ben een beetje in dubio overigens, we moeten nog een badje kopen ( een set) en zoals jullie weten is de kamer nogal roze hihi... dus misschien is het verstandiger om de badset niet ook met roze te doen, want denk toch dat het dan teveel van het goede wordt... Ik zit dus te twijfelen, of ik een witte effen set koop, of dat ik een hele aparte ( lees niet bij de kamer pasende) kleur zal kopen ( groen,blauw, grijs ofzo) Eigenlijk vind ik de nijntje lijn echt het allermooiste maar dat is behalve duur ook weer erg roze Hihihi
haha ja als ik een meisje zou krijgen zou ik met t zelfde probleem zitten! ik zou indd. ook alles roze nemen en kopen! maar daar kan ik je niet bij helpen! t is toch wat jezelf mooi vind. maar als je echt alles al roze hebt is t indd. misschien wel leuk om de bad set in een andere kleur te doen. ik zelf vind die zwarte zo mooi! maar ik heb er al eentje...
Zo daar ben ik weer...niet erg veel geklets zie ik...kan ik mooi alles even doorlezen vanmorgen van 7 tot 1 gewerkt en morgen kan ik weer om 7 uur beginnen..gelukkig maar tot kwart over 11 want moet om 12 uur bij de vk zijn @ Fiona...balen dat je wasmachine stuk is...gelukkig heb je een lieve schoonmoeder waar je je was even kwijt kan @ friendly...leuk he als je kan zien dat je buik groeit mijne is afgelopen week ook weer flink gegroeid...durf niet op de weegschaal morgen bij de vk...het fitness programme voor na de bevalling ligt al klaar bij mijn fitnessschool haha... Wat vond je man van de cadeautjes? @ Gina...hier ook een kinderwagen van x adventure Dat is indd niet duur 25 voor het patroon en het borduren... @ Onsukkie...lekkere hondenvoer zeg... Jullie allemaal al je prenatal doos? Ik nog niks en heb ook al een poostje geen wijblad gehad...wanneer hebben jullie die voor het laatst gehad? Ik wil ook de doos ophalen... @ Eerlijkbeertje...balen dat je doos er niet was...verheug je erop om een doos op te halen met leuke dingetjes..zijn ze er niet meer...zou ook een beetje pissig zijn en al helemaal als je 25 km moet rijden... gelukkig dat je goed contact hebt met je baas en dat je in de ziektewet zit zonder moeilijkheden... @ JVtje...ben benieuwd naar je kaartjes @ neia..Vervelend dat je weer een slechte nacht achter de rug hebt...gelukkig zit je in de ziektewet en kan je lekker slapen wanneer je wilt...wel rustig aan doen meid...veel harde buiken is ook niet goed... @ Daphne...klinkt erg leuk dat idee voor het gebeoorte kaartje @ lafo...ik ken dat gevoel ook...niet echt een schop of beweging..maar voel wel dat er iets gebeurd..lijkt indd op draaien.. @ Anastacia....hmmmm lekker zo''n marsijsje.. en gewoon kopen welk badsetje je het mooiste vind.. Zo hier net even uitgerekend wat ik terug kan krijgen van de belasting...meer dan 600 euro voor een half jaar werken...nou dat is mooi meegenomen...mooi voor ons huisje straks...
Mijn alleliefste vader heeft het voor mij gedaan...maar als ik dan zie wat ik terug krijg vind ik het toch niet zo erg om te doen
wij hebben nog niet alle spullen om de belastingpapieren in te kunnen vullen dus het ligt geduldig te wachten.
Deentje, heerlijk he dat trappelen, ik heb het voornamelijk 's avonds. Daar kan ik ook echt van genieten. Anastasia, van de nijntje lijn hebben ze toch ook zo'n beige? ik zou inderdaad een effen kleur nemen, want anders wordt het misschien iets teveel van het goede. Anoesj, lekker dat je morgen maar een korter dagje hebt. Heerlijk vooruitzicht altijd he, om naar de vk te gaan? Wij hebben nog helemaal geen papieren gehad van de belasting om in te vullen. Dat komt toch altijd meestal in februari? Wanneer moet het opgestuurd zijn? Eindelijk even lekker gedoucht. En mijn buik en borsten ingesmeerd met zwitsal mama. Oh wat ruik ik toch lekker! X Neia
Anastacia, bij ons heeft het badje maar heel even op de slaapkamer gestaan. Op de badkamer blijkt velen malen praktischer (en veiliger ivm wateroverlast, wij hebben al een keer een overstroming gehad met dank aan het badje hihihihi, had niet goed gekeken of de slang wel vast zat) Wij hebben overigens gekozen voor een neutrale kleur. Zo net weer even buik gemeten, en kwam met mijn taille ineens heel erg laag uit terwijl ik weet dat buik is gegroeid.. logisch eigenlijk hahaha, kwam er na een tijdje achter dat mijn taille verdwijnt en het stuk onder mij borsten dus als mijn taille zag net... mijn buik zit gewoon best hoog. Maar mijn buik is inmiddels tot 118cm gegroeid. Anoesj hier ook al tijden geen wij jonge ouders meer gehad, maar denk dat ze het maar half doorhebben dat ik opnieuw zwanger ben, moest abonnement gaan betalen omdat Sam 1 jaar geworden is. Maar nu heb ik toch ook recht op nog een jaar gratis Deetje en Anoesj, ook hier nog belasting werk te doen. Moet nog wel wachten op gegevens. Krijg nog een jaaropgave van werkgever van vorig jaar. En dan volgens mij nog van het UWV, maar die moeten eerst het een en ander aanpassen in hun systeem (waarna ik mag dokken). Die teruggave die ben ik dus al weer kwijt, en pas volgend jaar krijg ik echt wat lekkers terug (omdat ik nu dus te veel loonheffing moet gaan betalen grrrrr).
Neia, voor 1 april moet het opgestuurd zijn... Wij moeten weer eens ons digid aanvragen (zijn we elk jaar weer kwijt hihihi)
ik heb ook al een tijdje dat blad niet meer gehad. geloof in december voor t laatst ofzo? en helaas ook nog geen ophaal bon voor de blije doos
Je kan via internet ook een programma downloaden waarmee je nu al je belasting teruggave kan doorgeven...hoef je dus niet te wachten op de papieren van de belasting...alleen maar op je jaaropgave...die heb ik vorige week binnen gekregen.. @ Daphne...volgens mij heb je wel weer recht op 1 jaar gratis wij blad..heb je je wel weer opnieuw aangemeld? Of kan dat maar 1 keer? @ Neia...idd heerlijk vooruitzicht om naar de vk te gaan...om te horen dat alles goed is
haha ja ik heb mijn digi d ook net ff aangevraagt! heb ook indd. nog geen jaar opgaves dus daar moet ik nog ff op wachten! maar kan de rest al wel vast invullen! dat scheelt weer een hoop werk!
@ Deentje...ik ook geloof ik in dec mss zelfs wel nov...heb er nog maar 2 gehad...ga ze gewoon mailen...tssss...moeten ze maar niks beloven haha
ik heb me ook opnieuw aangemeld.. ik wist ook niet meer ijn gebruikers naam en wacht woord meer! en krijg netjes die boekjes weer thuis! maar klopt indd. dat er 1 maand werd overgeslagen! volegns mij stond dat in de laatste wij
Oh vandaar! Ik moet deze week even checken of ik m'n jaaropgave al heb. Zet ik wel op mijn to do list! Wat ik deze week eigenlijk helmaal niet mag doen. X Neia