Lafooooo hou op! hmmmmm... lekker, patatje bram oorlog...! Ik ben toch al zo'n patat freak sinds de zwangerschap!
Lafo: begin jij nu over patatjes Jammie ook al zó lekker haha... PLaatjes plaats je hier door de link van de foto ergens van internet te kopieren naar je berichtje. Voor de link zet je dan . En aan het einde van de link . Er zit bij het reactie plaatsen ook een knopje img...Hopelijk snap je hem nog.....
En of ik dat ken... het water loopt me in de mond hihi... zit zwaar te denken om mn man te bellen en het hem te laten halen.. zou dat heeeel erg zijn? hihi
Helaas is Bram mij onbekend...Maar doe mij maar de pindasaus van de Mondriaan......... Dat kennen jullie weer niet denk ik.... Nou ga dr echt vandoor! tot later!
@Hannah: Wat een lekker ding hihi|! Heb per ongeluk gestofzogen offeh....stofgezuigt! Moest ff afreageren hihi @Katsa": Meid je hebt groot gelijk! Fijn dat je halve dagen gaat werken! Trek het je niet aan en ga lekker genieten van je zwangerschap! Ik was ook zo gefrustreerd dat ik dat bijna vergat :-S en gefeliciteerd met de erkenning! Je baby heeft nu een vader! @Lafo: Tussen het niets doen door zitten we achter de pc haha! lol! Wat leuk dat je mannetje de kleine heeft gevoeld! super! Door nu een stapje terug te doen hoop ik ook weer wat gezelliger te worden lafo haha! Maar ik had net tegen men moeder gezegd dat ik rustiger aan wil doen, en ze vond het hard nodig zei ze.....maar dan toch drect weer langs willen komen pfffff....... Geld voor iedereen dat ik wat rustiger aan moet doen maar niet voor haar haha! Kijk je wel uit met je gas? jeeh wat een verhaal! Het is wat dat zwanger zijn hihi! Voor vanmiddag sterkte lafo!
Zo voor de mensen die Bram niet kennen Jammiiiieeeee ik heb honger en weet je wat zo erg is dat ik straks langs deze patatzaak moet lopen...........en mag echt geen patatje eten
@Hannah: Werkse meid! Het water loopt me inde mond van die patat! Maar dan wel met mayo! hmmmmmmmmmm Ziet er goed uit Lafo!
@ Anna ik herken dat van je moeder, mijn moeder heeft er een handje van om 4x per dag te bellen, wel lief natuurlijk maar soms......
@ Anna lekker he, het geheim van deze patat is dat ze die zelf maken, aardappels door de machine en dan tsjakka verse patat, ik hou erover op meiden, ik maak mezelf gek