Jeetje Will..........dat schiet niet op zeg...Hopelijk slaat de kuur aan en hoeven ze je vinger niet open te maken...En als het dicht is heeft soda idd geen zin.... Ik ga duimen dat het goed komt... * zie het al voor me hoe jij de gasten begroet..... *
@jvtje Wat een verschillen zeg dan hè Ik ben nu 23 weken en loop grotendeels in positiekleding. Maar ik heb ook wat 'over-size' broeken, daarom pas ik die nog. Plus dat ik voordat ik zwanger werd, was afgevallen. Daardoor zaten veel broeken ruim, kon ik dus langer m'n eigen broeken blijven dragen (denk ikdat het daar door komt)
jeetje will wat vervelend zeg! hoop dat die kuur snel aanslaat! en lekker rustig aan doen! Hannah eetsmakelijk! gourmetten had ik ook wel zin in gehad! Zit nu stampvol van de patat en snacks.. net Arjen in bad gedaan.. en zelf erbij onder de douche gesproneg! nu lekker allebij in de ochtendjas! lekker luieren! starks als Arjen naar bed gaat lekker met vriend een leuke film kijken! blond and blonder ofzo.. lijkt me wel grappig!
ja toen ik zwnager was van Arjen heb ik ook heel lang in mijn gewone broeken gelopen! duurde dan ook erg lang voor er iemand opviel dat ik zwanger was. dat is nu wel anders.. pas ook sinds week 8 ofzo mijn gewone broeken al niet meer! en heb maar 3 positiebroeken! en die vind ik nu zooow saaaai! maarja vind het ook zonde om daar meer geld aan uit te geven!
Leuk inderdaad om bij te houden. Ik hou het ook op een website bij voor familie/vrienden. Heb het moeten afschermen met een wachtwoord, omdat er ook leerlingen op m'n site kwamen. Dat was niet mijn bedoeling vandaar dat wachtwoord Maar Ukkie heeft zijn/haar eigen pagina
@ Will jeetje zeg en dat allemaal van een vinger...hoop dat de kuur wel aan gaat slaan en dat geen vervelende dingen met je vinger hoefen te doen... @ Hannah eet smakelijk...klinkt lekker dat gourmetten Hier ook net patatjes en een kroketje gehad hihi...lekker hoor
ja die badjes van bebejou zijn erg mooi ( en duur) ik vind alleen van die nieuwe lijn het nadeel dat die zwitsal dispensers er bij zitten. Want de kraamzorg las ik werkt niet graag met zwitsal ivm allergieen. ( stond een pagina of 100 geleden hier , maar weet niet meer wie dat zij. En ik vind zelf zwitsal erg lekker ruiken, maar heb een week of 2 geleden een allergische reactie gehad op de zwitsal. dus ben een beetje voorzichtiger met zwitsal en koop dus ws iets anders.
Hier een badje met standaart en afvoerslag + tummytub gekregen...gewoon in natural kleur...dus daar hoef ik niet meer over na te denken en scheelt me een hoop geld
sommige kinderen kunnen daar indd. niet tegen.. maar dat heb je snel genoeg door. zo kon arjen niet tegen natusan bedtime die met kamille die vind ik zo lekker ruiken! maar daar kreeg die op den duur een droog en geiriteerd huidje van. maar je kan nooit van te voren weten waar je baby op reageert! dus zal t zeker gewoon proberen met zwitsal.
WOW Ben hier donderdag voor t laatst geweest, en er zyn 53 blz by gekomen! OMG, kan hier echt niet langer dan een dag wegblyven hè Maar soms kan ik nou eenmaal nie op i-net omdat ik te druk ben (-> tyd voor een pda dus ) Nou ik ga de eerste paar blz na myn laatste reactie maar lezen, en dan de laatste blz aan t eind, wil vanaaf nog wel ff naast mn schatje op de bank Oja-> we hebben gisteren de proefrit gemaakt (die auto die in mn album staat) en ik kan met enige trots (*glim glim*) zeggen dat dat onze nieuwe family car wordt Hy is zooooooooo gaaf, en super snel haha. Zaterdag gaan we em al ophalen! Nou ik ben ff lezen.....
