Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Hoi Meiden

Allereerst Hummel, wat balen zeg ik leef met je mee!

Hier gaat alles zijn gangetje, ik ben bij vlagen misselijk. Koffie lust ik niet meer, terwijl ik anders een ontzettende koffieleut ben! En ook ik ben moe. Maar het meest last heb ik van mijn stemmingswisselingen. Ik kan soms zo boos worden op mijn oudste, Als ze me dan uitdaagt dan moet ik me echt inhouden. Het voelt heel anders dan normaal, zullen mijn hormonen wel zijn. Ik vind mezelf dan echt geen leuke moeder!
    Vandaag gaat het nog goed en voel ik het niet zo, dus vandaag er maar een kwaliteitdagje van maken. Het is net of je jezelf wat minder goed kan controleren. Hebben jullie dat ook?

Groetjes Evelien

2. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    pfff het is niet mijn dag vandaag..zit al de hele dag te janken :cry: :cry:
    ga zo toch mijn zinnen proberen te verzetten en even naar de stad te gaan...

Neia, sta je al in mijn msn? voeg me anders even toe, dan stuur ik je wel even foto (hij is grijs) en alles zit erbij.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mamma faye wel rustig aan doen he
    je hele hormoon huishouding ligt in de knoop

4. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Vandaag is het engeltjes dag voor ons. Ik had eigenlijk moeten bevallen vandaag. En de hormonen helpen daarbij niet echt mee :cry:

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja meis moeilijke momenten
    weet er alles van dikke knuf voor jou

6. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meiden ik ga zo aan het werk blegh helemaal geen zin aan maar jah moet gebeuren he

7. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
  8. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Hier weer een update van de kalender!

Agenda Verloskundige of gyn:
    18 sept: Indy 73
    19 sept: Mariebel + Jent
    20 sept: Mamafaye + Anna28 + Sannnniee
    25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72
    26 sept: Katsas + Saar
    27 sept: Joyo
    1 okt: Ice + Bahar
    2 okt: Ischa31
    3 okt: Boeffie
    4 okt: anoul26
    5 okt: Neia
    8 okt: Daphne78 + Maximus
    9 okt: Sassefras1980
    10 okt: Surf + Evelien

Agenda Echo:
    18 sept: Mariska72
    19 sept: Mariebel
    20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien
    21 sept: WendyP
    24 sept: Jendo
    25 sept: Anastasia + Shalina
    26 sept: Katsas + Mamafaye + Eyereen
    27 sept: Draaimolen
    5 okt: Neia
    8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede)
    10 okt: Danjo
    11 okt: Naatje30
    12 okt: mariebel
    17 okt: Saar
    22 okt: Anne28
    5 nov: Lafo

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mamafaye: sterkte voor vandaag!
    @hummel: wat erg voor jullie! heel veel sterkte komende tijd!
    @nieuwe mei-mama's: welkom en geniet ervan!

met mij gaat het wel goed. afgelopen maandag voor het eerst boven de wc gehangen, kwam niet echt veel uit, maar was wel supermisselijk. gisteren en vandaag ben ik alleen een beetje brakkig (vooral met opstaan), snel duizelig enzo. Ik heb ook het idee dat mn borsten wat pijnlijker zijn, maar ik heb het vooral nog bij mn tepels. Verder ben ik moe moe moe!
    Ik moet nog 3 weken wachten tot de intake en ik hoop de week erna de echo, maar het duurt nog lang!
    Gisteren bij een vriendinnetje geweest en blijkt 1 week langer zwanger te zijn (we hadden dus allebei goed nieuws) erg leuk dus!
    Vandaag gelukkig een rustige dag op mn werk, maar 3 uurtjes werken...
    Tot snel!

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Jeetje wat ben ik blij zeg dat ik niet hoef te werken (al was geld verdienen op dit moment niet verkeerd...) Voorlopig ook maar niet solliciteren totdat ik 's ochtends een beetje fatsoenlijk op kan staan.

Vandaag erg goed geslapen en dat uit zich in minder misselijkheid. Heerlijk. Als het elke ochtend zo gaat dat teken ik ervoor.

Mamafaye; wil je mij de volgende keer op de kalender zetten voor 09-10, intake? Wil je ook graag heel veel sterkte wensen voor vandaag. Zal een moeilijke dag zijn!

Nou, ik ga voorzichtig eerst even wat eten en dan kom ik straks wel even weer buurten...

Liefs Friendly

11. jolien

jolien Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.223
    0
    0
    hallo alle mei mama's! :)

Wat kunnen jullie kletsen zeg!Ff 69 pagina's!Ga dus echt niet alles teruglezen,maar zal vanaf nu eens wat vaker hier kijken! :)

Allereerst allemaal van harte gefeliciteerd!Echt super,en een wonder! :)

ikzelf kan het nog niet echt geloven,en ben nog heel bang voor een mk(heb ik in december ook gehad) :cry:

Heb 9-10 me eerste echo,en dan maar hopen dat alles goed is! [-o<

en mag ik op de lijst erbij?Zal ongeveer 25 mei uitgerekend zijn(als ik het goed heb....) 8)

12. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    hallo,

hier nog een mei mamma! ik ben uitgerekend op 24 mei!
    last van mijn borsten en ook buikkrampjes en moe. verder geen rare dingen nog...
    ik ga 15 oktober naar de gyn en krijg dan ook een echo!

groetjes van sjaan

13. Niet meer actief

Talitha en sjaandiaan
    aller eerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap en welkom hier!

