Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    had je die ook al ergens opgeschreven (dan sta je ook al op mijn lijstje)? want ik kopieer namelijk de lijst telkens van mijn pc omdat er anders telkens mensen afvielen. ;)

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    aha oke ja kan best dat ik het ergens heb neergezet ..maar weet hoe het werkt met lijst kopieeren

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden!

Hier alles goed! Heb alleen vandaag ook al een grotere bh moeten kopen omdat mn bh's echt niet meer lekker zaten! hihi....heb ik eindelijk grotere borsten mag mn man er nie aankomen want ze doen zo zeer! LOL

Liefs Anna

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    maar jij kan mijn lijst niet kopieren want de nieuwste lijst staat nog op mijn pc ;) daar staat iedereen in die tussen zondag en nu datums hebben doorgegeven.

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    alleen jou lijst met uitgerekende datums kan ik niks toevoegen
    kan ik wel maar laat ik aan jou over de rest afspraken ed kan ik wel kopieren en toevoegen

6. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hallo..

Hier weinig te melden..
    Ik had vanmorgen alleen wat roze verlies, maar dat schijnt niets te betekenen, het is ook alweer na de middag opgehouden..
    Verders alleen hele zere (.)(.)

Morgenvroeg moet ik naar de gyno.. ik ben benieuwd of ik nu ook een echo krijg..
    (Ik ben door vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger geraakt)

Alle nieuwe mei moeders... Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap..

Groetjes Mariebel

7. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, pff 5/11 duurt nog wel even. Maar we komen die tijd samen wel door meid! ;)
    Ik vertel het op het werk als de echo 5/10 goed is. Spannend dus.

Hummel, heel veel sterkte meid! :cry:

Will, wat een "piep" van een schoonmoeder heb jij zeg. :evil: :x Bah, bah, bah. Gelukkig woont ze niet in de buurt! :D

Friendly, wat een goed nieuws zeg dat je niet naar de gyn of de internist hoeft.

Mariska, GEFELICITEERD, wat leuk dat je het hartje hebt zien kloppen. Heb je ook een echo mee naar huis gekregen?

Mamafaye, heb je bij die 3 wieler ook nog de bak en een maxi-cosi? En wat voor kleur is het?
    Ik vind het in ieder geval een mooie wagen, want ik heb ze ook al op marktplaats bekeken.
    Gebruik je wel dezelfde baby kamer etc.?

Anna, haha al nieuwe bh's gekocht? Ik ga morgen ook op zoek. Als Neia-man er naar kijkt doen ze al pijn. ;) Pff ook super erg als ik de trap af loop. Maar ik klaag niet hoor! ;)

Mariebel, morgen naar de gyn. spannend. Ik ben benieuwd wat hij gaat doen. Hoelaat moet je er zijn?

Wij hebben het erg gezellig gehad vanavond bij mijn ouders.
    Maar ik heb m'n mond nog steeds kunnen houden. :-#

X Neia

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen dames!

@Hummel, sterkte meid, klote allemaal zeg!

@de rest, ben het alweer vergeten sorry hihi..

Ik voel me niet lekker, ben echt misselijk ben constant aan het boeren en duizelig pffff.... is de eerste keer dat ik zo wakker word! Maar ja, hoort erbij!

Mijn schoonmoeder is heel lief, heel bezorgd en leeft heerlijk mee.. heb het gelukkig getroffen!

fijne dag allemaal!
    xxx

9. joyo

joyo Bekend lid

4 sep 2007
    543
    0
    0
    kapster
    hummel sterkte....

Hier begint ook al een lekker buikje te komen. Kan hem ook niet meer verbergen voor de buiten wereld.

Dus ja... hier weten toch al een aantal mensen dan ik zwanger ben. Zo Hier wordt lekker veel gekletst. Alleen kan ik er vandaag niet zijn ik moet werken.

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook hier komt de misselijkheid weer om de hoek kijken. Ook vorige zwangerschap begon de ellende rond de 6 weken, en nu dus kennelijk weer (en wilde het nog wel overslaan).
    Op mijn werk wil ik het geheim houden (heb ook nog geen contract bij het bedrijf zelf, maar werk via uitzendbureau en wil graag contract bij bedrijf, maar ja... maak het niet makkelijk voor mezelf nu). Als het zo gaat als vorige keer dan weten ze het denk ik wel snel op het werk, want de witte god was mijn beste vriend :( En ik moet nu een trap af, dus secretariaat ziet me elke keer naar beneden lopen.

