Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    zo ik heb ff een tijdje gelegen ben op
    heb gewoon echt mn dag niet moe,misselijk,duizelig
    maar lees dat ik niet de enige ben
    en wil je hebt het goed aangepakt meis

2. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    hallo meiden,

Ben ook erg moe meiden, stond vanmorgen om 6 uur 's ochtends op om de tandarts afspraak te halen en dat lukte natuurlijk weer niet omdat ik de verkeerde afslag koos en daar stond precies de enige file :( was weer eens te laat en begon dus lekker de dag.
    Toen ik in de tandartsstoel lag dacht ik heel de tijd niet misselijk worden ik zag me al in m'n visioenen de tandarts onder spugen :)

Zou wel de eerste keer zijn dat ik misselijk zou zijn maar tot nog toe niks aan het handje, moet wel vaker iets eten tegen het gevoel van een lege maag hebben, maar dat hebben meer meiden hier las ik.

Oh ja geurtjes praat me er niet van, vandaag 2 mannelijke collega's met een of ander vies geurtje gadverdamme, heb het ook gezegd tegen ze en zaten me wel vreemd aan te kijken ;)

Vandaag ook gewoon weer verder met emobuien echt vreselijk, moet iedere keer bijna janken op m'n werk als ik weer een tegenslag heb :(
    Het ligt echt op het puntje van me lippen om te zeggen "ja ik heb het moeilijk ben zwanger ja en moet je verder nog wat" weet je wel zo'n bui ook dan gelijk :oops:

Maar verders alles goed ook ik heb veel afscheiding hoor will, gelukkig niet meer bruin maar geel en af en toe voel je het ook echt eruit lopen, sorry voor details :oops:

Nekplooimeting weet ik nog niet, denk het niet, ben nog jong.

Waar bevallen in eerste instantie zei ik altijd ziekenhuis leek me veiliger maar nu zou ik zeggen thuis alhoewel mannetje liever naar het ziekenhuis gaat, (mannen zijn zo bezorgd opeens merk ik, ahhh wat lief toch eigenlijk ;) )

@Mariebel ik ben ook bezorgd hoor, kan niet wachten als de eerste 12 weken om zijn, dan hoop ik dat ik echt kan gaan genieten en ga ik alles kopen :) maar nu ff afwachten, iedereen wil al wat kopen maar ik hou het af.

Zo ben ik iets vergeten geloof het niet, vandaag eet ik rode kool met appeltjes, veel groente eten hoor ik heel de dag dus doen we dat ook maar :)

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

4. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier ook een aankomende mei mama! Ik ben 20 mei uitgerekend.
    Allemaal erg spannend. Vandaag overdag een paar lichtelijke vlaag van misselijkheid gehad. Verder een zeurderig (steken) gevoel in mijn onderbuik. Denk dat ik na het weekend de verloskundig ga bellen dan ben ik dinsdag 6 weken. Kijken wanneer ik kan komen.

Wij hebben het nog tegen niemand verteld. Wil het nog even voor ons houden, hoe moeilijk het ook is. Heb al een paar keer op het punt gestaan om een vriendin te bellen die nu ook zwanger is. Denk dat wij het over 2/3 weken tegen familie gaan vertellen.

Iedereen gefeliciteerd en geniet ervan!

5. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Yeeeehhhh..ik ben helemaal blij, we hebben het hartje gezien!

Lijkt wel of ik nu 20 kg minder zorgen bij me draag :D

Nieuwe mama's welkom! (zet jullie z.s.m. op de kalender)

Will, gezellig kampvuur in zweden! :D mag het ook in de zomer vind het in de winter wat koud in mijn tentje ;)

Ik ga naar de negenmaandenbeurs in februari.
    De jonge gezinnen beurs is vlak voor de verjaardag van mijn dochter.

Verder ben ik alles al weeer vergeten, ben ook erg moe, middagslaapje is niet gelukt :(

Ga dus ook zeer vroeg mijn bedje opzoeken!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    @ Jent en Lafo: Ik hoefde pas over 4 weken terug te komen omdat ze gewoon het idee heeft dat het gewoon laat is ingenesteld + langzame deling. Er was al wel een vruchtje te zien maar nog geen hartje. Maar als ik een week minder ver ben, dan is dat ook niet onlogisch. Heb haar de volgende dag nog gebeld en ze heeft me gerust gesteld dat het waarschijnlijk wel goed kwam, maar dat ze natuurlijk geen garanties kan geven. Maar heb zelf gewoon het idee dat het wel groeit en dat het goed gaat. Heb eerst in de stress gezeten en paar hele vervelende dagen gehad. Maar toen namen m'n symptomen toe dus heb er nu gewoon een goed gevoel bij! Dus we zien het wel over 2 weken! Ik geniet nu in ieder geval van het zwangerzijn. Straks maak ik me wel weer druk om de echo.. Dan zien we straks wel weer..

