Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ook jij slaap lekker verzorginsmiep!

Lafo: heeft je gesurf naar geboortekaartjes nog iets opgeleverd?

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou meiden ik ga ook mijn bedje in!

Welterusten en tot morgen!

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh echt niet, dacht altijd dat hij de link zou herkennen, maar dan zoekt ie ws alleen op emailadres..
    Overigens als je zoekt op anoesj en Rolde dan vind je jou wel op de zwangerschapspagina ;)

Nou ja, maakt verder ook niet uit, maar ik ben niet zo van de openbare links :)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Meiden ik ga ook lekker naar bedje toe :)

trusten!

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo, weer terug naar de Yoga, ben ik klaar ga ik op m'n plaat buiten. Nou ja, op m'n been hoor, het was verder absoluut niet ernstig of pijnlijk ofzo, maar wat voel je je dan een dom wijf zeg!

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ohh ze mogen van mij wel lezen wat hier staat...moeten ze het wel eerst kunnen vinden haha...dat lukt ze wss al niet...en heb niet van die nieuwschierige aapjes in de familie dus dat scheelt:)

Zit steeds naar dat leuke pakje te kijken wat ik vanmiddag voor ons manneke heb gekocht...wil het zo graag ophangen...mja dan weet iedereen dat het een jongetje wordt haha...helaas...

Ga zo het voedingskussen eens uitproberen...volgens mij ligt dat heerlijk hihi...

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Onsukkie...gelukkig heb je je niet pijn gedaan...maar ik kan me voorstellen dat je je dan behorlijk lullig voelt...helemaal als er anderen bij zijn...maarje bent echt geen dom wijf hoor...iedereen gaat wel eens op zijn bek...

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Even jullie hyves aan het bekijken...wat leuk om nou ook eens gezichten erbij te zien...weet je ook met wie je praat hihi:)
    Ik ga nu ook echt maar slapen...iedereen al op bed hier volgens mij...ik ben echt een nachtmens he...hou het zo nog een uur vol...maar dan slaap ik ook tot 12 uur...Moet morgen om 1 uur pas werken dus dat kan mooi...hihi...hoezo erg...mja
    Moest eigenlijk ook nog naar de tandarts...mijn afgeknapte dode kies zouden ze opvullen, maar nu is hij door een beschuitje met muisjes nog verder afgeknapt...is geen vullen meer aan...
    Dus moet er een kroon op, maar dat hoeft van mij nu nog niet en volgens mij is dat aardig prijzig en kan ik nog een hoop bij betalen boven de verzekering...dus dat doen we maar even niet...
    Nou slaap lekker...nog een half dagje en dan lekker een vrij weekend..joepie...

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Wat een hoop geklets weer hihi!

Ik weet niet goed hoe ik een link moet neerzetten maar zoek maar onder Regina in Vlaardingen op hyves dan kom je me tegen! Voeg me allemaal gezellie toe hahaah!

@Friendly, wat jammer zeg van dat huis! Hopen dat de woningbouw een beetje mee wil werken!

@Iedereen, is er ook iemand die geen zwgym of zwemmen of yoga doet? Ik doe geen van allen... zie het niet zo zitten hahaa...

Wij hebben ook een laptop, ideaal, kunnen we overal mee naartoe nemen, super!

Van de week lekker een hoop gekocht hihi.. heeft er iemand trouwens een goeie actuele lijst van wat we moeten hebben voor de baby?

werkse voor degene die moeten werken!Xxx

10. will

will Niet meer actief

goeiemorgen

gina, ik doe ook geen van alle. ten eerste is het te ver weg voor me en ten tweedehet hoeft voor mij ook niet zo. ben er bij amy 2 x geweest, was echt niets voor mij.

deentje, wat een superbed, erg leuk.
    ik wist niet dat jysk ook in nederland zit, hier zitten ze overal.

ik gas zo is kijken of het lukken wil met hyves maar eerst moet ik nog even onze eigen site op orde brengen, thanks anastacia.

tot later

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh ff snel een ego berichtje van mij moet zo werken laaatste dagje gelukkig en dan 3 dagen vrij maar oo wat voel ik me ziek! me klieren in me nek opgezet en nog steeds neus en keelpijjn oeef hoop dat de ochtend gauw voorbij is lag gisteravond om 7 uur in me bedje maar de baby is lekker actief dat was nog het leukste van alles nou ik ga ervandoor werkse iedereen

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo vandaag 21 weken!

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb nog niet bijgelezen, maar wilde eerst ff goedemorgen zeggen :D . Mannetje heeft nu de buikgriep en hij is zoooo zielig, jeetje en ik moest gewoon door. Niet eerlijk. Maar goed. Ga ff de vk praktijk kijken en dan de woningbouw bellen, tot straks!

14. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Haha dat zijn aardig wat nieuwe vriendjes op hyves op de vroege morgen! gezellig hoor.
    Ik ga jullie straks is even rustig bestuderen. Leuk om jullie gezichten erbij te zien!

Sjaan, ben ook al aardig op weg met de babyuitzet hoor. vind t gewoon allemaal heel leuk om te kopen! Hihi

Heerlijk Anna, groot gelijk. Geniet er lekker van.

O Onsukkie dat heb ik ook gewoon precies met mijn hond. Binnen loopt ze me de hele tijd achterna en ligt constant op schoot (gezellig!) maar buiten. Pfff elke dag weer een crime.

Lafo lekker Spanje, dat is een goeie manier zo. Geef mijn zo’n schoonpa. Hihi

Hannah wat een lekker vooruitzicht zich. Tof hoor.

Verzorgingsmiep jeetje ik vind 10 dagen nog best veel. Alles is in ieder geval goed!

Leuk Deentje, stoer bed hoor.

Nou ik ga zo nog ff gluren bij jullie op hyves. Tot straks!

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden

Hier alles wel rustig, net uit bed, moet zo naar d e verloskundige.
    En verder de hele dag wel druk druk ..
    Vind vanmiddag vast wel weer een plekje om te komen kijken ne schrijven.

Hyves is idd wel erg leuk, bij mij staan er ook een paar fotos op van de trouwdag vorig jaar :)

xx

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier geen hyves, sorry meiden maar ik heb het er niet zo op.
    'Goed' nieuws van de woningbouw, we zijn van de wachtlijst af en zitten nu op het stapeltje 'spoed'. Geen garantie dat we over 6 week wat hebben (want er wordt niet verteld hoe groot dat stapeltje is) maar onze contactpersoon vind het onverantwoord als eind maart (over 10 week) de babykamer niet klaar is. Dat geeft dus goede hoop. Nu is het dus afwachten, weet in elk geval dat ze nu niks hebben. Nu dus duimen draaien dat het niet te lang gaat duren.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Vanmiddag met vriendinnen de stad in, lekker taart eten :D. Nu eerst ff onder de douche. Wil eigenlijk wel beginnen met kleding uitzoeken, maar zolang mannetje in bed ligt gaat dat niet worden vrees ik.

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Leuk al die nieuwe vriendinnetjes op Hyves!

@Hannah: Wat heerlijk Curacau! Mooi vooruitzicht!

@hannah: Ik slaap ook niet meer zonder voedingskussen! Moet wel wennen aan dat obstakel tussen mij en manlief! hjihi! Slaap een stuk beter in elk geval dus moeten er maar aan wennen voor nu ;) Ik neem trouwens voor het slapen gaan warme melk met honing en ook dat helpt snachts!

En ja, een dag minder werken op deze manier vind ik helemaal top! voelt zo goed nu al!

@Daphne : was ff zoeken maar heb je gevonden op hyves! Anoesj heeft niet zoveel vrfienden hahah.......jeetje!

@Deentje en Hannah: Ik verheug me er nu al op om live bij jullie bevallingen aanwezig te zijn met die laptop vanuit jullie bedje! DEAL!

@anastacia: Als je zoekt op anoesj en rolde dan vind je dus de zwangerschapspagina, maar dat is niet haar echte naam toch? dus blijft ze anoniem als ze dat wil! Lijkt mij :)

@Gina: Ik zag het ook niet zo zitten maar ga toch maar aan de Yoga. Kost hier 125 euries voor 10 lessen echt te duur! Maar goed! Lijkt me toch wel lekker ontspannen, voelde beter als die gym hihi!

@Fiona: Gfele met je 21 wekies! Ik ben vandaag, Net als Hannah volgens mij , 24 weken! So far so good!

Succes Freindly met manlief en je regeldingetjes! Ik ga nog even achter de creche aan vandaag! Heb ook voor het eerst de vk praktijk gezien en ook drect voor het laatst zag ik! jammer hoor!

Heej Buddy: Gezellig zo samen Hyven! Ja lekker he een dagje minder! Ik zal je zo eens even gaan bestuderen op de hyves! hihi!

tot strakkies meiden!

19. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    O friendly dat is inderdaad goed nieuws. Nu duimen draaien. Hoop dat jullie snel wat hebben.

hihi jullie zijn allemaal knappe meiden zeg.
    Leuk om te zien al die foto's. Hyves is toch een beetje gluren bij de buren he. Een beetje een kijkje in iemands leven. grappig.
    Ik wil trouwens ook zo'n banner op me hyves. ff kijken hoe dat gaat.
    Hier eigenlijk ook niks te verbergen. We weten niet wat het word en verder toch niet veel boeiends of spannends gaande. :)

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Friendly: Goed nieuws dat je van stap[eltje bent verhuist! Ga voor je duimen dat het inderdaad niet zo lang meer duurt!

Deel Deze Pagina