ook niet mijn keus maar ja hij kan dus nog geen pizza warm maken, blijkt nu. over kokende mannen, die van mij heeft 1 keer tomatensoep gemaakt. pan water daar gooi je gewoon een pond hel tometen in (kookt wel stuk) en wat gehakt geruld. klaar is je soep. nee de magnetron is culinair genoeg op dit moment denk ik. wel heel snel klaar, gewoon eng, waarschijnlijk nog half bevroren. kan nooit zo snel
he ladies wat zitten jullie weer lekker te lullen! ik lees bij denk er bijna bijna te zijn ! jahoor! weer 4 paginas verder! aahhgrrrh
D'r op en er over heen daaaag 700 Ik dacht misschien maak ik het heugelijke moment maar nee ben te laat. Als ik uit m'n raam kijk zie ik zo die paal van het beroemde restaurant met de gouden bogen, jaloers
vind coen ook een leuke naam, maar valt helaas af want we kennen iemand die zo heet en dan krijg je van die waanzin ideeen dat het kind vernoemd is. En bij het idee anus is hij nu definitief van de baan
Hey vuilnisbakkie, gaat zeker weer wat beter met je, nou je hebt mij mooi een beetje aangestoken Voel me niet zo happy de peppie
okay er zit een klant van me man tegenover me echt een magaaaaa lang lul verhaal te lullen tegen me en ik aha aha aha ik doe nou net of ik hem aanhoor me mannetje is ff aan de telfoon heellpp! hallow ik wil op het forum och och mensne hij gaat maar door die man is adhd ik zeg ja maar weet niet meer waar het over gaat erg meiden is dit okay trek het niet meer zit hier met me laptop te typen tegenover hem okay hij gaat een beetje raar kijken zou die het door hebben dat ik over hem lul haha ff lachen in ze gezicht en weer ja zeggen gewoon knikken lachen en ja zeggen kijk het helpt oefff mannetje neemt het gesprek ff over o my god wat een mens! als je die op het forum los laat zotten we zo op pag 1000
krijg je zoiets om 6 uur s'avonds: anus we gaan eten. nou even bij de lasagna kijken o ik zie stokbrood.