En bevallen? Dat wil ik het liefst thuis doen. Lijkt me wel fijn in m'n eigen omgeving. Gezellig met de honden..HAHA, al besteed ik die dan wel uit!

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Askim welkom hier

@ Mamafaye geweldig voor je zo'n mooie echo maakt een hoop goed!

Ben echt heel moe vandaag meiden zzzzzzzzzzzzzz

8. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    ik moet in het ziekenhuis bevallen ivm keizersnede bij de vorige bevalling.

9. Niet meer actief

mamafaye, Super dat je het hartje hebt zien kloppen, nu lekker zorgeloos genieten!

Askim, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap!

Groetjes Naatje

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Super mammafaye
    meiden ik zoek mn bedje op ben zo moe
    zo moe ben ik nog nooit geweest trusten allemaal

11. boefie

boefie Lid

8 sep 2007
    24
    0
    0
    Almere
    tjonge wat een drukte :) gezellig hoor (zit soms op mijn werk stiekem een beetje bij te lezen.)
    Ik wil graag als het allemaal volgens plan verloopt heel graag huis bevallen en m'n mannetje is het er helemaal mee een, hij vind het het belangrijkst dat ik me er prettig bij voel (het is zo'n schatje).

Hebben jullie al over de baby kamer nagedacht? Wij zijn allebei nogal van het interieur dus die van ons krijgt een leuk thema hihi, maar ga inderdaad ook pas shoppen na de eerste echo!

12. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Mamafaye.. wat fijn! Nou ben helemaal gelukkig voor je, ik hoop dat die van mij net zo leuk wordt!

Alle nieuwe mei mama's welkom!

xxx

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Boefie, wij hebben al stiekum over een babykamer nagedacht ;) omdat we nu in de verhuizing zitten en mijn vriend erg veel met muziek doet, moet hij zijn muziekinstr. enzo op een andere kamer neerzetten, omdat ik de baby kamer naast onze slaapkamer wil. deze kamer was al geverfd enzo, dus we wachten af wat het wordt en dan zien we wat we er van gaan maken, kamertje is nu nl blauw... als het een jongetje wordt is dat mooi meegenomen maar als het een meisje wordt dan moeten we aan de slag ;)

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hey annetske ook aan het verhuizen, wij gaan over 1,5 week verhuizen! Zeker erg zwaar of niet?

Ook wij gaan al nadenken over het kamertje, weet al welke!

Alleen het interieur daar moeten we nog ff over nadenken.

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi allemaal,
    Veel geschreven vanaaf.
    Ik heb vandaag een redelijk goede dag gehad. Maak me af en toe nog steeds erg druk over het miniscule roze wat op mijn wc-papiertje verschijnt. Zowel gisteravond als net na het eten en na 2 keer naar de wc gaan is het helemaal weg. Heb ook last van afscheiding, nu wat donkerder, maar normaal had ik dat ook al. Mijn (.)(.) zijn erg gevoelig en aangezien ik klein ben (1.55) zijn winkelwagentjes een crime.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn babykamer is al bijna klaar. Ik ben gek van Winnie de Pooh en had toen wij hier kwamen wonen (3jr geleden) al een kamertje laten behangen en rode vloerbedekking gelegd. Aangezien we niet veel geld hebben en ik (2 jr geleden voor mezelf) een mooi buro heb gekocht (wit met rood) wat we gaan gebruiken als commode en we gebruiken de wieg waar mijn man ook in gelegen heeft. (heeft wel iets) Verder maak ik zelf nog wat planken met een poohzijkant aan de muur en voila, klaar is de babykamer :p

Ik zou het liefst thuis bevallen, maar heb geen idee hoe het gaat. Ik ben 28 (net voor ik uitgeteld ben 29) en aan de zware kant. Ik merk het vanzelf wel.

Ik ben trouwens (vooralsnog) 19 mei uitgeteld.

Wie houden er een dagboekje bij? Ik heb er vandaag 1 gekocht. Ga er zo nog een kort stukje in schrijven en wil het graag bij gaan houden.

