@will: goed dat je een sodabadje neemt, want de bacterie is er ook ergens in gekomen dus misschien gaat ie er via die weg dan ook weer uit. Het zou bij je nagel kunnen zijn dat ie naar binnen is gesneakt en dat kun je dan niet goed zien. Nou hopen dat ie naar buiten komt, anders killen we hem gewoon met de Antibiotica! Wanneer was je begonnen met de kuur? soms duurt het wel eens drie dagen voor je wat merkt. @anastasia: vreetzak! Pas je een beetje op dat je niet misselijk word, want het zou zonde zijn als het straks allemaal in de pot ligt! @neia: lekker rustig aan doen. Volgens mij kun je wel naar het zwembad gaan hoor. Alleen niet fanatiek baantjes gaan trekken, maar gewoon wat ronddobberen is ook heel relaxed. @dolphin: Krijg jij misschien een klein kameeltje? O nee, die worden geboren zonder bult! Hier was miepie gisteren erg druk, dat begon vorige nacht al! Ik voel haar ook overal schoppen en soms kriebelt er iets (handjes?) Dat draaien is inderdaad een heel gek gevoel en niet altijd prettig moet ik zeggen. Ik heb trouwens weer wat raars: Ik hou vocht vast, maar alleen in mijn linkerbeen. Nou zit die ook onder de spataderen, dus het zal daar wel door komen, maar aan het einde van de dag heb ik echt een olifantenpoot! (krijg ik een klein olifantje? ) Zal ik aan de steunkous moeten?
hahahahaha! een kameel hihi zie het al helemaal voor me pfff ik heb nu ook trek in chippies, wat is er vandaag toch met me aan de hand!
kun je daar dan een soort dagboek in bijhouden Dolphin? Leuk hoor! Ik probeer dat nu op onze website te doen , maar pfff dat gaat me nog niet makkelijk af.. want want schrijf je er in he !
@anastasia: wat is het adres van jouw website? Vind ik altijd leuk om te lezen als dat mag. Heb je de mijne al gezien?
@ Anastacia hier ligt de beeb ook rechts, dat zie ik ook omdat het daar dikker is. En zo'n raar gevoel hier dus ook, zal wel met omdraaien te maken hebben. Net of je maag omkeert zo'n gevoel @ Gina lucky you ik voel de beeb wel maar niet vol continue misschien komt dat nog, daarom ook de vraag wanneer je de beeb echt iedere dag moet voelen. @ Dolphin leuk een babyboek van Marjolein Bastin, zei kan toch zo mooi tekenen? Nou ik ga nu echt wat doen Ciao
@ daam ; erg he, ik ben echt helemaal niet zo snoeperig normaal gesproken maar vandaag kan ik alles wel opeten wat in de buurt komt pffff Wat je been betreft, als je ook al spataderen hebt, heb je een afvloed probleem dus veel met je beentjes omhoog gaan zitten. en kijken of het dan wat minder word! Hop niet dat je een steunkous moet gaan dragen!
Gina, ah bah dat hoesten is inderdaad niet prettig. :x Dutze! Anastasia, lekker eten dan als je er zin in hebt. Ik heb dat meer door de week dan in het weekend, ik weet ook niet waarom. Dolphin/kameeltje, haha , lijkt me wel een leuk gezicht. Daam, ja dat klopt, ronddobbelen is ook lekker. Maar ik zit nog steeds in mijn badjas en het zwembad gaat om 4 uur dicht. Misschien van de week dan maar. Dolphin krijgt een kameeltje, en jij een olifantje, haha X neia
Ja op elke bladzijde foto's plakken.. o.a. eerste echo, eerste stapjes, de beste wensen van iedereen... tot de 1e verjaardag..
@ lafo volgens mij moet je vanaf week 26 de beeb iedere dag voelen. en onze website is echt nog heel leeg, ben het nt begonnen dus er staat nog niet veel op, daarom dus ook nog geen link
ooh website bijhouden vind ik wel leuk! bij arjen ben ik pas begonnen toen die al 3 maanden was ongeveer. maar toen had ik een zwnagerschapsboek bij gehouden nu houd ik een zwangerschaps boek en een site bij! in dat boek is maar weinig plaats voor verhaaltjes.. alleen elke week gewicht, buikomtrek en hoe je je voelt invullen. op de website typ ik altijd hele verhaaltjes.. van waneer ik hem voor t eerst voel schoppen... en wat ik allemaal al gekcoht en gekregen heb.. en hoe t bij de verloskundige was... vind ik wel erg leuk voor later! het zwangerschapsboek van arjen hou ik nu ook bij om te kijken of dat een beetje gelijk op gaat!
Ik heb ook van die vlagen met een vreetkick hoor! Alleen bij deze zwangerschap zie je het gelukkig nog niet aan mijn gewicht. Ben nu 5 kilo bijgekomen in totaal. Van de beentjes omhoog gaat niet veel komen ben ik bang. Ik moet nog 3 dagen werken in zh heb er al twee gehad! blegh!
pfff die kuthormonen net weer een potje zitten janken bij me schoomoeder om niks! ze had met me te doen en kwam me net nog ff een knuffel geven pfff wat heb ik toch ben echt labiel aant worden
ja wat kun je je ineens verdrietig voelen he! erg he! gelukkig gaat t ook weer over! nog een paar maandjes! dan weet je waarvoor je het allemaal gedaan hebt
neai lekker rustig aan he meissie zegt een labiel iemand hier die om alles moet huilen! leuk he ben zo blij dat me man haar heeft gevoeld moest ik ook weer om huilen! zucht lafo ik voel soms net of er een tennisbal me huid oprekt en dat verplaats zich dan naar onderen het is dan ook helemaal hard
Dolphin, ja kei leuk zo'n boek. Ik heb er 1 van anne geddis. Deentje, ja leuk he zo'n site bijhouden. Vind ik ook leuk, en ook handig om zelf terug te lezen ivm kwaaltjes etc. Ik denk dat het voor Arjen ook leuk is om later terug te lezen. Daam, pff klinkt zwaar jouw werk. Inderdaad 's nachts de beentjes omhoog dan, en als je thuis bent natuurlijk. Fiona, jaaaaaaaaaaaa heel erg herkenbaar die hormonen. Ik heb van de week veel op het werk gehuild. Maar vrijdag was toch wel het toppunt van mijn zwangerschap. Ik kon gewoon niet stoppen. Blijkbaar moet het eruit meid, dus laat ze maar stromen. Raar dat ons lichaam zo werkt, maarja heel erg herkenbaar. Bijna 800 pagina's! X Neia
aah mijn mannetje is weer wakker. ben weer aan t genieten van dat getrappel t blijft leuk! ik zal dat dan ook na de bevalling zeker gaan missen!