ziekenhuis is ook een optie idd, maar daar komen maar heel weinig plaatsen vrij. Maar goed, houd het wel in de gaten...
hannah! dat soort dingen mag je niet zeggen als andere mensen de mogelijkheid hebben om te gaan kwijlen, das nl niet goed voor de pc!
Nee toevallig was het bananensmaak...........Trouwens de Mac zit hier op 5 minuten rijden vandaan...... Maar ga niet zo vaak hoor...
@Friendly je woont in groningen he? Heb een pedagoog een keer aangenomen toen ik nog op het kdv werkte daar.kijk maar eens op www.kdvkruimeltje.nl ik weet dat ze daar mensen zoeken! @Hannah: Ga vrijdag fijn een gesprekje met die man aan! Ben benieuwd wat ie zegt. feit is dat ik er uit ben en dat het zoniet werkt. kleintje is nu weer volop in beweging,zo leuk
Meiden, ik heb een beetje een rare vraag hoor maar een buikband, draag je die nou ove een t-shirt? en moet het dan dezelfde kleur zijn of juist niet.. begrijp het niet zo goed, vind het vaak niet leuk staan, maar heb wel erg veel banden! Iemand een goede tip ?
Anastasia: ik vind zelf over truitje niet zo mooi staan. Draag ze zelf stuk onder mijn shirtjes, die door de buik wat omhoog trekken zeg maar.... Ik zal es ff foto zoeken.....
Ik stuiter 10 x voor ik rustig lig haha......thanx hannah :-s probeer het zelf voor te stellen en ziet er niet fraai uit!
nou, woon niet in gron, maar de verbinding erheen is wel prima. Volgens mij heeft mijn zusje ook een blauwe maandag bij kruimeltje gewerkt, ze heeft er in elk geval gesolliciteerd, dus zal zo ff kijken...
ik heb nog steeds geen banden, maar in dit tempo heb ik ze pas nodig als de baby er uit komt denk ik... Beetje afhankelijk van wat je aanhebt of je hem over of onder je shirt draagt, vind in de meeste gevallen eronder mooier.