Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hmm moet zo naar de friettent.. die bezorgen pas vanaf 7,50 en natuurlijk komen wij er vandaag niet aan :( en ik wil een friet oorlog met een fricandel speciaal hihihihihi (ja ik noem mezelf ondertussen maar freetbeer)

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anoesj, tuurlijk laat ik het weten morgen.
    Wat leuk dat jouw moeder er ook zo weg van is. Ja, ik denk dat ze het allebei erg leuk vinden.

Daphne, MOET je naar de friettent?! haha ;) :) Genietze vreetbeer! ;)

Wij gaan even kijken of m'n schoonouders thuis zijn.

X Neia

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nou ik begin met alle meiden die weer een mylpaal hebben bereikt, te feliciteren!

@Anoesj: hmmmm die oefenecho lykt me wel wat haha, alleen groningen is een béétje uit de richting ;)

BTW ik had 110, ben benieuwd wat ik zou hebben als ik niet zwanger was haha. Nu kon ik echt de geheugenvragen wel op mn buik schryven ;)

Ladies, ik heb elke keer pyn recht boven mn navel, heb echt t id dat de kleine een flinke groeispurt aan t maken is, en boven ergens tegen aan ligt te drukken ofzo :rolleyes: Heb t ook vooral na t eten, als mn maag vol is ofzo. Niet echt fyn :( Wat denken jullie?
    Ook bandenpyn in mn liezen. Zal morgenavond de VK wel es vragen.....

Hier wel es een harde buik gehad, voelt net alsof iemand de riem es goed strak aantrekt :(

**Ja ik maak een jump naar de laatste paar blz ;)**
    @Deentje: weet je inmiddels al meer?
    @Daphne: hier is de wij jonge ouders vrydag in de bus gevallen.
    @Will: beterschap meis!
    @Neia: meis wat lees ik nu? Harde buiken, das niet fyn :( Heb je goed dat je morgen belt! Hoelang heb je t nu al? Doe t maar heel rustig aan dan!
    @Freetbeer: haha, eet smakelyk meid ;)

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Neia: geen dank meid! Succes morgen, zoveel is niet goed hoor...Meteen bellen morgen.
    Ik heb ook een tummytub...Wel een losse op zo'n smeedijzeren standaard.

Ice: gaaf dat jullie hem gekocht hebben! Lekker zo'n fmaily car! Das idd de kleine die dan tegen je navel aanduwt, kan erg pijn doen.
    Enne was gisteren nog in Doetinchem, even shoppen :)

Anastasia: zoals je aan de foto van mijn bad ziet zijn het witte dispensertjes zonder inhoud...Kreeg wel de zwitsal producten erbij maar je kunt natuurlijk ook kiezen voor iets anders....

Vreetbeertje: eet smakelijk!

Deentje: succes met je spookje! En de film....Hier zit manlief in de tv, bezig met zijn nieuwe Wii-spel...Dus voor mij tijd achter de laptop...

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Eten was trouwens lekker.....Gezellig met mijn zusjes...
    Die hebben meteen alle babyspulletjes bewonderd...
    De oh's en ah's waren niet van de lucht....

Mijn zussen zijn er beiden van overtuigd dat we een meisje krijgen trouwens...Die hebben het continu over ze......Whaha ben benieuwd...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, ergens bij m'n navel in de buurt. Onderin voel ik wel veel bewegingen vaak, maar niet hele duidelijke, bij m'n navel kan ik soms echt dingen onderscheiden.

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat heb ik ook! Vooral links van mijn navel....Daar zitten echt heel duidelijk voetjes....
    En verder naar beneden voel ik ook altijd wat, denk dat dat handjes zijn...

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden welterusten allemaal!

Tot morgen!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben er weer ff mijn moeder is echt super ze heeft de klerenhangers gevonden voor me! ben helemaal blij

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

will niet leuk zon vinger hoop dat de kuur snel aanslaat

hanah echt stoer dat zwarte badje ik las het ook die aanbieding in veenendaal zal er toch eens heen rijden eerst bellen nartuurlijk of di enog steeds geld
    nou hier zijn de hormoontjes weer in orde pff werd er gek van
    net een lekkere frikandelspeciaal naar binnen gewerkrt hmm
    nou ga slapen morgen weer vroeg eruit bleehehh

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay waar is iedereen....

ik ga slapen doeiii

12. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha iedereen ligt al vroeg op bed, op de zondagavond.

