oh heb niet gelezen dat ze een maand over zouden slaan...heb ze net een mail gestuurd whaha...ook over de blije doos...hoezo ongeduldig...hihi
haha! ik ken het! ben soms ook veel te snel met achter dingen aangaan... laatst ook had ik een bijna boze mail gestuurd naar iemand van marktplaats omdat ik mijn pakketje nog niet had gehad. ik verstuur die mail... en ding dong.. de postbode met mijn pakketje
Ik zal ff meehelpen tot aan de 800 Belastingaangifte nou gelukkig vragen we altijd gelijk al uitstel aan. We zijn altijd erg traag daarin Net ff een stukje gewandeld lekker hoor, best aardig weer! Heb wel altijd last van koude oren. Morgen naar de tandarts juk
@Lafo, de kans zit er in dat wij dit jaar ook uitstel moeten aanvragen omdat ik dus met die correctie van het UWV zit. Maar uitstel wil ook zeggen dat we dat geld later terug krijgen. En ik heb dat wel graag snel op onze rekening. Dan is het overzichtelijker hoe we het gaan aanpakken. Oooo, dus niemand heeft de wij jonge ouders recent gehad En je kan je met een volgende zwangerschap gewoon aanmelden. Neia, plaats het op de "to do list" voor over 3 weken... (Of nog later )
hmm de volgende uitdaging wordt de februari mama's maar die zijn wel heeeeel errug actief zie ik. Of we dat gaan halen. Dan moeten knabbel en babbel toch wel iets actiever zijn hier (ook dus in het weekeinde)
Whaha.....nou hier de ene helft...De andere helft zit in Groningen vandaag.. Tja weekend veel andere dingen he... Belastingaangifte: ook hier net de papieren binnen gehad...Dus we gaan alles verzamelen...Ik ben ook altijd erg traag ermee dus we beginnen met goede moed..... En de feburarimama's...dat wordt een hele zware kluif.. Ook hier al een poos de wij jonge ouders niet gezien dus ligt dnek ik niet aan jou Daphne! Gisteren toch zo iets grappigs.....Manlief lag met zijn hoofd tegen mijn buik aan en de kleine was me toch druk tegen zijn hoofd aan het trappen...Whahaha echt grappig, toen ie zijn hoofd optilde zag je d ebuik nog flink bewegen.....Helemaal leuk! Las iets over draaien voelen...Ik heb af en toe ook ja, dan geen duidelijke schopjes maar toch voel je wat...Had ook al bedacht dat het wel eens draaien kon zijn...... Neia: goed ze meid! Lekker rustig aandoen, niks moet, alles mag!
zo me kleintje is lekker aant trappelen in me buik zo leuk is dat he ik voel me echt op en top zwanger krijg nu ook van mensen veel leuke reacties van wat draag je mooi en ect. ect. leuk he ik ga volgende week eens kijken voor een badje van bebejou ik wou eerst de zilveren maar mischien neem ik toch de rose kijk wel ff
Leuk he fiona........LIep gisteren in de stad en werd continu aangestaard, heerlijk lekker pronken met die buik! Ben dr dan zo trots op! Lekker patatpan..Hier vanavond gezellig goutmetten...Mijn zusjes komen ook...Mams is op vakantie en papa zoals jullie weten opgenomen dus komen ze gezellig bij ons.... Hier ook bebe jou badje...Hij was dan wel niet goedkoop maar vind hem gewoon super mooi en handig met die ingebouwde thermometer en zeeppompjes..Bij de set zat ook nog de standaard, alle zwitsalproducten, luieremmer, potje, wcbrilverkleiner en manicuresetje... Hieronder mijn badje....
hannah wat leuk dat je alle zwitsal spulleyjes er bij kreeg ik zag ook ergens een aanbieding met tumytub ect erbij voor 80 euro zoiets
Ja was een aanbieding bij de Babymax in Veenendaal! Wist geen eens dat die producten erbij zaten maar bij openen van de doos kwamen die er als verrasing uit te voorschijn... Er zat trouwens ook nog verschoningskussen bij.
jeetje, er is wel wat bijgekletst. we hebben vanmiddag de advieslijn maar opgebeld (dat moet je dus doen voordat je de dokter belt). werd helemaal niet lekker, begon te rillen en overtegeven. kregen dus een arts aan de telefoon. soda badje zou dus niet uitmaken. dicht is dicht dan komt er niets uit ook. de kuur zal pas na 3 dagen aanslaan en zal dus erger worden voordat het gaat afnemen. had dus wel een reactie op de kuur (bij koorst gelijk komen. ze had er wel vraagtekens bij of de kuur zou aanslaan want ik had net een kuur achter de rug. als er geen verbetering in komt moet ik naar het zh ermee en gaan ze hele enge dingen doen met me vinger. voor nu dus gewoon doorgaan met de kuur, kan voor het kindje ook geen kwaad (wel als ik nu de kuur zou staken) morgen overleg ik nog wel even met gyn als het niet beter wordt. maar goed de meeste gasten zijn weer vertrokken. was ze dit keer wel heel erg zat en dat kon ik ze zonder dat ze het weten laten merken ook. loop de hele dag natuurlijk al met mijn, jawel, middel vinger omhoog hahaha. zo nu ga ik weer even hangen, val om van de slaap.