immers geen kwaad... dus ja waarom dan niet...

Zeg dames ik ga ff mijn ogen sluiten... tot straks allemaal

7. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Weer een heleboel nieuwe mei mama's erbij :) Allemaal gefeliciteerd!

Heerlijk al een paar meiden met een echo..wij mogen morgenvroeg..hoef gelukkig niet de hele dag te wachten..vind het toch wel erg spannend..

8. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    Zo, ik heb alles van afgelopen dagen weer gelezen, maar het is teveel om gericht te reageren..!

Daarom haak ik hier maar weer in ;)

Wij willen ook weten wat het wordt, maakt het (volgens mij) nog tastbaarder. En ik vindt het allemaal al spannend genoeg (tis onze eerste)!

Vrijdag de bruiloft gehad waarbij ik ceremoniemeester was, volgens mij heeft niemand gemerkt dat ik niet dronk, appelsap in een wijnglas doet wonderen :)
    Maar ik was ZO moe, was echt een beetje bang dat ik in zou storten, van 8 uur 'sochtends tot 4 uur 'snachts.. Gelukkig was het bruidspaar zielsgelukkig, en daar doe je het toch voor.

Sexleven staat op laag pitje, na MK toch het beetje angstig geworden. Eerst maar eens de echo afwachten...

9. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Spannend mariska! Heel veel plezier!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ha wat slim van jou appelsap in een wijn glas
    Wij hebben over 2 weken een feesje maar ze zullen toch wel komen te weten dat ik zwanger ben
    kan me mond niet houden

11. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goede middag meiden, hier is alles goed. nog steeds bang dat het allemaal mis gaat maar dat zal wel duren tot ik 12 weken ben. voel me goed. heb alleen af en toe wat buiklrampen maar ben gelukkig niet ziek.
    vanmiddag een zwangerschapsbroek kopen, heb ik wel verdiend vind ik :)
    en morgen vroeg komt de mevrouw van moeders voor moeders. dus nog een test hihi vind ik leuk om nog eens zo test te zien ;)
    hoe is het allemaal met jullie meiden ?

kom straks weer effe kijken, en vanavond dans les van 21.45 tot 23.00 das best laat en kan ik nu echt niet redden, dus straks eerst nog een dutje doen. wat lijken we oud he ! :) maar we krijgen wat moois!

heb donderdag een intake gesprek bij de verloskundige. best wel spannend allemaal.
    bij ons zitten gelukkig geen ziekte in de familie. wel is bij ons in de familie dat ze de kinderen niet 9 maanden kunnen dragen, dus komen er bij ons in de familie veel voor dat kindjes overlijden. ik ben zelf met 26 weken geboren.
    bij me zus was niks aan de hand die heeft 38 weken gedragen. dus hoop dat ik hetzelfde als me zus ben.

groetjes sandra

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hoop voor je dat het bij jou gewoon voorspoedig mag verlopen meis

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Danjo, nu zul je wel in de wachtkamer zitten denk ik, veel plezier en we horen het straks wel.

Seksleven gaat hier door, behalve dat ik niet wil klaarkomen omdat dat niet prettig is.

Saar, hoe doen jullie het dalijk met de bedjes?

Sannnnieee hoop dat ook jij voor de 37+weken kunt gaan!

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Danjo, je bent waarschijnlijk nu ongeveer aan de beurt in het zh. Ik ben benieuwd wat de uitslagen zijn.

mamafaye, wij denken er hetzelfde over! ;)

Saar, heerlijk over een weekje naar de vk, fijn he om naar toe te leven?

Joyo, slaap lekker!

Mariska, yoehoe morgenvroeg de echo, spannend. Gaat Mariska-man ook mee?

Croky, erg goed opgelost om appelsap te drinken. Nog lekker ook!
    Goed van je dat je het zolang hebt volgehouden op de bruiloft.

Sandra, heftig zeg dat jij bij 26 wkn al geboren bent. Hopelijk blijft jouw kindje tot wel minimaal 37 wkn zitten. Ik ben benieuwd wat de vk erover zegt.

