hallo dames, Hier nog een kersverse meimama. 23 mei is mijn uitgerekende datum, gisteren net getest en zwanger! Ik heb al 2 meiden, Kim en Tessa. Na lang twijffelen hebben wij toch besloten om voor een derde te gaan, en wat denk je na 1 ovulatie raak! Terwijl ik de vorige keren toch lang heb moeten wachten. Ik vind het nog heel onwerkelijk allemaal.Op wat zwangerschaps kwaaltjes na zie je er nog niks van., niemand weet het verder nog dus dat geeft ook een onwerkelijk sfeertje. Leuk om op dit forum te schrijven, gaan we allemaal samen op! Groetjes Evelien
goeie hoe ik iedereen onthoudt haha Mutsie onthoud ik wel noem meerdere mensen zo Lafo ken ik al een beetje van nod forum Gina weet ik van het roken (meis goed bezig) Mamafaye heb ik in msn dus ook makkelijk Friendly ook in msn Bahar zat ook bij mij nod forum ,,zijn mensen die je dan onthoudt en voor de rest tsja ik moet er ook ff helemaal in komen
Ik kom me hier ook aanmelden, ik ben 30 jaar en moeder van 2 prachtige meiden van 9 en 7 jaar. Jan 2006 kwam bij ons het verlangen naar een 3de kindje, maar door omstandigheden was dit alleen nog mogelijk via ivf. We hebben twee mislukte pogingen achter de rug en weten sinds vandaag dat onze derde poging is gelukt. Ik mocht eigenlijk pas vrijdag testen, maar kon me niet meer inhouden vandaag. Tot mijn verbazing een vaag streepje, ik ben meteen een andere test gaan halen van clear bleu en daar kwam een + op. Ik ben dus zwanger! Nog wel heel pril, maar we gaan toch voorzichtig genieten. Morgenvroeg moet ik een afspraak maken voor de eerste echo. Groetjes Naatje Ps. onze datum is 26 mei 2008
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik moest stoppen met me antidepprevisia, Normaal moet je dat langzaam afbouwe en ik moet meteen stoppen, Wat dus nogal gevolgen mee brengen als afkick verschijnselen ben benieuwd hoe dat uit ga paken en stopen met roken is natuurlijk ook niet makelijk normaal rookte ik 2 pakjes Nu probeer ik zo min mogelijk maar onder de 6 haal ik het nog niet
meis wij zijn er om je te steunen als je het moeilijk heb trek aan de bel dikke knuf voor jou en je kan het
Hoe is het met Hupse en Bahar? Spannend meiden. Hopelijk hebben jullie allebei goed nieuws! Gina, goed zo dat je nog niks hebt gerookt. Ik ben ook trots op jou! Heerlijk een beetje rust deze week, zal goed zijn voor de kleine. Danjo, jaaa alles goed , haha dat wist je natuurlijk allang. Fijn dat de 1e echo nu gepland staat. Chanie, leuk dat je een jonge mama bent, en het moet gewoon goed gaan meid! Heftig dat je nu helemaal moet stoppen met de antidepresiva. Hopelijk krijg je weinig last van de afkickverschijnselen. Mutsie, tip om iedereen te onthouden; als je je antwoord typt kun je naar onder scrollen en daar zie je de laatste paar berichtjes, zo kan je die onthouden. Maar je moet natuurlijk alleen reageren als je wil he. En we hebben allemaal natuurlijk al een beetje zwangerschapsdementie. Mmmmmmmmmm heerlijk moorkoppen. Jezelf lekker verwennen meid. Joyo, borrelend gevoel in je buik? Dat ken ik nog niet. lijkt me inderdaad grappig. Evelien, gefeliciteerd en welkom hier. Naatje, ook GEFELICITEERD! Wat geweldig dat de 3e ivf poging raak was. Inderdaad nu voorzichtig genieten, heerlijk. Wij hebben een heerlijk rustig dagje gehad, echt lekker een week vakantie thuis. Morgen gaat Neia-man (als het beter weer is) buiten schilderen, maarja ik mag niet meehelpen. X Neia
Hallo meiden, Ik ben echt moe, hebben jullie daar ook zo last van Kan ook niet zoveel hebben, ben al een beetje een krengetje af en toe al zeg ik het zelf en soms merk ik dat ik stemmingswisselingen krijg, echt die hormonen Verder alles goed, merken jullie al iets aan jullie buik? Of zou ik gewoon me inbeelden dat ie veel dikker is Of ik snoep veel meer dat kan ook Ik kan ook niet alles onthouden wie wie is en wie wat geschreven heeft. Gina jij komt ook uit omgeving Rotterdam; Vlaardingen leuk kom ik ook wel eens. zag nog meer mensen uit Rotjeknor gezellig, ik werk in rotjeknor maar kom eigenlijk uit Delft ben naar deze kant toe gegaan voor werk en man Of wij het wilen weten, nee en ja wisselt per minuut, maar uiteindelijk zal ik het wel willen weten, ken mezelf een beetje En seks is hier echt gedaald tot nulpunt, voornamelijk omdat mijn baarmoeder gaat bloeden en ik dan weer angstig wordt. Het kan geen kwaad maar bloed vind ik niet zo prettig om te zien..... Zo ga ff koken en inpakken moet natuurlijk heel m'n huis nog in dozen stoppen, aarggghh wat heeft een mens een hoop spullen. [color=black]Hebben jullie al namen in je hoofd waarvan je al zeker bent?[/color]
haha ben ook echt een zeef hoor. Als ik t een en ander gelezen heb en ik wil reageren ben ik t al weer kwijt. dus van mij krijg je geen tips mutsie! O en welkom en gefeliciteerd nieuwe mei mama's. ik ben HELEMAAL in de wolken. de echo gehad en er was wat op te zien. Een totaal onduidelijk frutseltje, maar het zat er En een heel klein knippertje op de echo wat steeds aan en uit ging, het hartje. De gyn drukte op een knopje en ja hoor, heel zachtjes hoorde je een hartslag. ik geloofde het niet! maar ze zei het echt. Dit is de hartslag. Nou ja zeg! Dus jullie begrijpen wel dat ik helemaal happy ben. En over 2 weken mag ik weer terug voor nog een echo. voel me wel bevoorrecht met zoveel echo's! nou moest me verhaal even delen natuurlijk met jullie.
