de jongensnamen blijven moeilijker, maar hebben goed gestreept en hebben nu nog 4 opties. Moet nu nog zorgen dat er een tweede naam bij komt, mannetje wil dat eigenlijk niet en ik wel
even kijken cup maat is nu 80C. tjonge er zit eindelijk is wat op een plek waar ik altijd al wat had willen zitten buik schommelt rond de 94cm, ben deze week een kilo afgevallen terwijl ik me het ongans heb zitten eten vooral veel snoepwerk. truitje is af en in elkaar gezet, erg leuk geworden ookal snapte ik geen fluit van het patroon. ben nu aan een omslagdoek begonnen, soort lapjes deken.
friendly, ik kom ook niet uit een jongensnaam en als we er dan al 1 hebben spreekt amy of daisy het in het zweeds uit. nou kan je vertellen dat het dan toch niet meer zo leuk klinkt.
Heej meiden gezellig dat jullie er zijn! Was al bang dat ik vandaag in mn eentje de pagina's moest volbeppen? @Friendly: Weer wat dingen klaar, lekker gevoel of niet/! @Dolphin:Ik nog net niet hahahaha wat een stelmutsen worden we!
will, als je je verveelt mag je ook wel wat voor mij maken hoor Ik ben deze week ook nauwelijks aangekomen maar heb echt veel gegeten, en dan bedoel ik niet alleen de gezonde dingen
@will: Je gaat als een trein met creatief zijn! Leuk hoor eenlapjes deken....beetje patchwork achtig? Kan me voorstellen met name als je een nederlandse naam hebt dat ie dan op zn zweeds erg anders klinkt!
ik denk dat als het puntje bij paaltje komt dat het toch de naam wordt die ik vanaf het begin al leuk vond, mannetje vond het eerst helemaal niks maar hij blijft steeds wel op het lijstje staan, dus hij vind hem steeds mooier. Vind het juist zo mooi dat de naam ook in het engels goed uitspreekbaar is, en zelfs in het frans en duits is het geen probleem (tja, ben een beetje internationaal ingesteld, en nee dat zit niet in de familie)
Nou heb eventjes op mijn gemakje terug gekeken en besloten even zo goed als mogelijk op iedereen te reageren. @daam gelukkig dat je iets beter hebt geslapen, hopelijk aankomende nacht weer een goeie nacht. Succes. @iedereen: lekker gegeten allemaal. Fiona die aardappelpurre en biefstuk en snijboontjes klonken ook wel erug lekker, maar de hache van Anna28 ook wel. @Hannah: Denk er om hé. Niet te veel stress. is niet goed voor de baby. Succes met het herstel en jullie pap. @Dapne en friendly: Geldzorgen , daar zou ik eerlijk gezegd nu niet aan moeten denken. Levert nog meer stress op. Succes. @Lafo: wat zijn de vaders toch lekker tactisch in hun opmerkingen. Die van jou over je kin, die van mij zegt tegen iedereen dat ik goed rond ben. Trouwens wat een leuk kamertje hebben jullie uitgekozen. @onsukkie: de honden verzekeren is denk ik idd niet onverstandig. Mijn vriendin heeft een deense dog. Die een keer wat probleempjes had in de darmen, en de operatie koste maar liefst 800 euro. @Anna28: Hoe is het met je buik? Wel op je zelf letten hé.. Klinkt bekend uit balans. Het omdoen van de zwangerschapsband is een ramp s'morgens. Ik ga nu maar op bed zitten en dan eerst tot mijn knieen en dan pas gaan staan. Wankel de wankel Zo dan ga ik nu nog even snel bij mijn mannetje kijken hoe het met hem gaat. Tot later.
will, tja jij moet een beetje een naam hebben in de trant van amy en daisy, die ook engels goed uitspreekbaar zijn. Lastig. Zoek je een korte naam?
o, gelukkig friendly dat ik niet de enige ben die heel veel eet en niet aankom. begon me eigenlijk wat zorgen te maken, beetje rare nasmaak van de zwangerschap van daisy anna heb jij vast geen probleem mee om tegen jezelf te beppen. volgens mij ben jij zo iemand die een aantal woorden per dag moet halen, haal je die niet dan klets je gewoon in je slaap door. je man is waarschijnlijk allang blij dat je wat woorden op het forum kwijt kan, slaapt ie weer wat rustiger s'nachts. ik bedoel zonder jouw gemompel
nee, friendly, ik moet er erg om lachen want ik denk dat de naam die jij verwacht ook verwacht wordt door de familie en vrienden. wat zullen ze raar kijken dat het een friese naam wordt hahahaha (ook voor meisje)
Zo daar ben ik weer.............. Het was heerlijk, zit wel propvol nu......... Es ff denken wat ik gelezen heb... hmz.....weet het nu al niet meer......
ik verwacht geen naam hoor, dacht misschien heb ik nog wat doorgestreepte namen op ons lijstje die misschien in jullie genre passen, dus vandaar dat ik vroeg wat voor naam je ongeveer zoekt
Friendly: nou ben ik wle benieuwd welke opleiding je gedaan hebt dan.... En nog maar 4 op de lijst, dat scheelt!