Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Anastacia: Ik heb je er bij gezet. Mij leek persoonlijk de 9 maanden beurs niet zo geschikt omdat dat iets is waar je toch met je partner heen gaat. Lijkt mij persoonlijk leuker om alleen met de meiden af te spreken. Maar misschien denkt de rest er anders over....... dat kan natuurlijk!

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    en ehm.... wat we gaan doen is een verassing maar neem je zwemspullen mee? hihi ;)

Geen idee wat we gaan doen! Blanko hier dus kom maar op met suggesties!

In ieder geval niet te ruig lijkt me....want inderdaad weten we niet hoe we ons voelen op dat moment!

3. haha zwemmen is toch geen verkeerd idee?

iedreen eet heel gezond vanavond volgens mij haha!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Als we gaan zwemmen hijs ik mezelf in een duikpak hihi! Hebben ze die in positie maten? Kom om in de cellulites haha!

5. is wel lekker hoor met een dikke buik in t zwembad! heerlijk! ineens zo licht als een veertje :)
    en wel een grappig gezicht allemaal dikke buiken in bikinies haha!

6. wat ook leuk is.. als alle babies geboren zijn ze allemaal bij elkaar op de bank te zetten! dan heb je een hele leuke foto! zie je wel vaak na de zwangerschapscursus enzo! ziet er echt heel schattig uit!

7. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Bikini? hahahah die heb ik al in geen jaren aangehad, lijkt me niet zo'n goed idee ook hahah!
    Kunnen we het niet gewoon op een uitgebreide lunch of high tea ofzo houden hihi.....

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hahaha, zwemmen is ook niet zo mijn ding! Tenzij je snorkelen op Mauritius bedoelt maar dat wordt te gek denk ik hihi! Bovendien mogen we niet meer vliegen dan denk ik! ;)

Ik zat ook te denken aan een high tea of een leuke uitgebreide lunch! (eten is toch altijd goed? )

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    high tea is zeker leuk :)
    En waar word het dan, Is Utrecht het meest centraal voor iedereen.?
    Ben benieuwd of ik dan nog achter het stuur pas hahaha

10. haha in maart kan dat nog best is moeilijk worden!

11. zo pannenkoeken zijn op.. mijn vriend is nu boven samen met arjen bezig zijn bed in elkaar te schroeven! en ik heb net foto's binnen die ik had laten afdrukken! dus ga ook ff boven zitten! gezellig! ga ik foto's plakken :)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    nouja het zal wel moeten :) ik moet tenslotte ook tot week 34 werken :) en als ik niet in de auto kan word het moeilijk hihi

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    oh nee week 36 zelfs pffffffffff

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    heb zoals ik eerder verteld had chinees gehaald vor hubbie babi pangang met rijst en voor mijzelf foeyong hai met kip :) EN gebakken banaan ...
    maar die is al op :D:D:D

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo weer de hele middag geslapen zometeen visite met een baby heel leuk maar heb er ff geen puf voor ben helemaal verkouden grrrrr hoop dat het morgen een stuk beter met me gaat de kleine is ook heel stil vandaag ik loop alleen maar te niezen en ik kan niet zachtjes niezen dus ze schrikt zich helemaal rot elke keer denk ik?

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks anna en hupse voor het updaten ik weet het nu wie anna is en hupse hupse wat een mooie trouwfotos! echt te gek man ben jarloers! nee hoor maar echt heeel mooi

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anastascia heb je geen fotos op je hyves?! wel idd erg leuk om gezichten erbijte zien ! deentjuh meissie wil jouw ook toevoegen ga ff zoeken naar je

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay het lukt niet deentje welke achternaam moet erbij? voeg mij anders ff toe pb me ff

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie wat ben jij rustig vandaag? en will allemaal bezig met een sociaal leven haha ik ben echt een computernerd aant worden me man snapt er niks van dat ik het hier zooo leuk vindt ik vindt het echt geweldig ! maar ben idd bang om herkend te worden want ik heb echt wel veel persoonlijke info geschreven ik heb niets te verbergen maar sommige mensen hoefen niet alles te weten en dat kan ik hier wel lekker aan julliekwijt

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hee fiona, doe je mee aan de meeting?

Deel Deze Pagina