Goeiemorguh! Nou ik heb een hoop bij te lezen zeg. Daar gaan we eerst maar eens aan beginnen. Alvast een fijne dag iedereen!
Hoi ladies ben ik ook weer even Gisteren heerlijk vroeg naar bed gegaan was helemaal op Nu gaat het weer redelijk maar die moeheid bah bah Ik ga dit zo niet lang volhouden
Hoi! Mijn moeheid wordt iets beter, de misselijkheid trouwens ook. Wel heel erg last van moodswings, echt mn mannetje kan zich soms beter in de kast opsluiten (en ik ben normaal nooit chaggie of zo, dus die krijgt heel wat op zn bordje!) Als ik 's middags mn rust neem gaat het de hele dag goed, lukt het niet dan krijg ik last van maagzuur en word ik wat misselijk. Gister voor het eerst seks gehad... hij durfde niet dus heb echt heel wat uit de kast moeten halen om hem zover te krijgen. Maar uiteindelijk gelooft ie dat het echt geen kwaad kan. Mamafaye: heerlijk dat je echo goed was, begrijp dat je nu heel erg opgelucht bent! Anna28: zo dat scheelt nogal, maar goed, drie weken meesnoepen in het begin van de zwangerschp is niet verkeerd natuurlijk. Hoop dat je maandag een mooie echo krijgt! Babykamers: tja, wij moeten eerst verhuizen, voorlopig geen ruimte voor een eigen plekje voor de kleine. Over drie weekjes gaan we naar de makelaar om eerst ons huis te koop te zetten en dan zien we weer verder. Zijn ook gek van Pooh, dus denk zelf aan een rustige kamer met een mooie eigengemaakte muurschildering. Maar goed, voor het zelfde geld wordt het heel iets anders... Liefs Friendly
Goedemorgen mei-mama's Ik schrijf even een berichtje voor mijn buuf Naatje30. Ze heeft mij gevraagd hier even een bericht voor jullie achter te laten..... Sinds gisteravond is ze flink aan het vloeien.. Helder rood bloed. Ze heeft vanmorgen meteen het ziekenhuis gebeld, naar de ivf-poli, en daar kreeg ze te horen dat ze een dreigende miskraam heeft. Ze heeft nu dus complete rust voorgeschreven gekregen... Het is nu gewoon afwachten.. Dinsdag moet ze van het ziekenhuis weer testen. Is de test positief dan mag ze voor een voor een vroege echo komen, is ie negatief... Ja dan weet ze eigenlijk al genoeg... ZE HEEFT HEEL UITDRUKKELIJK GEVRAAGD OF JULLIE ALLEEN HIER WILLEN REAGEREN EN NIET OP HAAR EIGEN SITE.. VEEL MENSEN IN HAAR OMGEVING WETEN HIER NAMELIJK NOG NIET VANAF.. Duimen jullie please met mij mee dat het goed blijft gaan.... Liefs Sizzel.. (februari-mama.)
@naatje30; Heel veel sterkte.. Hou moed.. Ik hoop dat de test positief is en dat het goed komt.. Heel veel sterkte..
he Sizzel ik snap niet dat ze een test moet doen, dat heeft toch totaal geen zin. Want die zal toch posi zijn. Maar naatje heel veel sterkte. ik weet wat het is, bij mij gaat het helaas fot aflopen gezien de eerste echo. Maar ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat je beebje lekker veilig blijft zitten. xxx Joyce
Naatje30 heel veel sterkte, ga voor je duimen dat je test heel positief is!((knuff)) denk aan je! De meubeltjes voor de babykamer hebben we al, maar de rest van het babykamertje krijgt wel een andere style. Willen wachten tot we weten wat het wordt en dan 1 muur gestreept verven met roze of blauw. Verder gewoon leuke accenten er in. Hier sta ik altijd goed op, maar als ik dan eenmaal wat gegeten heb dan krijg ik echt zo'n misselijk gevoel en dat blijft echt de hele dag hangen Kan gelukkig wel gewoon eten, maar mijn ogen zijn wel groter dan mijn buik.... Hier komen ze dinsdag de eerste lading van mvm weer ophalen!
Ja ik weet het ook niet.. misschien omdat ze nog maar zo kort zwanger is dat het hcg dan eerder verdwenen is... Ze heeft dit zo te horen gekregen van het ziekenhuis.. Dus neem aan dat dit dan klopt.. Misschien is de streep anders minder goed zichtbaar of zo...
Goeiemorgen meiden! Ik word (als alles goed gaat natuurlijk) ook mei-mamma! Hoop dat jullie het goed vinden dat ik af en toe met jullie mee klets! Lief Manon
Heel erg veel sterkte Naatje... hoop dat het met voldoende rust goed gaat komen en je je kindje bij je mag houden... Liefs Friendly
Welkom en gefeliciteerd nieuwe mei-mama's.. @Naatje...meid..ik ga heel hard duimen.. Hier voor het eerst boven de wc gehangen.. Gisteren naar de prenatal geweest. Daar hebben ze 20% korting Even wat shirts ingeslagen. Ik draag altijd vrij strakke en korte shirtjes maar ja die tijd is voorlopig geweest Gisteren mijn vriendin verteld dat ik haar bij mijn bevalling wil hebben..helemaal happy zij..
Naatje heel veel sterkte en succes in deze periode! ik duim voor je dat het uiteindelijk allemaal goed mag komen. Hier is het vrij rustig! voel me een stuk beter als vorige week. Nadeel op dit moment is dat ik al flink aan het groeien ben! aaaaaaaaaahhhhhhh mijn nieuwe broeken kunnen al niet meer dicht (gekocht 1 week voor de zwangerschap!) ben nu maar even bezig met een elastiekje. Ook mijn (.)(.) groeien gestaag verder.... Ben bang dat we het straks niet langer geheim kunnen houden voor de omgeving als het in zo'n tempo verder gaat !
Heej Hellepelle, Volgens mij loopt je banner niet helemaal goed? week 58 en 128 dagen overtijd? Niet best haha!
neej hihi ik zag het ook! ik was m ff aan het aanpassen op de goede dag en was vergeten het jaartal aan te passen hihi Tja zwanger he! :-D