joyce en josien sterkte met het verwerken van dit verlies.... Ik ben een paar dagn niet geweest,wa nt er is nogal veel gebeurt. Zondag kreeg ik een telefoontje dat een hele goede vriendin van mij en vlietuigongeluk heeft gehad zo schrikken! Gelukkig heeft ze het overleefd en houd ze er waarschijnlijk geen blijvend letsel aan over.... Mijn ouders kwamen zondag avond eten en ondaks het slechte nieuws wilde we toch graag het blijde nieuws aan hen vertellen, maar met name m;n vader reageerde helemaal niet zo positief, hij had geadcht dat we eerst gingen trouwen. Veel tranen en hele gesprekken volgde dus. De rust is nu weer een beetje wedergekeert en ze beginnen er aan te wennen en worden dus steeds positiever, maar een eerste reactie kan je niet terug draaien en geeft dus nog wel een nare nasmaak. Maandag is mvm geweest en kregen we weer een test en weer een dikke streep! Dat plaatste ons gelukkig weer een beetje terug onze roze wolk . Mijn boobies zijn al flink aan het groeien en ik kreeg gister een telefoontje dat ik m'n meegroei bh op kan halen... jippie!
Josien, heel veel sterkte ook van mijn kant voor jullie. Lafo, we zijn bijna even verder geloof ik, ik voel ook helemaal niks. Merk niks aan m'n lichmaam, ik slaap wel iets beter, maar dat kan ook door alle spanning zijn. Oh ja Lafo, wel laat die echo trouwens? Ik ga begin oktober al.
Joyce en Josien, heel veel sterkte meiden. Dit is een super zware tijd. Dit zou eigenlijk niemand mee hoeven maken. Maar helaas................Ik denk aan jullie! Mamafaye, hoe is het met je? Ben je de dag een beetje doorgekomen? Croky, bedankt voor je info over de vis. Dan is er al heel veel duidelijk voor mij. Dan had ik best op de kermis paling kunnen meenemen. Nou de volgende keer op de markt dan maar. Sandra, ik verwacht niet dat je vk morgen al een echo zal maken. Omdat ze waarschijnlijk nog niks kan zien. Het verschilt per vk of ze echo apparatuur hebben of niet. Mijn vroegere vk huurde het in, en daar moest je dus apart een afspraak voor maken. Maar die info zal je morgen wel krijgen. Veel plezier! Lafo, geen zwangerschapskwaaltjes? Echt wel, je was behoorlijk emo vandaag dusse... Het is bij iedereen anders meid, misschien zit je vanaf volgende week iedere ochtend bij de wc. Probeer je geen zorgen te maken. Daphne, er zijn inderdaad heel veel meiden hier. Echt gezellig! Hopelijk mogen we allemaal in mei bevallen van een gezond kindje! Boefie, pff zwaar meid dat je vader niet zo enthousiast heeft gereageerd als wat je gehoopt had. Is dit de 1e keer dat hij uit heeft gesproken dat hij had gehoopt dat jullie eerst zouden trouwen? En wat zei je moeder? Ze zullen vast nu erg blij voor jullie zijn na de 1e schrik. Ik ben heeeeeeeeeeel moe vandaag. Dit is echt de 1e dag dat het zo erg is. Zometeen ga ik even in bad liggen, om te ontspannen. X Neia
Nou de HA zei doe maar de eerste week van november dan weet je zeker dat je iets te zien krijgt.........tsja ik vindt het ook erg lang..... Een vraagje aan iedereen is er binnenkort een zwangerschapsbeurs ergens?
Thanks Neia en geniet van je bad. Als ik straks verhuisd ben dan hebben we een bubbelbad heeeerlijk vooral nu
ja ik heb gister met m'n moeder gesport en er is veel uitgesproken en ze beginnen er zich beide steeds meer op te veheugen, maar de teleurstellign van de eerste reactie blijft toch een beetje. Mijn mannetje is nu met m'n vader aan het tennissen. hoop dat de emoties niet te hoog oplopen en ze elkaar met de ballen om de oren slaan hihi. Het loopt allemaal wel los... gewoon even een beetje afstand nemen.
goedeavond lieverds, dank jullie wel voor alle lieve berichtjes. Ben de dag redelijk door gekomen met af en toe een flinke waterval. Vanmorgen lekker wezen winkelen samen met mijn dochter en ze was echt heel lief....was zo schattig of dat ze het voelde dat ik me niet lekker voelde. Heb een mooi engeltje aan mijn pandora hangen en dat doet me goed. Gelukkig kwam mijn vriendin vanmiddag nog even op visite even afleiding. Ga lekker op tijd naar bed, ben erg moe na deze dag. Morgen echo! (vind het erg spannend) Alle nieuwe meiden welkom (jullie komen snel op de kalender) Josien en joyce heel veel sterkte. Sorry heb niet onthouden wat iedereen heeft geschreven. Will, wie weet komen we wel een keer bij je kamperen, mijn man zou heel graag nog eens die kant op gaan Slaap lekker voor straks! en tot morgen
goedeavond lieverds, dank jullie wel voor alle lieve berichtjes. Ben de dag redelijk door gekomen met af en toe een flinke waterval. Vanmorgen lekker wezen winkelen samen met mijn dochter en ze was echt heel lief....was zo schattig of dat ze het voelde dat ik me niet lekker voelde. Heb een mooi engeltje aan mijn pandora hangen en dat doet me goed. Gelukkig kwam mijn vriendin vanmiddag nog even op visite even afleiding. Ga lekker op tijd naar bed, ben erg moe na deze dag. Morgen echo! (vind het erg spannend) Alle nieuwe meiden welkom (jullie komen snel op de kalender) Josien en joyce heel veel sterkte. Sorry heb niet onthouden wat iedereen heeft geschreven. Will, wie weet komen we wel een keer bij je kamperen, mijn man zou heel graag nog eens die kant op gaan Slaap lekker voor straks! en tot morgen
erg he hahahaha daarom niet schikken Laten we eerlijk zijn hoe lang kan ik het nog verbergen Tis nu al een opgave
1,5 week jah pas mn eigen broeken al niet eens meer en niet zon beetje ook vorige keer ging het ook al zo snel alleen nu wat sneller
Ik ben ook van plan iedere week een foto van me buik te maken Kijken of je verschil ziet, heb namelijk van mezelf ook al een buikje dus zie bij mij niet of het van het snoepen is of beebje
Zoooo marjolein, dat is idd al een buikje zeg, ben je echt pas zo kort zwanger? Is zeker niet de 1e? Ik hoorde dat bij tweede of derde veel sneller buikje krijgt....
hahahah ja ik ook buikje van mezelf en weet ook idd niet waar het nou van is.. weet wel dat normaal ik m in kan houden en nu niet, en hij is wat harder...
kan niet langer heb samenlevingstest enz gehad is wel mn 2e zwangerschap ,,alleen is de eerste x bij 10 weken fout gegaan Ik heb wel iets een buikje van mn zelf maar echt niet zo had een kwabje zeg maar geen bal