dat lijkt me idd ook handig... anders houden we lijst bij met degene die zin hebben: Geinteresseerde meeting: Lafo Anna Gina
Jeetjuhhh jullie gaan snel! Ja, een meeting is absoluut leuk maar ik heb echt dat lef niet. ben veels te verlegen...hihi
Aaaah jawel joh Hupse! Is veel te leuk! We kennen elkaar nu toch al wel en dat hyven helpt ook alweer hgihi! Je hebt me je nummer ook al gegeven buddy hahah!
Ok meiden hij gaat lekker zo! @ hupse gewoon meegaan Meiden ik ga naar m'n vriendin toe, ben benieuwd hoe we straks staan met ons lijstje als ik vanavond thuis kom! Ciao tot strakkiesssssssss!
Kom Hupse, dat maakt toch niet uit! Is toch leuk, gewoon doen! Lafo..... zwolle? dan klinkt utrecht beter hahah! kunnen we zelfde trein pakken haha
="Gina82"]Kom Hupse, dat maakt toch niet uit! Is toch leuk, gewoon doen! Lafo..... zwolle? dan klinkt utrecht beter hahah! kunnen we zelfde trein pakken haha Utrecht is ook leuk! Zwalle is voor mij makkkelijker hihi! Maar maakty me niets uit! Moet toch met de trein dan!
Hahaha... tja met de trein maakt het eigenlijk niet veel uit nee.. dat is waar! maakt mij ook niet uit waar!
Ben benieuwd! Lijkt me erg gezellig! Kun je eindelijk echt met mensen kletsen. Je weet toch eigenlijk al zoveel!
hmm ik weet t niet hoor.... Ben daar echt slecht in, vooral zonder borrel dan ben ik niet zo'n prater. ja op internet wel maar in t echie minder. Doe lekker regelen meiden dan kan ik altijd nog kijken. Utrecht is wel vlakbij....