Hoi Hannah Ja ik heb mijn banner al aangepast, dus vandaag 22 weken en 1 dag. De kleine voel ik ook behoorlijk bewegen.
Wat betreft 3/4d echo........ Er zijn mensen die het alienachtig eruit vinden zien........Dat kan. Ik heb met 17 weken stukje in 3d gehad en vond het echt niet eng, eerder supermooi om je kindje zo compleet te kunnen zien... Ben benieuwd hoe ons kindje er 10 weken later in 3d uitziet...
ik heb net eens even gekeken bij die google link maar daar komt deze site niet bij te staan hoor...niet bij mij en ook niet bij de anderen die ik al heb toegevoegd...
nee indd. van mij hoeven mensen hier ook niet te komen lezen! hier kun je nog eens roddelen over lastige moeders e.d. zal het dan wel iritannt vinden ja als er allemaal bekende van mij hier komen lezen! gaat ze allemaal niks aan haha
Ben ook even gaan googlen maar ik krijg ook geen link naar deze site.... Dus zal dan wel meevallen denk ik....
ik heb deze week onze laptop binnen gekregen. kreeg ik bij de tele 2 dus lig er nu heerlijk mee in bed! al is ie best onbenullig groot... maar wel makkelijker dan altijd achter mijn bureau zitten
@ Anastacia interessant wat je zegt over dat google etc, maar snap het niet helemaal. Maar ja mij maakt het niet zoveel uit, het geslacht staat zelfs vermeld op m'n hyves dus ik heb geen geheimen wat mensen willen weten @ Anoesj lees net jouw reactie daarover dus het valt wel mee met die beveiliging. Trouwens gaaf filmpje op je hyves over de creatie van een beebje, heel mooi @ Hannah daarom wilde wij pas een 4d echo als ik al wat verder was, ga het pas doen als ik 28 weken ben dus zal het niet zo alienachtig meer zijn. @ Verzorgingsmiep zo dat schiet al op dan
Hihi ideaal he zo'n laptop! Ik zweer echt bij de laptop...Lekker op de bank in een hoekkie gekropen, met een half oog toch tv kijken. Of als je niet lekker bent lekker in bedje blijven en laptoppie erbij... En manlief hoeft ook niet te klagen dat ie me zo weinig ziet omdat ik dan op zolder zou moeten zitten waar de andere pc staat
http://www.jysk.nl/index/varelset/ungdomsvaerelset.htm deze ga ik morgen voor mijn zoontje halen. teminste als ze hem nog hebben ik hoop t wel! want vind deze wel erg leuk!
Mooi hoor Deentje. Hannah: is zeker ideaal zo'n laptop. Lafo: Schiet idd op, maar geeft niks hoor. Gneieten doe ik toch wel!
Hier ook een laptopverslaafde Wel zo makkelijk toch! @ Mooi bed hoor Deentje en handig ook zo te zien! Nou ik ga eens sociaal doen, ik spreek jullie morgen wel weer! Welterusten
ohh ik heb toch een leuk idee gezien voor op de wand bij babyplanet...ik heb er een foto van gemaakt zal hem er even opzetten... het was een zachtblauwe wand, met verschillende vierkante behangstukjes overelkaar geplakt... Snappie...haha... Maar wel erg leuk...hihi...
Zit nu achter de tele2 laptop van mijn nicht haha...wel in de woonkamer dus ben half sociaal hihi... Mijn vader heeft thuis ook een laptop, hij is doordeweeks nooit thuis maar eigenlijk nooit bij nagedacht om hem mee op bed te nemen...hihi...
Welterusten Lafo! Nou ben benieuwd Anoesj......Klinkt leuk maar ja eerst zien he Enne ideaal lekker in bed...Scheelt ook als je straks je bevalling wil updaten whahaha
ja toen ik zag dat we een laptop bij dat tele 2 abonement zouden krijgen dacht ik gelijk aan lekker in bed computeren haha