Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Fiona: droom ook elke keer allerlei nare dingen.........Niet alleen over miskramen maar heb de gekste nachtmerries.........Als ik dan wakker wordt dan denk ik echt hoe kom je er op!

Daphne: heel omslachtig ja maar je moet het nu wel eerst uitgeven en er dan een halfjaar op wachten..........

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Yes heb manlief zover dat hij meegaat naar de grote gele M.........
    Oh daar heb ik de hele week al zo'n zin in!

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb gister gemeten, toen had ik 91, maar daar moet ik wel bij vertellen dat ie nog geen 2 weken terug 86 was, dus die groeit hard!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

HANNAH lief dat jehet vraagt gaat gelukkig al wat beter
    stja mijn buikomvang die ga ik moren maar eens meten als ik zon meetlint kan vinden ben wel benieuwd

lafo hier ook alles in me buik maar ook in me kop! heb een 4 dubbele onderkin nou ook met de griep zijn die klieren lekker opgezet

ik hoop niet dat het in me kont gaat zitten en me benen dan wordt ik echt zonproppie
    noiu ik ga verders met eten maken

we eten aardappelpurre en biefstuk en snijboontjes met lekker donkere jus en op de 1 of andere manier moet ik spinazie iuit een potje erbij maken voor mezelf?!

ja anna kan je zien waar je al mee bezig kunt zijn he en dan droom je dat maar ga zo na het eten liggen en dan moet ze wel weer komen me kleine liefe meissie ben zo gebrand om haar in me armen te sluiten in mei! kan niet meer wachten

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, dat is in feite natuurlijk met alle verzekeringen die je afsluit. Je hoopt ze nooit te hoeven gebruiken. Nou zijn de meeste "mensen-verzekeringen" verplicht en is dit een keuze. Maar onze oudste hond heeft toen hij klein was zijn poot gebroken, we waren toen nog niet verzekerd, en 2000 euro verder. En tegenwoordig is het nog veeeeeeeeel duurder dan het toen was (5 jaar geleden).

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo de mac is ook lekker hanah mag ik mee?!

o nee heb het eten al opstaan waarom ben ik niet eerder op dat geniale idee gekomen nou sta ik alsnog te koken

ach ga toch koken vrouwtje

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hmz spinazie uit een potje.........nee dank je ik als over.....

Ik ga nu met mannetje richting de gele M!

Eet smakelijk en tot later!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie vindt het slim zon verzekering hoor als je een operatie moet betalen ben je veel meer kwijt
    wou dat ze ook zoiets voor konijnen hadden want de mijne kost nou totaal 720 euro dat die nou minstens 20 jaar moet blijven leven

9. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Hi meiden,

Sorry voor me snelle bericht. Heb gister foto's belooft van het kamertje en ze staan in me album. Nog niet helemaal klaar hoor maar wel een end op weg.Ben er blij mee.
    Nu moet ik gaan eten en dan komen me ouders op visite.
    Heb dus geen tijd om te reageren. maar met jullie tempo is het ook geen doen hoor! :) Jeetje wat gaan jullie snel. nou morgen weer een dag. Doeiiiiiii

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    allemaal rijkelijk bedeelde boezems dames :) hihihi
    ik ben zelf van 80B naar 80C gegaan, vind ik wel genoeg eigenlijk.

Heb net een pitabroodje met kaas op lekker vet haha voor mannetje had ik wel gekookt, maar heb zelf niet zo veel trek dus dat was genoeg :)

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    haha nou ik doe er toch niks aan.. als het dan ook nog eens zo blijft hoor je mij niet klagen.. :D

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ben van maat 75C naar 80E gegaan! shock nog steeds

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    eet smakelijk hannah, eet ook een hamburger voor mij...

Ja ben zeker van plan om werk te gaan zoeken, ergens tegen september. Heb een goede opleiding, alleen is er weinig werk in, maar dan zoek ik het een paar treetjes lager en hoop ik in de jaren wat op te klimmen. Maar wil straks in elk geval wel 3 dagen werken (niet meer, niet minder eigenlijk).
    Hier vanochtend buikomvang gemeten, werd er niet vrolijk van, van 80 twee week terug, naar 80 nu. Ik heb dus echt de minste buik van allemaal *hoera*. Borsten blijven ook wat achter, maar waren wel een cm gegroeid de afgelopen twee week. Maar zit nog steeds in 75B/C, en dat was het ook. Ze irriteren de laatste dagen wel weer erg, dus er zal wel weer iets aan het groeien zijn, maar goed dat mag ook wel, anders blijft er na de bv weinig borst over :(

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nou dames, jullie zijn idd rijkelijk bedeeld hahahah.. ik ben nog steeds 80B... er gebeurd niks..en steviger worden ze ook niet :(

Maar mn maat is nog wel hetzelfde... toen ik begon had ik 44 en dat zat krap, en nu 44 en dan ruim, neig zelfs naar de 42.. dus val op mn lijf iets af... maar die buik pfffff.. hihihihi en ik ben vrij klein, 1.63m dus net een bolletje pretvet hihihi.... ach, idd ieder huisje zn kruisje..

Ik zal m straks ook eens meten, hoe meten jullie?

15. ik heb nu een omvang van 103. en toen ik van arjen uitgerekend was was ik 104 cm haha! dus deze keer word ik duidelijk veel dikker :) ben in kilo's nog niet zo heel veel aangekomen. ong. 4 kilo.

cup maat is op t moment 80 D normaal een kleine D nu een fikse D haha.

t was geen pizza geworden vandaag ik had ineens zin in een stokbroodje gezond! heerlijk :) hoewel die grote gele M ook wel heel erg lekker is! isschien een ideetje voor van de week! ooh erg moet eens wat fatsoenlijker gaan eten! heb allee maar lekkere trek de hele dag :)

16. Hupse wat een leuk kamertje! en al helemaal klaar om er een baby in te leggen zo te zien! ben je een stuk sneller dan ons :) wij meoten nog beginnen!

17. ik meet op de hoogte van mijn navel. daar is mijn buik t dikst

18. iets onder mijn vavel :p

19. navel :p pff wil altijd veel te snel!

20. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahahaha....! Nou ik snapte het wel en heb ook ff gemeten en kom op 109.......

Deel Deze Pagina