@Hupse: Je moet doen waar je je goed bij voelt maar weet in ieder geval 1 ding: We moeten het allemaal zonder borrel doen hihi! Was weer aangezet! Zit nog steeds ongedoucht achter de pc! :-s hihi
zoweeeheeeewwe jullie kunnen ook lekker lullen gewoon 14 paginas terug lezen als de meeting in utrecht wordt gehouden hou ik me ook aanbevolen alleen 23 feb lukt niet mannnetje is dan jarig zo hier strontverkouden ik zag allemaal lekkere dingen voorbij komen ik heb het gehoudne op een broodje tomaat met ZOUT en kaas haha en ga zo aan een wortel?! leuk he dat hyves ik zal ff iedereen toevoegen
okido ik ben zo slecht op hyves de nickname weet ik wel maar die haal ik allemaal doorelkaar met de namen op hyves ik weet niet meer wie wie is! erg he ga er vanavond eens goed naar kijken en dan hoop ik er uit te komen wee'r
O t eerste weekend kan ik nog niet eens. Ben ik met de man een weekendje weg. nou zet me er dan maar bij voor 1 maart. Je hebt helemaal gelijk Anna, ben gewoon aan t mutsen. Fiona ik ben Winnie.
Hupse je staat er bij! En je bent niet aan het mutsen, ik snap je wel! Maar ben toch blij dat je mee gaat!
voor de afwisseling is er weer te veel gekletst om "eventjes" bij te lezen. Ik weet niet of ik mee ga als er een meeting komt, misschien als het heel druk wordt Net die groeiecho gehad en de kleine groeit lekker in haar eigen tempo, ze heeft niet ingehaald maar is gewoon lekker gegroeid. En heb dus weer paar foto's gehad. En gevraagd of ze nog ff tussen de beentjes wilde kijken en tja... ik kon het ook wel zien hihihihi, het is echt een meid. Mijn moeder was mee, was wel leuk. Jammer genoeg liepen haar eerdere afspraken uit en hebben we dus 45 minuten moeten wachten in de wachtkamer. En dan mag ik maandag weer gezellig naar de gyn. O ja, mogen jullie de blije doos ook al ophalen? Kreeg vandaag mailtje
Ohh lekker zo'n grote puntzak met pinda saus. Jammie Jammie. Dat is 1 van de dingen die ik hier mis in het brabandse land.
Fijn Daphne dat het weer in orde was allemaal. nee nog geen mail gehad, wel aangevraagd. Ben dol op gratis dozen! haha
He wat een leuk idee zo'n samenkomst. Allemaal dikke buiken strakkies. Anna28 Ik kan beide daum's, wil je me op de lijst toevoegen. Ik wilde al een idee opperen voor de 9 maanden beurs. De Negenmaandenbeurs is van 13 t/m 17 februari in Amsterdam RAI. Wij zijn in deze week op vakantie en ik hoop dat we optijd terug zijn, zodat ik alsnog hier heen kan gaan. Lijkt me wel leuk.
MEETING MEI MAMA'S 23 februari: * Anna28 * Lafo * Gina * Masoled 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona * Hupse * Masoled
Masoled je staat er bij! Zit nu lekker aan de chippies! hmmmmm ook lekker!~ Waar is de 9 maanden beurs? ow, zal ff googlelen! BLOND IK, zie net dat ie in amsterdam is masoled hihi! @Daphne: Het wordt toch wel druk dus zal ik je er vast bij zetten? Als iedereen zo denkt wordt die lijst natuurlijk ook niet vol! hihi
Nou meiden, ben eindelijk klaar met werken.(nou ja...werken) Ga vanavond lekker gourmetten en film kijken met de man. En hij heeft boeken gehaald met geboortekaartjes, dus ben zeer benieuwd. Fijne avond iedereen! Liefs Winnie
hoi hoi! een meeting klinkt erg gezellig! alleen mij krijg je met mijn paniekaanvallen de deur niet uit! dus hou t lekker bij t forum! wat schrijven jullie veel! is echt niet bij te houden ik hoop dat ik mijn vriend zover kan krijgen om straks nog met t bed van arjen aan de gang te gaan zodat ie er misschien vanavond nog in kan slapen haha! ben benieuwd hoe dat zal gaan. wat een lekkere trek heeft iedereen hier zeg jammie! begin nu echt honger te krijgen! dus ik ga gauw de keuken in pannenkoeken bakken
ik weet natuurlijk niet hoe ik me voel, als hte gaat om de meeting in februari/maart. Ik kan iniedergeval beide dagen. Wat gaan we doen dan? En waarom geen date op de 9 maandenbeurs? Lijkt me ook wel leuk.
@Hupse: Veel plezier vanavond! @Deentje: Jammer meid, maar niets aan te doen! Pannekoeken altijd lekker! Ik ga aan de pizza vanavond!
MEETING MEI MAMA'S 23 februari: * Anna28 * Lafo * Gina * Masoled * Anastacia 1 maart: * Anna28 * Lafo * Gina * Fiona * Hupse * Masoled * Anastacia