Goeiemorgen, ga vandaag naar m'n schoonzussie. Niet zo'n zin, maar het wordt vast gezellig. Ukkie was weer druk gisteravond en vanmorgen. Heb zelfs heel duidelijk een voetje gevoeld. Schattig hoor!
vanmorgen lag ik op mijn zij en mijn mannetje tegen mij aan. Ineens ging hij een beetje drukken op mijn buik en kreeg hij een schop terug..
Lafo, mm lekker pannekoeken, en leuk voor de kids ook. Bedankt voor je tip! Ik ga eerst maandag even mijn urine laten controleren bij de ha, omdat het ook een blaasontsteking kan zijn volgens de vk van de site. En anders maak ik wel een afspraak. Anastasia, was je zolaat thuis? Was het wel gezellig? Friendly, bowlen is inderdaad super leuk. Fijn dat de kleine rustig is geweest. Veel plezier met de visite! Will, ik zou inderdaad verwachten dat het in ieder geval niet erger moet worden je vinger. Dus als het morgen nog zo erg is even de ha bellen. Vervelend zeg die pijn. Een warm bad of even op de bank liggen helpt inderdaad wel. Maar alles wat ik dan doe kan weer niet. Net zoals de was ophangen, boodschapjes doen etc. dan krijg ik gelijk harde buiken. Zal dit wel overgaan als ik echt een week niks doe? Hannah, ik heb gister ook verse croissantjes gekregen van mijn mannetje. Wij worden lekker verwend! Daphne, dat idee van je geboortekaartje klinkt echt super leuk joh! Ik zie het al voor me. Onsukke, ah schattig een voetje. Dolphin, hahahahaha die kleine van jullie wil alle aandacht. Ik kom net uit mijn bedje, vanweg de harde buiken en de vermoeidheid. Ik voel me nog steeds brak, maar even iets eten. X Neia
maar helpt soda dan ? er zit geen wondje ofzo waar vuil uit kan komen. het is alleen maar dik (het glimt helemaal, die vinger geeft bijna licht kan je wel zeggen) en rood. ik kan nergens een wondje ontdekken. even goed in de soda dan? daphne, ik moet morgen ook naar de gyn dus ga het er ook maar even over hebben. ik heb zelf het idee dat als alles goed is, je gewoon naar huis kan gaan. ja, toen daisy op de couveuse afdeling lag mocht amy ook altijd mee. verder was er geen visite toegestaan (binnen de afdeling dan). maar dat vond ik heel begrijpelijk.
morgen meiden zo wij gaan nog ff bedenken wat we gaan doen vandaag en dan is het weekend alweer voorbij gisteren zo mooi weer was weer ff lente zon gevoel had ik maar goed gister avond heeft papa de kleine eindelijk dan eens gevoeld een hele harde stoot en hij zei jeetje dat gaat hard haha zo lief echt leuk joh ze reageerd echt op zijn hand dat is zo lief kijk ff of ik alles eenbeetje kan terug lezen en anders sla ik het over maar dit was ff een ego berichtje van mij
neia, waarschijnlijk als je een weekje lekker aan je eigen hebt gedacht, goed uitgerust bent, zal het vast wel beter gaan. laat lekker de boel de boel en een ieder die zich er aan stoort die gaat dan toch lekker voor je stofzuigen, ramen lappen, was opvouwen of wat dan ook.
Will vraag me even iets af.. als je nu aan het typen bent, houdt je dan je vinger omhoog neia, je moet echt lekker rust gaan pakken. Denk dat je dat wel goed zal doen (en kwaad kan het zeker niet). En geef het een paar dagen tijd. dikke cyberhug vanaf hier. De kleine meid in mijn buik is weer lekker actief momenteel, weet niet wat ze aan het doen is maar ik voel d'r nu constant. Maar kan ook komen omdat Sam aan het gillen is. Ik ga Sam zo maar even een boterhammetje geven, is wat vroeger dan normaal, maar ze kreeg de fles vanochtend ook eerder omdat we eerder zijn opgestaan. Had een keer een hele nacht mogen slapen van d'r. (Maar nu sliep ik weer slecht omdat ik iemand naast me in bed mistte)
Ja lieve Will, dat ga ik proberen om te doen. Ik ga echt even een week niks doen, en proberen te rusten. Maar ik ben wel blij als ik bij de ha ben geweest, dan hoor ik het misschien ook van hem. Ik zou toch voor de rust van je vinger even in een badedas of soda gaan zitten. Het kan vast geen kwaad, anders zou ik het ook niet weten. Niet breien dus he?! Fiona, leuk dat papa nu ook de kleine heeft gevoeld! X Neia
hmmm will wat gek dat je zon ontsteking hebt en geen wondje, je hebt gelijk dat soda dan ws niet helpt... ik zou er morgen weer mee naar de dokter gaan hoor, zeker als je helemaal geen verbetering merkt!
daphne, ik doe over elk berichtje 3 x zolang. ik typ nu alleen met links. ga een soda badje proberen, tot straks
goedemorgen allemaal! buddy wat leuk die site.. zie indd. dat er nog meer dingen zijn om aan t evragen! en ook maar een aantal geboorte kaartjes extra bestellen voor de c1000 e.d. Will. wat vervelend lijkt me dat zeg met zo'n vinger. soms duurt t indd. iets langer voor een antibiotica aanslaat maar volgens mij moet je toch wel met een paar dagen merken dat t beter word. Neia doe lekker rustig aan! dat helpt echt.. ik heb zelf ook veel last van stress en harde buiken en dat is echt geen pretje! ik probeer zelf ook zoveel mogelijk mijn rust te pakken... al is dat soms heel moeilijk!