X Neia

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hoi allemaal,

Hier gaat sexleven ook rustig door, alleen wat minder heftig en wat minder vaak als normaal, als we veel weg zijn dan ben ik vaak te moe als we thuiskomen...

Verder heb ik goeie dag.. nog helemaal niet gerookt dus ben stiekem beetje trots! Ik ga vanavond lekker koken voor mn mannetje (was zoooo moe dat ik vorige week bijna niet gekookt heb....achhhh) en verder hebben we de hele week helemaal niks.. heerlijk!

Mamafaye sterkte woensdag!

Verder ben ik de rest vergeten (sorry!)
    alle nieuwe mama's welkom!

Rebbel, hoe gaat het nu? Heeft het doorgezet of wacht je nog steeds op vrijdag?

Xxx

16. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    @Gina82 goed hoor, en hou vol dat niet roken. Ben ook gestopt toen ik de test zag. ook nog maar kort gestopt dus eigenlijk(was een forse roker). Heb er op zich niet heel veel moeite mee maar ben wel heel erg aan t snoepen en ben bang om tonnetje rond te worden. Maar goed, beter een paar extra kilo's dan roken. zet m op hoor!

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hier was alles super
    haha bloed was goed,sperma was super en had mn ei duidelijk gehad
    en toen zei ik ja dat klopt ik ben zwanger helemaal happy zei
    daar doen we het voor zei ze
    10 oktober eerste echo

18. Chanie

Chanie Lid

28 aug 2007
    70
    0
    0
    Jezus meiden, de wordt wat afgekletst in die 2 dagen dat ik er niet was
    GEZELLIE dat zeker, Sorry maar ik heb niet alles trug gelezen
    Hier ook weinig tot geen kwaaltjes alleen ongi gevoel wie nog meer?
    ja en indd ook wel moe maar niet overdreven.. Ik ben trouwens 20 mei
    uitgerekkend ennee ik kom uit rotjeknor/ rotterdam :p
    en mij leeftijd is 21 dus lekker vroeg mama als het goed mag gaan [-o<

19. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    hoi meiden,

hoe doen jullie dat toch met onthouden om terug te reageren?

ik weet dat croky is van dat wijnglas met appelsap op de bruiloft, mariska heeft morgenochtend een echo.......en dan ben ik het spoor eigenlijk al weer een beetje beister haha! zullen ookj wel de hormonen zijn, lekker vergeetachtig, wilde gister ook al de smeerkaas bij de borden zetten i.pv in de koelkast.......

maar hoe doen jullie dat, schrijven jullie alles op een briefje ofzo en dan reageren?
    want ik wil wel op iedereen proberen te reageren, maar zo lukt het mij niet (blonT haha)

ik ben zelf trouwens in rotterdam geboren en heb heel mijn leven in ridderkerk gewoond! ik zag ook een paar meiden uit die omgeving hierzo, wel grappig, maar door de marine woon ik nu in noord-holland. mutsie-man zit nog bij de marine......maar hij heeft nu gelukkig een walplaatsing! :D

heb net bij de prenatal een mutsje gekocht en bij de hema een lief rompertje in maatje 56......mocht van mezelf nu na die echo. en voor mezelf en vriendlief lekker een moorkop vanavond bij de koffie!

hupse, ben beniuewd hoor!

mariska, veel plezier morgen bij de echo!
    zo dames een heel verhaal weer, mss kom ik vanaaf nog ff langs en anders tot morgen!
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

mutsie!

20. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    leuk hoor mutsie.... en zeker als je een echo hebt gehad met een kloppend hartje... Geweldig toch. Ik moet nog steeds mijn eerste echo hebben.

Maar goed 27 september eerst ff naar de vk. Ben wel benieuwd.

voel alleen af en toe wat borrelen onder in mijn buik...... beetje grappig appart gevoel. hihi

Deel Deze Pagina