Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hoe kon je dat nou vergeten :rolleyes: :)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo ik ga meer eens een andere activiteit doen....Heb nu weer poos gezeten dus moeten we gaan staan en lopen...

Tot straks!

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik zit net gaat iedereen weg.. :)

4. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    haha huh wat waar lachen we nou om?
    Vind het de meest vreselijke zwangerschapskwaal.
    Ik kan niet meer op mezelf vertrouwen, heel suf.
    Even met iets anders bezig en ik ben t al weer kwijt.

anna je hebt inderdaad een leuke ticker op hyves, die ga ik zo van je pikken. Mooie foto's van je trouwen zeg. Mauritius is wel een droombestemming!

5. hoi hoi!

heb net het bed opgehaald. gelijk een deken en nieuw beddengoed gekocht! echt hele leuke met hondjes erop.
    nu alleen nog een matras! en dan kan arjen leren in het grote bed te slapen! ben benieuwd hoe dat gaat haha. maar weer een zorg minder! geen gezoek meer naar bedden :):)

en met een draagzak fietsen is best te doen hoor. je kindje ligt behoorlijk veilig in zo'n ding. t blijft altijd eng en een risico dat je misschien valt... maarja dat kan altijd gebeuren!

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Dolphin: Je bent niet alleen! maar ga me wel zo douchen heb ik nog niet gedaan hihi! Kreeg telefoon en heb weer zitten kleppen zeg maar! :)

Thanx Hupse: Mauritius was zeker een droombestemming! Zijn er samen met de ouders naar toe geweest en hebben toen we terug kwamen een feest gegeven om het met iedereen te vieren!

Leuk dat Hyven!

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha anna, hier net zo... telefoon gehad, gegeten, maar nog niks gedaan in huis.. :rolleyes:

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    En ik verkondig al wel drie weken dat ik mn benen ga scheren :-s aiaiaia! Niet best, manlief heeft een nieuw koosnaampje: bokieto! Vrij pijnlijk ook!

@dolphin: Heeeeeeeeeeeeeerlijk zo aankeutelen!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heb trouwens al onder het bellen mn bed leeggehaald en in de wasmachine gedaan! Goed bezig hier hahahah! Bummer: MOet hem nu OOK og weer opmaken :-s hahaha, hoezo te lui voor woorden!

10. ooh lui haha weet er alles van.. hihi elke keer 1 dingetje doen half uur computeren haha erg hoor :)

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Jullie hebben het gezellig zeg :D ! Hier ondertussen ook twee hele lange telefoontjes gehad, wel gezellig. Ga zo de mappen kaartjes terugbrengen en dan naar de stad. Heb tijdens het bijlezen even 3 broodjes weggewerkt, dus vanmiddag maar ff langs de mac (mannetje hoeft toch niks eten, dus ik ga lekker niet koken :D . Vanmiddag eerst maar eens thee met een groot stuk gebak eten, das het leuke van net vriendinnen afspreken :D . Nou, niet te veel kletsen in de tijd dat ik weg ben ;)

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Of nix doen en alleen maar compjoeteren! ;)

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo heb mijn rondje huishoudelijke taken even gedaan...Lees vaatwasser uitruimen en weer inruimen..

Nu aan mijn middagmaaltje....Weer even rusten..

Goed bezig Anna al bellend:D
    Wat scheren betreft..herkenbaar, wil het ook al weken maar komt er niet van..Whaha wordt hier ook al aapje genoemd... :)

We zijndus met zijn allen lekker lui.....
    Ik moet nog werken straks...Geen zin!

Friendly lekker vooruitzicht....Oh Mac is zo lekker maar wordt er misselijk van :(

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Das de beste optie.......NIX doen en beetje lui forummen :)

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Kunnen niets beloven Friendly! ;) Ik heb het al zo druk met niets doen hihi! Veel plezier inde stad! En enjoy the gebak en the MAC!

Over the Mac gesproken, ik had gisteren een vriendinnetje aan de telefoon en die probeerde me iets uit te leggen in de stad! Allemaal herkenningspunten maar pas toen ze over the MAC begon wist ik waar we zaten hihi! ;) Als het maar over eten gaat!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha klinkt zo bekend allemaal.. bij het idee al dat ik iets moet doen word ik al moe.. :)

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Maar jij hebt je bed al afgehaald en in de was gedaan........
    Dat moet ik nog doen ;)

Nou ja moet nu verplicht weer even rusten...En dan dadelijk wel de was een beetje...
    En dan is het alweer tijd om naar werk te gaan.....

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier is iets doen ook heel moeilijk hoor. De pc is een goede afleiding! Gisteren veel gedaan, maar dat kwam omdat ik heel erg gefrustreerd was, dan probeer ik me wel eens af te reageren door schoon te maken.
    Zal btw aan jullie denken tijdens het gebak en bij de mac ;). Moet nog ff geduld hebben met weggaan, want de drukker heeft middagpauze, dus ga nog ff verder in mn namenboekje. Tot vanavond!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zo, lekker broodje pasta gehad (nuttela !)

Lees : * pasta met een beetje brood!*

Deel Deze Pagina