@ Leuk Hupse! Wanneer hebben jullie gebeld naar de VK, ik ga morgen eerst naar de HA en dan bel ik denk ik maar is naar de VK. Hoeveel weken moet je zijn voordat je een aspraak krijgt en wanneer een echo, ik wil ook
ssso hallo meiden, ik krijg toch ineens buikpijn. hoop dat het snel ophoudt, want word er erg onzeker van. hupse, was dat een inwendige echo? en doet de verlosundige ook inwendige echos? ik weet dat namelijk niet. zo net een dutje gedaan. werd net pas wakker. maar wel met buikpijn. ni erg fijn maar goed. groetjes sandra
Halloooo.. Ja, wij hebben voor een meisje al een naam waar we allebei helemaal zeker van zijn! (ik denk ook echt dat het meisje wordt, maar zeker weten doen we het met 20 weken hihi) Jeetje dan is sex echt niet leuk nee... ik kijk ook iedere keer snel of dat gebeurt maar gelukkig niet! Oke.. vrienden in vlaardingen? xxx
Hupse gefeliciteerd met je mooie echo, nu kun je wat geruster zijn! Maandag 24 september mag ik voor een volgende echo en dan moet er wat te zien zijn. Ik kijk er erg naar uit. Morgen vertrek ik voor 4 dagen naar de Ardennen, werkweek met 5 VWO. Ik vind het wel spannend of ik dat allemaal aan kan, elke dag om 6 uur op en laat naar bed natuurlijk. Bovendien zit ik nu zo'n beetje in de periode dat het vorige keren misging... Ik heb het aan een andere docente verteld, die werd er geloof ik ook een beetje zenuwachtig van, dat het mis kon gaan, maar ik dacht, je kunt je leven niet gaan leven met het idee dat het misgaat, toch? (Stiekem heb ik wel maandverband ingepakt...) Morgen ga ik het de andere leiders van mijn groep ook maar vertellen. De leerlingen zeg ik natuurlijk niets. Ik zeg wel dat ik medicijnen slik en niet mag drinken. Dat is niet eens onwaar! Ik heb er wel zin in maar ben ook een beetje zenuwachtig en twijfelachtig of ik wel goed aan doe, maar ja, ik kan nu niet meer terug! Morgen om 5 uur op. Brrrr....
Nee dat niet wel in Schiedam. Ex vriendje kwam er vandaan dus vandaar dat ik Vlaardingen wel een beetje ken.
Mamafaye, wat een baaldag woensdag. ik heb die dag in december en zie er nu al als een berg tegenop. We kletsen je er wel doorheen en laat de tranen lekker lopen. Neia, fijn dat je over moorkoppen begon,mmmmmmmm, hebben ze hier ook niet. in wat voor land ben ik terrecht gekomen, hahaha. Ik kreeg vandaag trouwens een lijst onder ogen van wat ik wel en niet mag eten. Snap er geen barst van. het vis uit het ene meer mag ik wel maar de zelfde vis uit een ander meer weer niet. Dan moet je wel bedenken dat die meren met elkaar in verbinding staan. Dus als die ene vis nou toevallig in het meer bij ons zwemt dan mag ik hem niet eten maar zwemt ie toevallig een meer verder dan wel Dit vraagt om uitleg : hupse, wat fijn dat de echo goed was. Wat een goed gevoel geeft dat he als je dat knipperende hartje ziet. en ook wij willen weten wat het worden gaat. wij denken zelf een meisje. dus dochters en paps hebben allemaal hun voorkeur naam al uitgesproken. Lachen als het een jongen blijkt te zijn
Hoi meiden, Leuk om met jullie mee te kletsen, ik ben er nog niet zo thuis in, maar dat komt vanzelf. Ik voel nog steeds niks aan m'n lichaam, zelfs niet m'n borsten ofzo. Ik vroeg 't een paar pagina's terug, maar ik heb er geen reactie op gezien : een klein beetje bloedverlies is toch normaal? Ik had er verder geen krampen bij en het was maar 1x een beetje en een beetje afscheiding. Graag jullie kijk. Kus en wat ben ik blij! Oh ja nog een vraag ik had 14 augustus (Dinsdag!) de eerste dag van m'n laatste menstruatie, ben ik dan 20 mei uitgerekend of 21 mei? x
Klein beetje bloedverlies kan innesteling zijn of een bloedvaatje die gesprongen is... kan geen kwaad! @Lafo, op die manier! hmmm.. hahaha schiedam en vlaardingen gaat niet echt samen hihi! @Wil, oke dat is idd beetje vreemd... krijg je echt lijsten met wat je niet mag eten? apart..... hoe kom je daar eigenlijk terecht, in zweden? door werk ofzo? xx