probeer trouwens niet teveel te stressen (makkelijk gezegd ik weet het) maar je kunt er zelf toch helemaal niks aan veranderen. Je zou misschien een betalingsregeling kunnen aanvragen, maar das vaak alleen uitstel van executie, dus weet niet of je dat zou kunnen helpen.
Is dan wel uitstel van executie maar kan je misschien net dat beetje extra lucht geven in de maand.... En idd niet proberen te stressen maar kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is met deze zorgen....
ja, het zijn hier echt de ineens geldzorgen, tot de zwangerschap was er niks aan het handje, maar dan krijg je ineens geen studiefinanciering meer, houdt je bijbaantje op, is er geen ander werk te vinden en de rekeningen blijven wel komen. Alleen aan mijn loon scheelde dat 800 euro in de maand, dus echt veel. Maar goed, we komen zo iedere maand precies rond, alleen is er dus geen echt uitgaven-potje meer, en uitgaven krijgen we zeker nog (alhoewel, de meeste dingen voor de kleine zijn al betaald, dus das wel een geruststelling) ga nu eten, eet smakelijk allemaal!
Pff jeetje zeg Friendly, das idd een hoop geld wat je dan ineens mist in de maand............Gelukkig red je het net... Ben je van plan om na de bevalling weer werk te gaan zoeken?
@Hannah: meid wat een gedoe en wat een stress! OOk niet goed voor jullie! Evenals Dapne en friendly: Geldzorgen hebben is altijd K## @Anastacia: Hier helaas nog iemand die de bh's niet past. Meer qua omvang...zit nu op 85/90 d (bloos)
Nee is idd niet bepaald leuk, hebben heftige periode achter de rug met zijn allen en langzaam aan is het herstel nu begonnen maar helaas is pap er nog lang niet.......... Uhm hier 85/90 G dus gaat niet passen...
En dan hoop je op vooruitgang! bah! Zo meid je bent ook niet onbedeeld hihi Mijn mannetje vind het overigens geweldig! Had normaal 80 B/C dus is wel een vooruitgang! haha
Uhm nee...........was ik al voor de zwangerschap niet maar nu helemaal.... In mijn kerstoutfit zei mn schoonzusje tegen me: "moet steeds naar je tieten kijken, niet normaal"........Nou en bedankt.... Mannetje roept het ook vaak, echt niet normaal die tieten...... Ieder huisje heeft wat dat betreft echt zijn kruisje!
whahah had een ander woord getypt ipv borsten maar die wordt dus automatisch veranderd....... Er stond dus T.I.E.T.E.N ipv borsten....
zo ga nog ff eten koken en dan weer plat aaahhgrrr morgen nog een dagje uitzieken en donderdag er hopelijk weer tegenaan bleeehhhh en me beep is ook zo rustig vandaag heb vanacht oook niet zo leuk gedroomd droomde dat ik allemaal bloed verloor en toen ook een prop en toen zei ik tegen me man ik krijg een miskraam dat zijn dus echt geen leuke dingen nou voel ik me beep ook nog niet zo veel dus zit gelijk weer met zoiets achterlijks in me achterhoofd waarom droom ik nou dat soort dingen als ik droom zijn het allemaal dingen waarvoor ik bang ben en dat overkomt me dan in me dromen grrrrr
Haha, ja dat kent ie niet! Hier noemt mannetje het liefkozend : KANONNEN! Verder is ie heel lief hihi!
In je droom verwerk je je dagelijkse dingen....dus als dit is waar je bang voor bent moet je dat denk ik in je dromen verwerken!
Heel netjes dolphin! Hier groeien ze met de rest mee lijkt het wel! hihi gelukkig alles nog een beetje in verhouding
@hannah, ik ben nu ff over de zeik, moet mezelf terug vinden hihihii, want ik kan er toch niets aan veranderen. Moet geduld hebben tot augustus want dan krijg ik dat geld wat ik nu te veel moet betalen weer terug van de belasting. Lekker omslachtig.