Hoi Dames, Een nieuwe mei mamma erbij... Ik kan het nog steeds niet geloven. Ik had al een test gedaan, maar die was negatief. Daarna (en nog steeds) buikpijn gehad en zeer gevoelige borsten. Ik was er dan ook heilig van overtuigd dat ik nog ongesteld zou worden. Na ruim 1.5 wk na NOD toch maar een test gedaan dinsdag. Resultaat: 2 streepjes.....echt zwanger dus. Buiten de buikpijn en gevoelige borsten heb ik eigenlijk nergens last van. Vannacht wat bloedverlies gehad, maar las hier dat zelfs dat normaal kan zijn. Rest me nog maar 1 ding......afwachten. Ik heb nog niet dit hele forum gelezen (74 paginas ), maar ga ik zo wel doen. Heb ik goed begrepen dat Friendly binnenkort gaat trouwen? Gefeliciteerd !
Hallo ladies Hier erg misselijk zeg blegh Kunnen jullie trouwens je buik nog intrekken? Ik moet zo weer werken blegh ben zo moe
Goede morgen.. Joyce en Josien, heel veel sterkte.. Hier gebinnen de borsten steeds meer pijn te doen, niet echt prettig.. Maar heb het er met alle liefde voor over. Verders kan ik het nog steeds moeilijk geloven dat het nu eindelijk gelukt is.. Ik probeer ervan te genieten, maar dat lukt nog niet echt... Ik moet denk ik eerste een echo zien met een kloppent hartje.. Hebben jullie dit ook, of ben ik hier de enige in.. Groetjes Mariebel
He wwjc19 je komt bij uit de buurt... ik woon in valkenswaard... haha toevallig. ja zal vanmiddag ff bellen. Al is het alleen maar voor mijn eigen gerust te stellen. He danjo ik kan mijn buik ook niet meer inhouden. Zal binnekort ook eens een buikfoto maken. Maar onze buiken schelen niet zoveel. Zo ga ff een blokje lopen met die kleine deug niet van ons. Eens kijken of ik nog wat kastanjes kan vinden en die in een mooie vaas kan doen... Nou de groeten en ik kom straks nog wel en keertje weer kijken.
goedemorgen allemaal! ff een vraagje: gisterenavond had ik opeens wat buinverlies, heel even maar, de hele nacht niets meer gehad en vanochtend ook niet. ik maak me natuurlijk weer druk, maar weten jullie of dat normaal is, zomaar uit het niets...?
Surf: bruinverlies geeft niks, niet druk om maken. Als je helder rood bloedverlies hebt met buikkrampen moet je bellen en anders is er niks aan het handje. Je baarmoeder is heel gevoelig en kan om niks soms een beetje gaan bloeden. Vaak komt dit er pas later uit en is het bloed al oud (en dus bruin). Niet druk om maken in ieder geval! Mariebel: ik kan ook nog niet echt genieten hoor. Probeer het wel, maar in het achterhoofd speelt steeds het -wat als- een rol. Mijn mannetje wil alle babyzaken in om vanalles te kopen (dit is leuk, ohhh, dat ook...) en ik heb zoiets van: we hebben nu zelf een pakje gekocht, nu de komende 7/8 weken, in ieder geval tot de echo niks meer. Helmaal omdat we van de ouders/ broertjes en zusjes ook al wat dingetjes gekregen hebben. Voorlopig vind ik het gewoon genoeg. Wwjc19: welkom! Je kunt het hele forum wel gaan lezen, maar ik verzeker je, je bent 99% vergeten wanneer je bij de laatste pagina aankomt (zwangerschapsdementie he...) Liefs Friendly
Goeiemorgen meiden, Danjo, je hebt inderdaad al een buikje. Maar dat heb ik ook al (na 2 zwangerschappen). Echt met zo'n bal, en ik kan hem ook niet echt inhouden. Ik doe iedere dag jasjes enzo aan, zodat je het wat minder kan zien. Mamafaye, spannend vandaag de echo. Veel succes! Ik ben benieuwd straks. Surf, bruinverlies kan oud bloed zijn van een late innesteling. Maar als je het nog een keer krijgt, zou ik even de vk bellen voor de zekerheid. Welkom nieuwe mei-mama's! Will, lijkt me gezellig allemaal met een dikke buik in de sneeuw bij jou op de camping. Joyo, heb je nog last gehad van steken etc.? Ik zou voor de zekerheid ook even de vk bellen. Liever een keer teveel als te weinig. Mariebel, ik moet het ook op de echo eerst zien hoor. Het is heel moeilijk te bevatten. Lafo, succes bij de tandarts! Ik ben nog steeds zooooooooooooo moe, en vanmorgen ook onpasselijk en misselijk, net niet overgegeven. Vandaag ga ik gezellig een dagje uit met mijn vriendin. Dat wordt waarschijnlijk meer zitten als winkelen. X Neia
ik hoop maar dat het niet nog een keer komt, je wordt er zoooooo onzeker van, is helemaal niet leuk! dus nou ja, gewoon weer afwachten, en dan vind ik het helemaal stom dat ik nog 4 weken moet wachten voor mn eerste echo, dat duurt nog zo lang...