Groetjes Naatje

14. Niet meer actief

mamafaye, een hele dikke knuffel van deze kant op deze moeilijke dag.

Liefs Naatje

15. hope26

hope26 Lid

23 aug 2007
    39
    0
    0
    Nou bij mij zijn de zwangerschapskwaaltjes ook begonnen. Ben de gehele dag wat misselijk. Wel een erg hongergevoel en toch niks naar binnen kunnen krijgen.
    Gister was wel een goede dag. Had toen zo'n zin in chips. Dus dat heb ik toen maar gegeten. Wat kan je daar dan van genieten.
    Maar vandaag is het weer mis. Ik krijg echt niks naar binnen.
    Volgende week woensdag 26 september heb ik de eerste afspraak met de verloskundige. Ben nu 6 mei uitgerekend ipv 7 mei.

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Mamafaye, meid wat klote voor je! Dit is gewoon een enorm verdrietige dag, dus je kunt niks anders als alles eruit gooien. Ik heb ook zo gejankt op mijn dag, 13 juli. En zelfs Neia-man had er moeite mee.
    Waarschijnlijk ben je nu in de stad, en ik hoop dat je wat afleiding hebt kunnen vinden. Veel sterkte vandaag! Ik denk aan je!

Will, wat leuk, hebben jullie een camping? Dat lijkt me echt super leuk zeg. Wel druk of niet?
    Het is inderdaad heel moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn ouders, maar het is voor een goede reden; mijn vader is ongeneselijk ziek en ik wil hem niet nog meer stress geven. Als we een goede echo hebben, zijn hun de eerste die het weten.

Nieuwe mei-mama's, gefeliciteerd en welkom hier!

Hope, nog een weekje meid, dat lukt vast wel, even volhouden nog.

Surf, wat leuk zeg dat jij en je vriendin allebei goed nieuws hadden. Echt super leuk dat jullie ongeveer tegelijk een kindje verwachten. :D

Danjo, werkse.

Evelien, ik ken het gevoel dat je jezelf minder goed kan controleren. Dat zullen de hormonen wel zijn.

Ik ben net pas een half uurtje uit mijn bed! :confused:
    Ongelofelijk hoe moe ik zelfs nu nog ben, echt raar.
    Hoe moet ik dat nu volgende week doen als ik weer aan het werk moet?

X Neia

17. will

will Niet meer actief

de gyn heeft gebeld. volgende week vrijdag (28 sep) eerste echo. Spannend, vind het zo eng, straks zit er helemaal niks. Bij de eerste 2 heb ik nooit angst of van die onzekere momenten gehad. na de MA in juni, weet ik soms niet meer waar ik het zoeken moet. loop honderd keer naar de w.c., vraag me telkens af of ik me wel zwanger voel, wrijf constant over m`n borsten "voel ik al wat" en bij elk krampje in m`n buik denk ik O,jee en vervolgens ren ik dan weer naar de w.c. Waarschijnlijk heel herkenbaar, ik zal vast niet de enige zijn.

neia, ja we hebben een camping, inderdaad erg leuk maar zoals je zegt erg druk. Gelukkig is het nu een rustige periode. Zomerseizoen is afgelopen. het wachten is nu op de sneeuw, dan wordt het weer drukker.
    gelukkig is het in mei de stille periode, dan begint de dooi en is alles drijfnat en snotterig. komt voor ons mooi uit in dit geval, kunnen we heerlijk van de baby genieten.

Talitha en sjaandiaan van harte en geniet ervan :D

18. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ha meiden!

hummel: heel veel sterkte meis, en ook voor je mannetje! neem echt de tijd voor jezelf en luister naar jezelf, ik weet hoe belangrijk dat is....

mamafaye: wat een rotdag hè! gelukkig heb ik die dag al gehad 24 februari, dus da's al weer een tijdje terug. ik was toen nog niet weer zwanger en het was op een zaterdag, dus wij de kroeg in en heb een stuk in me reed gezopen haha! maar meis, rustig aan hè.

afgelopen nacht heb ik nachtdienst gehad.....had om 04.30u een enorme dip zeg! moeeeeeeeeeee dus ben benieuwd hoe dat aankomende nacht gaat. ik mag dus niet in slaap vallen tijdens mijn nachtdiensten, maar ik had het gister toch echt heel zwaar en ben even 5 minuutjes ''weg geweest''.....verder ineens erg weeig en honger, dus heb ik maar 3 bruine boterhammen klaargemaakt, daarna ging het weer.

nou meiden tot gauw!

groetjes mutsie!

19. Bahar

Bahar Actief lid

21 mei 2007
    404
    0
    0
    Hummel, heel veel sterkte meid.

liefs bahar

20. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    @mamafaye: dikke knuff...

Hier alles z'n gangetje, druk aan het werk en voel me eigenlijk wel OK! Durf ook iets meer te genieten en ben iets minder bang dat het (weer) misgaat.

Komend weekend vriendinnenweekend, met 8 meiden die ik nog ken van de middelbare school gaan we elk jaar een weekend weg met z'n allen (zonder mannen). Verheug me erop hun het goede nieuws te vertellen!

Liefs,
    Croky

Deel Deze Pagina