@ Danjo, ja ze noemde het zo een termijnecho, ze zegt beter niet eerder want dan zie je nog zo weinig.........moet naar het ziekenhuis om die echo te laten doen. Ben jaloers wil ook wel eerder Voorlopig ga ik het nog niet zeggen om me werk, ben nooit zo openlijk over m'n kinderwens geweest dus ze zullen het niet verwachten. Wil het pas in December zeggen na m'n bonusbespreking, mijn bedrijf is zo anti kind dat als ze horen dat ik zwanger ben m'n bonus wordt gehalveerd, erg maar waar :x
tegen die tijd zit je gewoon tegen de 10 a 11 weken das dus normaal en dan krijg je pas met 20 weken weer een echo jeetje wat kinderachtig zeg
Danjo: nu al een buikje? Hoe bestaat 't, wat voel je verder. Ik merk nog steeds niks.. Hummel: heel erg veel sterkte wat klote meid. Will: lastig zo'n schoonmoeder zeg. Keep it cool ... Hoop dat ik vanaf morgen wat voel haha.. x
ja idd hoe bestaat het had de vorige x met 6 weken al een buik zoals ik nu heb dus het gaat wat sneller nu leuk maar als je het voor de buitenwereld even stil wilt houden moeilijk Buufje kwam zelf na me toe zo meid ben je zwanger Met vlagen ben ik misselijk en wordt toch wel veel sneller moe
Goedenavond dames! Alle nieuwe meimama's gefeliciteerd! Jullie kletsen wel heel wat af, heb nog niet alles terug gelezen, maar Hummel sterkte! ons sexleven gaat op een heel laag pitje verder, heel spannend zo'n eerste keer, maar niets nadeligs van gemerkt Ik wil ook graag weten wat het wordt en we hebben al namen voor zowel een jongetje als een meisje, maar die hebben we al even, enne die kunnen ook nog veranderen! groetjes simone
Vindt het nog wel vrij rustig hier De namen hebben we al maar twijfelen elke keer haha dus er komen er wat bij er gaan er weer wat vanaf ga zo maar door
De namen weten we al vrij zeker, daar heb ik al over nagedacht voor ik zwanger raakte. Ik kan echt merken dat ik niks meer kan hebben; de verhuizer kwam even langs om te kijken hoeveel we aan spullen hadden, maar werd helemaal nerveus van die man Ik moet ook nog zoveel doen, maar struin liever op dit forum
Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 + Bahar 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel + Jent 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 2 okt: Ischa31 3 okt: Boeffie 5 okt: Neia 8 okt: Daphne78 + Maximus 10 okt: Surf Agenda Echo: 17 sept: Rebbel + Bahar 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia + Shalina 26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen 27 sept: Draaimolen 5 okt: Neia 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 10 okt: Danjo eerste echo 17 okt: Saar 22 okt: Anne28 05 nov: Lafo eerste echo heb mezelf er ook op gezet, ben zo blij
Hoi! Even een kort berichtje, morgen heb ik alle tijd (gelukkig) om te reageren. Vandaag zelfs geen tijd gehad voor mn middagslaapje en die heb ik o zo nodig, dus net een uurtje gepit. Nu snel wat eten en dan weer weg (wat kun je het toch zwaar hebben..) Vandaag contact gehad met de huisarts en gelukkig kunnen de hoeveelheid medicijnen die ik gebruik geen kwaad voor de baby. Hoef ook niet terug naar de internist en mag gewoon naar de verloskundige hier ipv de gyn in het ziekenhuis. Heerlijk nieuws dus. Heb daarna gelijk de verloskundige gebeld en mag 9 oktober komen voor de eerste controle, dan ben ik bijna 8 week. Dan wordt de afspraak gemaakt voor de echo (ong 11 week). Hummel: heel veel sterkte meid! Liefs Friendly
Hoi meiden.. Vandaag een echo gehad en een hartje gezien Eindelijk kan ik het geloven..er groeit een heel klein mensje in me. 1cm groot! Echo gaf een kleintje van 7w1d in plaats van 7w3d maar dat was verder geen probleem en kan 3 mei aan houden als uitgerekende datum. De arts feliciteerde ons en dat voelde zo goed....Alles ziet er prima uit zei ze en er is een goede kans dat deze zwangerschap normaal verloopt.
hummel sterkte lafo ik heb het al op mijn werk verteld, ze weten dat we al heel lang bezig zijn en kon het niet meer voor me houden. Ook ivm agressie en tillen moest ik het wel vertellen uit veiligheid. mariska: super fijn meis! ben helemaal blij voor je! (ga je datum op de kalender aanpassen) Neia onze kinderwagen van faye gebruiken we al even niet meer en doen we dus weg...en omdat we alles al hebben voor de baby heb ik mezelf een nieuwe belooft. Dus als iemand nog intresse heeft in een quinny xl freestyle 3 wieler laat het maar even weten! Meiden de kalender wordt morgen opnieuw geplaatst. Heb alles op mijn pc staan wie wanneer is uitgerekend en afspraken dus jullie komen er echt allemaal op!