Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

Lafo, brrrr, veel sterkte vanmiddag..bah wat naar...

En Hannah, whahaha, jij bent goed voor mijn lachspieren, een aardbei nog wel..whahaha, hoewel die wel lekkerrrrrrrrrr zijn

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En oepsie van dat gas...........Had mij ook kunnen gebeuren..
    Hier heb ik laatst lekker stokbroodje in de oven gedaan, dacht ik...
    Had ik hem op de magnetron stand gezet :( Na 10 minuten dacht ik wat stinkt het hier toch....Doe de oven open, verschrompeld,zwart stokbroodje en een walm dat er uit kwam..OEPS :rolleyes:

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Katsas wist niet dat dat kon erkenning ongeboren vrucht, klinkt idd heel grappig ;)

Thanks zal ik wel nodig hebben, weet niet echt hoe ik haar moet opbeuren... :(

Het zal hier wel steeds drukker worden als iedereen halve dagen gaat werken ;)
    Maar lekker hoor meiden, ik voel me sindsdien stukken beter!

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Ja maar dat is zo stom en gevaarlijk, wie laat nou het gas aan staan.

Mijn man gelijk ga naar buiten, je loopt gevaar.
    Gelukkig is hij niet zo paniekdoos (ahum) ;)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik hoop ook echt dat het me rust kan geven of dat er iets met werk geregeld kan worden...Zie er wel tegenop om het te vertellen.

Gas kan echt gebeuren hoor, als je maar raam open doet en geen open vuur erbij dan valt gevaar mee....

Denk dat je niet moet opbeuren, gewoon er zijn voor haar en naar haar verhaal luisteren is het belangrijkst.

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi lafo, zou mij ook zomaar kunnen gebeuren! alleen ruik ik altijd heeeeel snel iets dus drie uur zou niet mogelijk zijn hahahaah!

Wij hebben woensdag idd ook ons vruchtje (hihihi) erkend! als je niet getrouwd ben en je wacht tot na de bevalling dan moet je binnen drie dagen zelf mee naar gemeentehuis, nou dat zag ik niet zo zitten hahahha....!

Het is idd errug druk hiero.. hmmm dat belooft wat als we dalijk allemaal thuis zitten, is het helemaal niet meer bij te houden!

Ik had vanaf zeven uur mn nichtje van drie hier... jeetje wat was ze vreselijk druk! en moest echt alles tien keer herhalen.. pfffff.. op zulke momenten vraag ik me weleens af hou ik dat wel hele dagen vol dalijk?!

7. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jeetje meiden wat hebben jullie een hoop geschreven in die korte tijd da tik weg was! Ben gelijk een half uur bezig geweest !

De APK bij de verloskundige was goed. Ben nu in totaal 5 kilo aangekomen. Hartje was goed, baarmoeder is een vinger boven de navel en dat was goed zij ze.
    Heb haar gevraagd of er nog een groeiecho gemaakt wordt, gezien het feit dat bij mijn moeder ondanks dat ik maar 6,5pond was het bekken te smal was en er met spoed een keizersnede gedaan moest worden. ze zij dat dit niet meer gebeurd..
    Na lang doordrammen gaat ze het nu met haar collega's overleggen...
    Heb zelf niet zo veel zin in het gewoon beginnen zoals ze zij en dan maar kijken of het lukt, en als he tniet lukt dan alsnog een keizersnede..
    En al shet antwoord mij niet zint dan ga ik alsnog naar een gyneacoloog in mijn ziekenhuis... al is het maar voor mijn eigen gemoedsrust!
    Toch makkelijk als je in het ziekenhuis werkt!

Zo ga zo eens naar het winkelcentrum vanavond chinees eten :)

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik en mijn tomaatje.. heerlijk.. :)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Groot gelijk hoor Anastasia....Dalijk lig je uren in de weeën voor niks! Kun je maar beter eerder weten....

Veel plezier in winkelcentrum, lekker chinees...

Het is wat vandaag, er komen zoveel lekkere dingen voorbij...taart, mac donald's, chocoladepasta, chinees..........

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Nou dan ga ik ook maar meedoen aan die lekkere dingen hihi... ik zit nu lekkere pindachipjes te eten en vanavond eten wij varkenshaas met pepersaus en aardappelkroketjes lekker!

tomaat met suiker trouwens... blehhhh hahaha is dat lekker?

11. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    ik ga vanavond wokken :D

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Foutje bedankt haha!

13. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    haha Anna en Hannah zijn goed bezig!
    Heb vanochtend een tompouce op. zoo lekker. hmm

Lafo volgens mij zijn we al vrienden op hyves. ik ga ff kijken hoor. anders pb ik je! Ik moet ook elke keer kijken welke naam nou bij wie hoort. Jeetje joh, nou dat doe je ook 1 keer met dat gas...toch...

haha Anastacia de apk.
    gelukkig dat je nog een echo krijgt, je hebt gelijk ook!

ben trouwens ook wel super benieuwd naar wat het word hoor. Me man denkt een meisje en ik een jongen. Dus we zitten elkaar constant te jennen. wel leuk. Maar als ik dan die kleertjes zie vind ik t ook wel eens moeilijk hoor. t is toch iets makkelijker kiezen.

nou nog een middagje aan de arbeid en dan lekker weekend!

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    ? hahahaha Anna, wat is dit dan?

15. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    het water loopt me ook niet bepaald in de mond bij de gedachte van tomaat met suiker ;)

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Hupse jij heet toch Winnie, dan weet ik het al weer :) het is net kwartetten, ik weet soms ook niet meer wie wie is, zeker met mijn zw dementie ;)

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hoe plaats je hier die plaatjes?

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    weet je waar ik trek in heb, een patatje van bram ladage ik weet niet of jullie dat kennen, is voornamelijk in Rotterdam e.o. bekend

19. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    is zo lekker he.. goh, dat at ik al voordat ik zwanger was, dus ligt echt niet aan mij.. :)

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik eet vanavond brood.........Dadelijk richting het werk.....GEEN ZIN IN!

Hier hetzelfde Hupse, ik zeg een jongen, manlief een meisje..Die heeft het ook steeds over ze...haha...Ben wel benieuwd wie er gelijk heeft van ons twee....

Meiden het was weer gezellig.....Ik ga mijn spullen verzamelen en richting werk...Moet van half 4 tot half 12 werken...Hopelijk is het beetje rustig.

Toedeloetjes allemaal......

Deel Deze Pagina