Ice, ja ik heb er al sinds woensdag echt zoveel last van. Daarvoor alleen af en toe op het werk als het heel druk was. Vandaag ook weer een aantal keer last van gehad.
    Ik denk dat je last hebt van de groeispurt van de baby. De vk op de site zei dat dat nu wel de periode is. En het zal ook wel bandenpijn zijn. Maar wel super vervelend.
    Zo voelen mijn harde buiken inderdaad ook. :cry:

Hannah, jij dus ook een tummytub. Wij hebben er nog geen, maar we gaan er wel 1 aanschaffen. Ik zag bij de avond van de kraamhulp dat het heel makkelijk is. Leuk zeg dat je zusjes de spullen zo leuk vinden. Altijd leuk om te showen he?!

Fiona, fijn dat de hormonen weer op orde zijn. Nu lekker slapen.

Mijn schoonmoeder vond het fotolijstje met de echo heel leuk. Ik ben ook blij. Maar daar op de bank kreeg ik ook last van harde buiken. Nu dus maar snel mijn bedje in.

X Neia

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Oh dat wist ik niet, dat is dan wel heel handig! Ik vind die badjes namelijk wel heel mooi!

14. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia: ik las het volgende over harde buiken

Advies: Komen de harde buiken meerdere keren (6-7) per uur, ben je nog niet zover dat je mag gaan bevallen, en vermindert het niet als je een uurtje gaat liggen met een warme kruik, waarschuw dan je verloskundige. Ook als harde buiken pijn gaan doen, en je mag nog niet bevallen, is het verstandig je verloskundige te bellen.

link: http://www.babyopkomst.nl/index.php?log ... php?id=593

En ook : Wanneer u meer dan 8 harde buiken per uur hebt en ze voelen in toenemende mate pijnlijk, is het mogelijk dat de bevalling (te vroeg) op gang komt.
    Dus Neia hoop dat je de vk belt!

En wat alle andere meiden ook zeggen, doe heel rustig aan! neem een warm bad, boekje etc en laat goed voor je zorgen!
    xx

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Er is niet zo heel veel gekletst, dat maakt het makkelijker bij te houden haahah!

@Neia, ik dacht dat ik ook al zoiets gelezen had over harde buiken wat Anastacia schreef, dus pas goed op jezelf he, als je het niet vertrouwt gelijk bellen!

@Fiona, fijn dat je moeder ze gevonden heeft zeg! Hahah eindelijk heb je ze!

Dat zwarte badje is trouwens echt gaaf! Wij hebben een creme setje...

Sorry meiden, ga straks wel verder schrijven, nu ff klaarmaken voor mn werk.. pfff en geloof me na een weekend met zooo weinig slaap is dat veel moeite hahahaah

Xxx

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi
    Gelukkig niet veel bij hoeven lezen. Voel me niet erg lekker, wat spierpijn in de nek, verkouden en bovenal MOE! maar goed, zal wel moeten oppassen, dus maar ff doorheen bijten.

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Mannetje heeft gisteren ook een van die baby-jou babjes gekregen, maar degene zonder alle poespas. Alle thermo-baden zijn dus ook zonder de thermo, zeeppompjes etc te bestellen. Vind hem alleen nu wel erg kaal, dus misschien dat we er toch nog wat geld bij doen en hem omruilen voor een thermo (okee, dat had ik nog niet overlegd, maar denk dat mannetje het er wel mee eens is). Je kunt er idd een ander merk als zwitsal in doen, dus no problem.

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    zo, ga op de weegschaal, aankleden en er vandoor. Tot later!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeimorge zo maandag ik haat de maandag bleeeh maar goed moet maar een ochtendje dus wat zeik ik
    gaan er mensen voor een echo? ff cheken

20. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja gina ben echt blij dat ik ze heb mijn moeder vindt altijd alles echt alles!

friendly ja ik vindt die met dispenser ook leuker en handiger lijkt me

zo is het idd wel makelijker bij te houden maar goed ik ga nu dus naar het werk toe ff snel broodje naar binnen werken en spreek jullie later op de dag nog wel ff vanmiddag komt er een vriendin langs dus dat wordt alleen maar over babys lullen

nou doeii en meiden werkse vandaag!

Deel Deze Pagina