Hannah, super bedankt voor je steun meid! Jij ook rustig aan doen he?! Gourmetze! Leuke verrassing dat je al die spulletjes erbij kreeg. Wij hebben vorig jaar een Nijntje badje gekregen van iemand, past erg leuk bij het kamertje! Maar nu moeten we dus nog een standaard kopen. Hebben jullie allemaal een tummy tub? Will, jeetje dat zal wel even schrikken zijn geweest toen je niet lekker werd van die stomme vinger. Ik ben benieuwd wat de gyn/ha morgen zegt. Hopelijk heb je er dan al minder last van. Sterkte! Katje, dat is inderdaad fijn dat je je broeken nog aan kon. Bij mij ook al vanaf week 9 ofzo geen gewone broeken meer. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat dit al mijn 3e zwangerschap in een jaar is. Deentje, heerlijk samen ontspannen in de badjas. Klinkt erg leuk zo'n kleine in bad doen, ik kan echt niet wachten! Anoesj, goed idee eerst maar de januari mama's, haha. Jij dus ook al aan de frietjes vandaag. Wij hebben lekker pasta gegeten. Was heerlijk en ik heb het zelf gemaakt, dus ik voel me al iets beter. Anastasia, bij de kraamhulp avond bij ons vertelde ze ook dat sommige baby's allergisch zijn voor zwitsal. Ik zelf gelukkig niet, want ik heb allemaal producten van zwitsal mama. Hopelijk onze kleine ook niet, want ik heb al veel zwitsal spulletjes in huis. Ik heb net mijn moeder gesproken, ze is morgen jarig. En ze gaat morgen wel mijn urine wegbrengen naar de ha. Maar ik bel eerst 's ochtends even of dat slim is of dat ik een afspraak moet maken. De harde buiken blijven komen, zo'n 8 tot 10 keer per uur. Ik word er een beetje bang van. X Neia
@ Neia..Pasta ook erg lekker...Ben er een grote fan van... 8 tot 10 harde buiken per uur...dat is niet niks meid...ik zou toch maar een afspraak maken...en anders morgen toch je gyn bellen...rustig aan hoor meid... @ Ice. leuk leuk dat je de auto als zo snel mag ophalen...
ja neia echt heel rustig aan gaan doen! ga lekker een hele dag op bed liggen! koop leuke boekjes en laat je lekker verwennen! en gewoon ff niks meer zelf doen! veel sterkte hoop dat je je snel beter voelt!
anastacia, die zwitsal dingen die in de badjes zitten zijn leeg, die moet/mag je zelf vullen. Je kan er dus ook een ander merkje in doen.
arjen loopt boven nog steeds rond te spoken! hoor hem elke keer rennen de dondersteen! heb t lamentouwtje al buiten zijn berijk gehangen! maar zelf in t donker vermaakt ie zich nog! ga hem zo nog 1x instoppen en dan mijn film kijken! en dan zien jullie mij morgen weer! weltrusten allemaal!
Deentje, hahahahaha ik moet zooooooooo lachen om jouw dondersteentje. Echt al een slimmerd die in het donker zijn weg kan vinden. Succes ermee! Anoesj, bedankt meid, ik ben benieuwd wat de ha morgen zegt. Ice, gaaf zeg dat jullie de auto hebben besteld. En zaterdag krijgen jullie hem dus al, heerlijk rondrijden in zo'n family car. Ik heb een lijstje gekocht voor mijn moeder en schoonmoeder en daar ga ik de mooiste echo foto in doen. Ik ben benieuwd wat ze ervan vinden! X Neia
@ neia...laat je het weten morgen? Je moeder en schoonmoeder vinden het vast prachtig..Hier in de woonkamer...(woon nog bij ouders) Overal echo foto's haha...mijn moeder kan er niet van weg kijken... Leuk cadeautje om te geven @ Deentje..Wat een dondersteen...en als hij weer uit bed kruipt vind je hem morgen wel slapend in een hoekje