Vandaag heeft moeders voor moeders ook al gebeld om een afspraak te maken. Dit weekend ga ik lekker weg, maar wo komt ze langs. Wie heeft zich nog meer aangemeld?

haha lekker veel vragen. Ik kan maar beter naar bedje gaan. Het is al 23.10 en ik moet morgen van 9-13 werken. (En ben de laatste tijd steeds al vroeg wakker)

Tot morgen.....

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Goeiemorgen dames,

@wwjc19 MvM komt vandaag de eerste week alweer ophalen, dus...

Ik wil ook thuis bevallen als het kan, maar ik maak me niet zozeer druk om mijn gewicht maar om mn bloedafwijking. Ik ben drager van Thallesemie en het kan zijn dat ik dan niet thuis mag.. hoor t wel van de vk dinsdag, hoop het wel!

Mijn vader kan geweldig meubels maken, en wij mogen kiezen of ontwerpen wat we willen en hij maakt het dan! En verder weet ik al precies hoe ik t wil.. maar t wordt echt roze of blauw haha...

Ik ben net wakker en niet moe en niet misselijk, hoop dus dat het een goeie dag word!

13 oktober is er in vlaardingen een kraambeurs in het ziekenhuis hier, daar gaan mannetje en ik heen en we willen ook naar 9 maanden beurs!

Iedereen hele fijne dag toegewenst!
    xxx

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Goeiemorgen dames,

@wwjc19 MvM komt vandaag de eerste week alweer ophalen, dus...

Ik wil ook thuis bevallen als het kan, maar ik maak me niet zozeer druk om mijn gewicht maar om mn bloedafwijking. Ik ben drager van Thallesemie en het kan zijn dat ik dan niet thuis mag.. hoor t wel van de vk dinsdag, hoop het wel!

Mijn vader kan geweldig meubels maken, en wij mogen kiezen of ontwerpen wat we willen en hij maakt het dan! En verder weet ik al precies hoe ik t wil.. maar t wordt echt roze of blauw haha...

Ik ben net wakker en niet moe en niet misselijk, hoop dus dat het een goeie dag word!

13 oktober is er in vlaardingen een kraambeurs in het ziekenhuis hier, daar gaan mannetje en ik heen en we willen ook naar 9 maanden beurs!

Iedereen hele fijne dag toegewenst!
    xxx

18. will

will Niet meer actief

goeiemorgen meiden,

ben ontzettend misselijk wakker geworden, gaan we weer. maar het begint nu weg te trekken. hopelijk komt het niet terug. merk wel dat ik steeds meer moeite heb om het bed uit te komen. vond het evengoed altijd wel vroeg, maar ja het kan niet anders de meiden worden om 6.45 uur opgehaald door de schooltaxi.

De baby kamer zit bij mij al in mijn hoofd maar kan natuurlijk nog altijd veranderen. zoals ik er nu over denk wordt ie............natuurlijk
    oud-Hollands. blauw met rood, ruitjes. voor dat we we naar Zweden gingen heb ik in nederland nog een een buikkastje gekocht (hoop dat jullie weten wat ik bedoel). Deze wordt wit geschilderd met delft blauwe handvatjes erop. maar zoals ik al zei, misschien denk ik er volgende maand anders over.

mamfaye, fijn dat de echo goed was, nu kun je weer een beetje ademhalen en proberen te genieten van het kleine wondertje.

fijne dag meiden en voor wie er werken moeten, werkse.

19. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @Gina82 Ik moet eerlijk zeggen, mijn schoonvader kan ook alles maken wat ik zou willen. Maar ik moet zeggen dat ik denk dat ik nu heel tevreden ben, maar ik heb gehoord dat ik daar anders over kan gaan denken. Volgens mijn zwangere buurvrouw is er niets zo wispelturig als een zwangere vrouw. Ik schijn een monster te worden :p

Bij mij gaat het vannochtend goed. Nog steeds niet misselijk en heb alleen wat last van zeer gevoelige (.)(.) Ik moet zo gaan werken, maar heb nog lekker een 20 minuten om rustig te eten enzo.

Tot later....

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen Meiden,

Ben gisteren naar de vk geweest. Intake gehad , kon namelijk mooi in mn weekje vakantie. Ze vermoed dat ik al iets langer dan 10 wk zwanger ben en krijg maandag een echo om te zien of dat inderdaad zo is. Ben benieuwd!

Zelf doe ik ook mee aan mvm. gisteren is ook bij mij de eerste lading gehaald. Vind het een geweldig initiatief en mooi dat je met zo'n kleine moeite mensen kunt helpen!

Hier verder alles ok!

Liefs Anna

Deel Deze Pagina