Goedemorgen allemaal, Ben van plan om wat actiever mee te gaan kletsen. Maar de eerste week komt het daar nog niet van. We gaan zaterdag namelijk een weekje naar Denemarken. Heerlijk, heb er nu al zin in. Hier gaat alles redelijk goed. Ben de laatste dagen wel een beetje misselijk als ik niet voldoende eet en drink. Vanmorgen voor het eerst een beetje misselijk na het opstaan. Als ik dan heb gegeten en gedronken, zakt het gelukkig wel weer af. Heb wel iets anders geks. Ik kan niet meer tegen het luchtje van het wasmiddel. Wordt er zo ontzettend misselijk van. Sta soms gewoon te kokhalzen boven mij was ( sorry voor de bewoordingen). Denk dat ik maar een geurloos wasmiddeltje ga kopen. Moet vanmiddag naar een vergadering en dan weer werken. Zie er bst tegen op. Ben de laatste dagen zo moe. Maar ja, nog 2 dagen werken en dan lekker een weekje weg. Groetjes Ingeborg
ik wacht eerst nog wel even af en misschien was het gewoon eenmalig, dan hoef ik me geen zorgen meer te maken, maar als het vanaf nu vaker is, dan ga ik denk ik wel bellen, vragen of het eerder kan....
hihi, ik lig ook nog steeds in mn bedje, lekker met de laptop, heb geen zin om eruit te gaan, maar moet straks toch echt nog even werken...
ik vind het ook moeilijk te genieten, de echo duurd nog 3 weken. Ik hoop dat we dan een kloppend hartje of hartjes zien. Groetjes Naatje
Goeiemorgen meiden! Ik ben nu alweer vergeten wie wat heeft gezegd haha... ik kan mn buik ook niet meer inhouden, best jammer! Lijkt me gezellie met zn allen aan de warme choco op de camping in zweden! Hebben jullie ook blokhutten? hihihi... mamafaye heel veel plezier met je echo vandaag en ik hoop dat ie heel mooi word! Ik vanochtend voor de tweede keer misselijk wakker geworden, koffie is niet lekker meer! Wel is voor mij choco pops ideaal, ben daarna gelijk niet misselijk meer! xxx
Hoi! Ik heb mn album even bijgewerkt. Sorry voor de wazige foto's, maar ik heb een oudere camera met (te) weinig pixels. Zoals jullie kunnen zien hier nog (bijna) geen buikje. Even boodschappen doen en dan tijd voor mn middagslaapje. Vanmiddag op verjaardag en vanavond krijgen we visite, dus moet op tijd gaan liggen. Liefs Friendly
hallo meiden ik kom net van de verloskundige, best wel leuk allemaal maar duurt nog 4 weken voor ik een echo krijg bij haar. heb ik geluk dat ik over 2,5 week een echo krijg in het ziekenhuis bij mij gyneacoloog. mij was gevraagd of ik een combinatie test wilde doen. ik weet het niet hoor. dat is een test moet je bloed prikken en er word een nekplooimeting gedaan bij de kleine via een echo om te kijken of het syndroom van down heeft. ze kunnen het niet met zekerheid zeggen, ze kunnen alleen zeggen je kans is 1 op 1000 of 1 op 10.000 nou ik weet het niet of dat verstandig is. wel vreemd eigenlijk, die vraag had ik helemaal niet verwacht. ik heb geen ziektes in de familie en zo. dus had ik niet verwacht. wat zouden jullie doen? zouden jullie het wel doen? en wat zou je doen als het syndroom van down heeft? groetjes sandra
wij hadden de keus ook om dat bij onze 1e te doen. Wij hebben het toen niet gedaan. Ik was 24 jaar toen en dan is de kans niet zo groot. Dus wij hebben het niet gedaan. En wij gaan het nu ook niet doen.
bij de 20 weken echo word ook alles goed onderzocht toch? en ik ben 22 dus hoef me denk niet echt zorgen te maken lijkt me. maar wist helemaal niet dat ze dat zouden vragen. maar goed. de keus word bij mij denk ik nee. moet wel 2x in de zwangerscha me sukker laten testen omdat ik een te hoog bmi heb :S