Goedemiddag, zit hier nog in pyama Vanavond weer eters, nou lekker makkelijk hoor, wij gaan gourmetten. Zal blij zijn als het drukke weekend voorbij is. Ik heb meer rust op m'n werk dan thuis Nou mijn meisje schopt alleen als ik heel rustig ben, dus 's nachts in bed en als ik rustig zit. Ze reageert nog niet op harde geluiden, zal nog wel komen. Vanaf welke week moet je de beeb iedere dag voelen? Weet iemand dat? @ Will sterkte met je vinger @ Neia sterkte met rustig aan doen @ Fiona leuk he dat je manetje haar eindelijk gevoeld heeft, mijn man vind het nu alleen opeens niet meer zo interessant nu die het eindelijk gevoeld heeft, ik zeg nu ook weleens moet je voelen maar dan zegt ie heb het toch al gevoeld mannen @ Onsukkie al een voetje gevoeld wow dat is gaaf en waar onderin je buik? Voelen jullie ook weleens in je buik een raar gevoel geen schop maar ik denk een omdraai poging ofzo? Nou ik ga weer ff stofzuigen en de was ophangen en voorbereiden op vanavond!
het echt omdraaien van de baby vind ik nog moeilijk te voelen! maar vanmorgen was hij lekker actief aan het trappelen! kan ik dan ook echt ff van genieten! zo'n klein mesnje in je buik! ik zeg ook vaak tegen mijn vriend van hee moet je voelen.. en krijg dan ook indd vaak dezelfde reactie als jou Lafo. iritant soms he! vanmorgen lekker een ontbijtje op bed gekregen! dat vond ik wel heel erg lief!
Echt irri idd Deentje maar jij krijgt nog een lekker ontbijtje, ik niet hoor dus geniet er maar van !
Deentje, bedankt meid! Ik lees nu net dat de vk schrijft dat het gewoon oefenen is van de spieren. En dat het geen kwaad kan. Wat meer rust nemen dus. Ik denk dat ik dat maar ga doen. Dus vandaag toch maar even niet zwemmen, denk ik. Lafo, haha ik zit ook nog in mijn badjas hoor. lekker relaxen! Inderdaad makkelijk maar erg lekker dat gourmetten. Heb je volgend weekend wel een rustig weekend gepland? Ik dacht dat je pas vanaf 29 wkn ofzo je beeb iedere dag moet voelen. En het omdraaien voel ik volgens mij nog niet echt. Wel lekker trappelen. X Neia
Heyyy! @Lafo, ja dat is idd een draaimoment van de kleine! Ik voel het ook! Volgens mij moet je vanaf 26 weken de kleine elke dag ong tien keer voelen.. moet eerlijk zeggen dat ik m constant voel (gelukkig voor mij natuurlijk!) @Wil, dat klinkt niet lekker zou er toch weer ff naar laten kijken als het niet verbeterd voor ie er afvalt (hihi..sorry) @Daphne, fijn dat je een nachtie lekker mocht slapen hahaha... scheelt weer he! Hier is mn nichtje lekker druk hahaha... ze heeft heerlijk geslapen in haar nieuwe kamertje! Mijn kleintje is ook super druk deze ochtend! Wel weer hele lange rotnacht achter de rug. werd helemaal gek van het hoesten, maar ja...nog een hele dag om uit te rusten en vanmiddag maar proberen nog ff een paar uurtjes slaap mee te pikken! Xxx
ik voel ook wel eens iets, wt ws het omdraaien is, heel gek gevoel is dat. Uk ligt ook regelmatig aan de rechterkant van mijn buik daar is mijn buik dikker dan links hihihi en ook harder. Ik kan nog niet voelen waar het ruggetje , kontje of hoofdje is ... maar wel dat uk daar ligt hihi Hier verder ook al zon man die zoiets heeft van ik heb toch al gevoeld... mar hij ligt wel iedere avond even met zijn hand op mijn buik in bed, en als hij de uk voelt bewegen dan heeft hij een hele gelukkige glimlach Heb verder vandaag echt een snoeptic! Heb al 3 ( ja echt 3) mars ijsjes op.... pfffff
Ohhhh lekker anastacia.. ik heb ook zooooo'n zoeten trek vandaag! Heb al veel heksenheyl dropjes op... maar die ijsjes klinkt nog lekkerder.. maaaaarrrr.. moet zeggen dat een patatje bram nog veeeel lekkerder klinkt..pfffffff... en dan gek vinden dat ik een groeispurt heb gehad hihi Ja apart gevoel is dat draaien he haahah..
gisteravond zag ik ineens 2 bulten. Eentje waar de baby lag ( ik voelde zijn ruggetje) en de andere gewoon van mijn dikke buik. Ik leek net een kameel..