Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja zover ik nu denk wel ja maar ligt er wel aan waar
    hoe is het met je huisje gina heb je al het snoertje gevonden van de camera !

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Gezellig! Ja in huisje gaat t goed! Nee nog niet gevonden, maar ook nog niet gezocht *schaam schaam*

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ik zie dat jij ook gaat leuk! nou ff doen he als je tijd heb;) oowe me man is zooweeee irritant hij is lollig denkt die en ik kan echt niks hebben want ik ben zwanger en ik ben ziek dus dat is een gevaarlijke combinatie hetzelfde als spiritus op vuur gooien zo onvlambaar ben ik

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    jawel ik heb fotos van de baby en van mijn trouwen op hyves, kan je die niet zien dan?

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Ja, er staat ergens een lijstje van wie er tot nu toe meegaan! Ja doe ik! beloofd! Hihi mannen...

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o fuck ik bedoelde jouw idd annastacia die trouwfotos echt super!
    wie zei ik net dan anna? ja denk het of haal ik het nou echt doorelkaar jij bent dan toch leonie? grrrr wordt ff dol doe ook alles tegelijk ga het zo ff opschrijven en de namen linken voor me zelf dan hou ik het uit elkaar

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    MEETING MEI MAMA'S

23 februari:

* Anna28
    * Lafo
    * Gina
    * Masoled
    * Anastacia

1 maart:

* Anna28
    * Lafo
    * Gina
    * Fiona
    * Hupse
    * Masoled
    * Anastacia

Ideeen:
    * High Tea
    * Lunch

Plaats:
    * Zwolle
    * Utrecht

Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij! :D

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Haha, kan je het nog een beetje bolwerken Fiona? Ik had een rode trouwjurk! Dus als je die bedoelt dan ben ik het (leonie) haha........

9. will

will Niet meer actief

zo, meiden zet mij ook maar op de lijst, kan beide datum's. alleen utrecht schikt niet zo, misschien de veerpont van denemarken naar zweden, haha
    ik blijf gewoon met deentje het forum vol lullen die dag.

ik ben de hele dag bezig geweest met die verdomde website. het wil gewoon niet lukken, heb m'n dag niet zo, denk ik.

hannah of anna, is er nog wat van die taart over?

onsukkie, heb je nog wat leuks gekocht, nou ja gekregen?

o meiden, ik ga stoppen, ben het zo zat die computer, ga is even kijken of ik wat anders leuks kan doen.

misschien tot later

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm ja goed idee will moet ff kijken of ik dat gaat redden in 1 dag;)

ja anna met de rode trouwjurk ja! op dat asso mooie strand echt super maar heb je nou opgeschreven heb een lijstje voor me liggen met de nickname en de hyves namen lekker makkelijk ben ook zon innerlijke blonde doos
    nou ik ga maar eens op de bank liggen voor de verandering ben de laptop ook zat

deenjte hij doet het niet bij jouw ik zal jouw eens pb dan kan je mij toevoegen

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

en anastacia jij heb ook super mooie fotos vooral die balkonsene! haha net willem en maxima! nou doeiii

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Will: Jammer dat je er niet bij bent , maar heb je inderdaad een foruimmaatje ! Had wel verwacht dat er een snelle boot zou varen, even een retourtje ;)

Stukje gebak , uhm....moet je toch bij Hannah wez\en, mijn helft is op! Hmmmmmmmmmm!

Balen dat je het niet voor elkaar krijgt! Kan me voorstellen dat je het nu zat bent!

@Fiona: Handig om het op te schrijven! En bedankt voor je complimentjes! Was ook een supergave dag! Is het aso strand van Mauritius....(ligt in de indische oceaan!) Ik wil zo weer terug!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @Fiona
    hihi ik heb geen fotos van de huwelijksreis er op staan....alleen 3 van de bruiloft zelf :)
    hihi

kan me indenken dat het een beetje lastig is met de hyves, ik vind het ook moeilijk om iedereen uit elkaar te houden, zeker omdat niet iedereen dezelfde naam gebruikt hier en op hyves :)

ik heb nog helemaal geen fotos gekeken bij anderen ..

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Anastacia: Leuk hoor foto's kijken bij iedereen!

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Had ik vanmiddag niet ergens heel lief gevraagd of het wat rustig aan kon vanmiddag? Jeetje zeg, 12 blz in een paar uur tijd, schrok me een hoedje!
    Heb heel erg gedacht aan jullie tijdens de chocoladetaart, maar zag nu dat jullie zelf al wat geregeld hadden, hoop dat dat net zo lekker gesmaakt heeft als mijn stukje :D . Vond eigenlijk dat het stukje wel wat groter gekund had, maar goed. Heb de mac overgeslagen en thuis maar friet en kroketten gehaald. Ukkie vond het hier ook heerlijk, die was toch een partij aan het trappen tijdens de patat.
    Hier ook een fan van brood met tomaat en suiker... mmmm, lekker fris en zoet!

Ga nu met mannetje tv kijken, die voelt zich eindelijk wat beter.

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aangaande de meeting, heb wel belangstelling, maar is wel ff afhankelijk van de financien. Zwolle is voor mij een dik uur korter dan Utrecht, dus ik heb natuurlijk liever Zwolle. Maar goed. Beide datums zijn trouwens open, dus wat dat betreft no problem. Enneh.. high tea is altijd goed (nou ja alles wat met eten te maken heeft is goed op het moment :D )
    Ga nu met mannetje tv kijken, die voelt zich eindelijk wat beter.

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    MEETING MEI MAMA'S

23 februari:

* Anna28
    * Lafo
    * Gina
    * Masoled
    * Anastacia
    * Friendly

1 maart:

* Anna28
    * Lafo
    * Gina
    * Fiona
    * Hupse
    * Masoled
    * Anastacia
    * Friendly

Ideeen:
    * High Tea
    * Lunch

Plaats:
    * Zwolle
    * Utrecht

Andere suggesties graag doorgeven , dan zet ik ze erbij!

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Friendly: Je staat er bij! Persoonlijk gaat ookj m mijn voorkeur uit naar Zwolle!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hannah ali illegali in the house....... :) :)

Anna je raad nooit wat ik op het werk aantrof hier............... ;) ;)

Meeting lijkt me een super leuk idee!

23 februari moet ik werken, maar 1 maart moet lukken!

Utrecht of Zwolle maakt niet uit, is allebei ongeveer 40 minuten rijden voor mij..........

Deel Deze Pagina