Vindt het wel heel gaaf maar met werk enz vindt ik het lastig hoor Wil tegen bepaalde mensen nog niks zeggen maar vrees dat dat niet meer lang duurt
Joyce en Josien: een dikke knuff voor jullie allebei meiden, woorden schieten tekort Danjo, dat nu al een buikje hebben komt me bekend voor (en ik ben ook niet dik). Ehm weet nie wie t vroeg, lafo? Maar er is binnenkort wel eenbeurs, zag een briefje op mn werk hangen, geloof wy, jonge ouders ofzoiets, zal morgen ff kyken (als ik t nie vergeet )
Nou ben niet slank maatje 40 maar zo dik ben ik niet van mn zelf mn buik intrekken kan wel iets maar niet veel ohh jah leuk jongengezinnen beurs haha
Ja ik vroeg het idd Ice thanks voor het nakijken Zo zit lekker aan de warme melk met honing dat heb ik al een lange tijd niet gedronken maar heb er gewoon trek in !
lees net jonge gezinnen beurs Data donderdag 1 t/m zondag 4 november 2007 Openingstijden 10:00 uur - 17:00 uur Locatie hallen 10 en 11 van Jaarbeurs Utrecht Adres Jaarbeursplein 6, 3521 AL Utrecht
Thanks Danjo, had wel al iets gezien van 9 maanden beurs maar dat was pas in februari in de Rai en wilde idd een beurs die al eerder zou zijn. Zijn er mensen hier die daar ook wel naartoe willen gaan of vind je het niet nodig?
hallo dames, Vanavond heb ik mijn 1e echo gehad. Het harte klopte! Ik heb bij de vk gewoon een potje liggen huilen op de tafel. Ik was zo bang dat het weer fout zou zijn, omdat ik eigenlijk nog geen echte zwangerschapskwaaltjes heb. Ze vertelde me direct dat ik 3 oktober weer mag komen voor de 2e echo. Ik voel me zo opgelucht. Ik moest het gewoon even kwijt. Ik ga samen met mijn zwangere zus naar de beurs. De vraag is of onze mannen ook mee willen. Gaan jullie mannen ook mee?
bette fijn dat alles goed is Euh of mannetje mee gaat weet ik ook nog Mischien heeft ie wel zoiets jij lekker weg ga ik lekker vissen toch meer een vrouwen gebeuren
Mijn mannetje gaat gewoon mee hoor Hij zei wel net dat er misschien mensen lopen die we kennen en die het dan ook gelijk weten.... Ik weet uberhaupt niet hoe lang ik me mond kan houden tegenover anderen, als ik een buikje krijg net als Danjo en Marlie dan valt er niks meer te verbergen
Dat is ook zo natuurlijk, meiden ik zeg welterusten moet moergen naar de tandarts al om 07.30 en moet helemaal naar Delft rijden midden in de spits lekker slim zo'n afspraak blehhhh geen zin in
Lafo, succes bij de tandarts. Ik moet er ook zo naar toe. gelukkig geen file, als ik 5 auto`s tegen kom is het druk en dan moet je weten dat het 100 km vederop is. leuk een beurs, ik zal is kijken of hier ook zoiets is en het mannetje mag niet mee maar moet mee, geen keus hahaha. Bette fijn dat de echo goed was. geweldig nieuws. dat buikje dat komt me ook bekend voor. vond wel dat m`n broeken strak zaten. maar het eerste wat dochter lief zei toen ze gisteren uit school kwam was, "mama, je word echt al vet". Dank je wel, meid. ben toen maar is in de spiegel gaan kijken. idd er zit een buikje maar dacht eigenlijk, dat kan toch niet totdat ik de foto gisteren zag, het kan dus wel. knoopje staat nu open, beetje ruimte maken mamafaye: kom maar hoor, leuk met alle meimama`s. met hoeveel zijn we hier? Grappig, 50 dikke buiken rond een kampvuur in de sneeuw
zo dames een goede morgen, Nou hier gaat het redelijk. Ik werd vanacht wakker van een ongelofelijke kramp scheut in mijn buik ter hoogte van mijn navel.... Ik wou van mijn ene zij op mijn andere zij draaien. En net of er iets raars gebeurde in mijn buik. Dit is al wel de tweede keer nu. En weet niet zo goed wat ik er mee moet. Mag pas volgende week naar de vk en daarna pas een echo. Wat zouden jullie doen.........
Hmmm, Joyo, als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk even bellen met je verloskundige/gyn, maar als het bij die ene steek gebleven is denk ik niet dat het heel ernstig is. Maar goed, mijn vk zei: als je iets niet weet of niet vertrouwd, bel dan ff tijdens het spreekuur. Beter een keer voor niks bellen dan de stress van iets niet weten. Hier alles okee. Denk dat de misselijkheid aan het afnemen is. Heb nu steeds lage rugpijn, kan niet lang in bed liggen en ben verschrikkelijk emotioneel. Maar: kritieke week 1 is om... nog 7 te gaan! De komende tijd zal wel snel gaan met de bruiloft en de huwelijksreis, dus het schiet op. Liefs friendly