Vandaag weer een zware dag, met een training vanmiddag en dan morgen eindelijk vrij. Dan vrijdag nog werken en dan weekend. En dan een week weg, bah heb er geen zin in. Is namelijk met werk en zonder man en Sam :cry:
    Die week daarna gaan we zelf op vakantie, en dan.... ECHO! Kijk zo komt 8 oktober wel dichterbij :D

11. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Inderdaad daphne, even er doorheen maar dan is het zo 8 oktober.

@hummel, heel veel sterkte met het verdrietige nieuws.

@ Mariska, geweldig joh, gefeliciteerd.

Gister moeder v moeders langs geweest, leuk hoor. verder ben ik beroerd. erg verkouden, en hoofdpijn. en zoooo moe. wilde eigenlijk thuisblijven maar zit nu toch maar op mn werk. word een lange dag.

12. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hallo ladies
    nou iedereen begint wat meer kwalen te krijgen
    Ik kan wel weer mn bed in duiken
    moet zo weer werken dat zal weer moeilijk worden tegen 2 uur pff dan kak ik helemaal in bah

13. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Hallo mei-mama's,
    Bij mij worden de symptomen gelukkig niet erger. Ik kon in het begin heel slecht slapen en was daardoor erg vermoeid en verkouden. Een collega vroeg aan mij of ik misschien zwanger was, ze herkende zichzlef in mij.... Het afgelopen weekend dus maar goed bij geslapen waardoor ik alle vermoedens van tafel hoop te vegen.
    Het valt mij op dat er meereder vrouwen zijn die al rond week 6-7 een etrmijnecho krijgen. is dat met een speciale reden? Wij moeten nog zo lang wachten! Ik weet nog niet eens wanneer we een echo krijgen.

14. will

will Niet meer actief

Mamafaye, wil het allemaal een beetje lukken vandaag?

neia, wat knap dat jij je mond kan houden tegen je ouders. :thumup: Ben je niet ontzettend bang dat je je verspreekt. Ik kan gewoon mijn mond niet houden. niet dat iedereen het al weet hoor, dat niet. Een paar mensen in het dorp weten het en die zijn zoooooooo blij voor ons. voor hun is het 24 jaar geleden dat hier een baby was. allemaal oudere mensen, kan nog wat worden straks. situatie werk ligt bij mij anders. De camping is van ons zelf, kon het moeilijk verborgen houden voor mijn man :) De gasten zien het vanzelf wel als het buikje begint te groeien. Ben benieuwd wie het als eerste durft te vragen.

Lafo, 5 november pas. maar voor dat je het weet is het zover.

Mariska, leuk dat je het hartje hebt zien kloppen, goed gevoel geeft dat. Krijg je nog steeds een fotootje van de echo mee? Hier moet je het van te voren melden. volgens mij is dat overbodig want ik denk dat iedereen dat eerste fotootje van de kleine wilt hebben.

Anna, nieuwe bh´s heb ik nog niet nodig. ik begin nou pas wat te voelen en niet eens de hele dag. ik kan me het ook niet herinneren wanneer ik er last van kreeg bij de vorige twee. manlief weet het ook niet meer, veel indruk had het dus niet op hem gemaakt. hij dacht namelijk vlak voor de bevalling. Ik weet dus toch echt wel zeker dat het veeeeeeeeel eerder was.

hummel, heel veel sterkte.

vandaag een rustige dag gepland, alleen even een paar boodschappen doen en dan lekker niks moeten.

15. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Anoul ik krijg een echo met 7 weken omdat ik vorig jaar een mk heb gehad ,,en ik liep sinds afgelopen maand in de mmm

16. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

10 jan 2006
    2.373
    0
    0
    Drenthe
    Hey dames..

Nou ik ben net weer terug van de gyno..
    Hij kon nog geen echo maken helaas, hier was het nog te vroeg voor.. :(
    Over 3 weken 12 okt dan gaat hij een echo maken.. :)

Hummel; heel veel sterkte..

Groetjes Mariebel

17. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    had ik je wel kunnen zeggen jammer he
    ik en maandag ook naar de gyn geweest we kregen de uitslagen van bloed e zwemmers maar het was idd veel te vroeg
    jammer he maar goed nog ff wachten

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende

19. Talitha

Talitha Lid

9 mei 2007
    78
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik kom mezelf hier ook melden. Wij verwachten 21 mei ons eerste kindje. Na een miskraam in mei ben ik nog wel heel voorzichtig blij. Voel me wel heel goed. Niet echt veel klachten, maar wel een zwanger gevoel: zere borsten, zeurderig gevoel in de onderbuik, af en toe behoorlijk moe.
    Vandaag de VK gebeld, mag pas in de 9de week komen voor een intake. Wat duurt dat nog lang!

20. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    welkom meis en voor je het weet is het zover

Deel Deze Pagina