ja verschrikkelijk! en dit is ook nog maar het begin! nog 34 weken, dus er staat me nog heel wat te wachten! hihi
Ja ik denk ut wel! In een grote kamer met alleen maar watjes en geen gevaarlijke dingen enzo! hahahaha LOL
naatje heel veel sterkte toegewenst hoop dat het allemaal goed gaat komen duim voor je. wat betreft een babykamer kleuren en dergelijke daar hou ik me nog niet mee bezig eerst maar eens afwachten of ik zwanger blijf en als we dan 15 weken zwanger zijn dan zijn de miskraam periodes voorbij en durf ik verder te kijken. ik ben continu misselijk beroerd moet overgeven echt de hele dag door en nacht om gek van te worden tja je moet er wat voor over hebben he greets miriam
Naatje, heel veel sterkte meid! Ik duim echt voor je dat alles toch nog goed mag gaan. En dat je dinsdag goed nieuws te horen krijgt! Mamafaye, wat geweldig dat de echo goed was! Gefeliciteerd, geniet ervan. Weer veel nieuwe mei-mama's erbij; welkom hier meiden. Gezellig! Miriam, jij bent dus ook zo beroerd? Had je dat de vorige keren ook? Will, ik zie het al helemaal voor me in Zweden zo'n mooi nederlands kamertje. Echt een geweldig idee! Hellepelle, zonde dat de broeken niet meer passen. Hopelijk kan je ze over 9 maanden ofzo weer aan. Ja, ik ben positief! Ik ben flink beroerd. Gister heb ik een leuke dag gehad met mijn vriendin in de stad. Maar daarna ben ik ook gelijk naar bed gegaan. En vanmorgen werd ik goed ziek wakker. Naast misselijk, ook hoofdpijn, buikpijn, last van mijn darmen, trillende benen, etc. Echt heel vervelend. Dus ik heb het dagje met mijn moeder maar afgezegd. Ik zit nu nog in mijn pyama. Dit kan ik volgende week echt niet hebben hoor als ik werk. Tijdens de vorige zwangerschappen was ik echt niet zooooooo ziek. Hopelijk is het een goed teken. X Neia
hallo, ik kom me melden bij de mei mama's Rond 27 mei hopen we ons kleintje in onze armen te houden Nog wel een beetje onwerkelijk hoor hahah maar VET cool. Groetjes Pebbles.
@Naatje30 heel veel succes meid ! @Pebbles & Manon81 van harte welkom hier op het forum! @Anne28 Ben benieuwd naar maandag! Ik heb vakantie ! Helaas moet mijn mannetje nog tot 21.00 werken, maar ik geloof dat ik die tijd wel kan overbruggen met kletsen en even liggen strakjes
Ow ja. Ik hoorde net van mijn buuf dat ik waarschijnlijk naar gyn moet omdat ik een bmi van 40 heb. Ben dus benieuwd. Zou ook betekenen dat ik eerder een echo zou kunnen krijgen. Dat lijkt me wel wat. Ik wil graag weten of het goed zit.
Pebbles, GEFELICITEERD! En welkom hier! Wwjc19, kan me voorstellen dat je wilt weten of het goed zit. Kun je de gyn niet zelf bellen? Of heb je al een afspraak bij de vk? Ik ga weer even liggen. Hopelijk hoef ik dan de eetafspraak met mijn vriendin niet af te zeggen! X Neia
Dag allemaal, Ik word ook Mei-mama. Ik vind het allemaal erg spannend. Kan ik hier ook meekletsen af en toe? Groetjes Miessie
Pebbles Welkom hier! @ wwjc19: inderdaad ben ik ook erg benieuwd naar maandag! Aan de ene kant natuurlijk helemaal lekker, weer een paar week verder, stukje spannende tijd voorbij en aan de andere kant.... Dan ben ik geen mei mama meer! Hhaha. Wij willen de babykamer ws met aarde tinten gaan doen. K wil niet weten wat het wordt namelijk want dat lijkt me zo leuk! Liefs Anna Oh jah, echo is dus vervroegd naar 24 september.
Hallo meiden, Nieuwkomers: gefeliciteerd en welkom! Naatje: Sterkte.. Ik ga lekker het hele weekend mutsen met 8 vriendinnen in een hotel, haha, niemand weet nog dat ik zwanger ben, maar wedden dat ze het binnen 5 minuten door hebben! Ik verheug me nu al op die verraste koppies Fijn weekend allemaal en tot maandag! Liefs, Croky
Mag ik op de kalender? Ben gisteren voor de eerste echo geweest, mooi het hartje horen kloppen, ben 17 mei uitgerekend!
@croky, hey leuk joh! Ik moet dus naar gyn, maar had nog geen afspraak staan bij vk en moet doorverwezen worden door of vk of ha. Maar beide zijn vandaag niet meer te bereiken. Helaas......
Was eigenlijk voor Frostieke bedoeld dat het zo leuk was dat ze het hartje had horen kloppen. Maar goed, voor Croky lijkt het me ook een superweekend !
@Naatje: heel veel sterkte meid! Ik weet helaas wat het is Ik hoop wel voor je dat het toch nog goed komt. Alle nieuwkomers: gefeliciteerd! We hebben nu echt al veel mei-mama's! Ik vind mei zelf een superleuke maand om een kindje te krijgen, dus ik begrijp jullie wel Mijn buikje begint ook al wat dikker te worden. Eigenlijk opgezet, want het is vooral na het eten. Ik draag meestal best strakke kleren en ik had altijd een hele platte buik, dus ik ben toch bang dat het snel op zal vallen. Loop nu de hele tijd m'n buik in te houden, maar zal blij zijn als ik ermee kan showen!
Dank jullie wel meiden! Ben gelukkig ook nog steeds niet misselijk, wel veel last van mijn darmen en moeheid Hadden jullie ook zo moeite om het te beseffen? Het dringt nog steeds niet echt tot me door dat het zo is!
@ Manon en Pebbles meiden welkom hier @ Frostieke fijn he zo'n echo! @ Naatje vreselijk veel sterkte meid, duim voor je [-o< Nou manon ik weet het nu langer dan een week en ik geloof het nog steeds niet, mede omdat ik weinig symptomen heb. M'n ouders willen gelijk al kleertjes kopen maar heb eerst gezegd we wachten de echo gewoon af, m'n moeder vindt me ook erg pessimistisch maar het is gewoon uit zelfbescherming, heb een aantal mensen in m'n omgeving gezien waarbij het fout gegaan is en daar bescherm ik me tegen. Eigenlijk moeten we gewoon genieten.... Ik ben gewoon mega bezorgd. Kinderkamer tsja heb wel een aantal ideeen limegroen met wit en een beetje beuken kleur zoiets vind ik heel erg leuk (heb ik bij iemand weleens gezien) Nou meiden weet niet wat ik vandaag ga eten.......tips? Heb zo'n trek in een patatje maar dat is niet echt gezond he.......