ahhh meis, maak je niet al te druk.. ik heb ook gelezen dat het voorweeen kunnen zijn, dus heel onschuldig.. Straks als je bij de gyn vandaan komt, dan is alles voorbij en is het een hele opluchting, let maar op.
Ach meissie toch... niet te druk maken hoor! Heb je al een buddy die je eventueel op de hoogte kunt stellen vanmiddag? Probeer even aan leuke dingen te denken.. aan je mooie kleintje, aan de babykamer, aan je man enzo enzo.... @Onsukkie, gefeliciteerd met je 23 weken, gaat lekker snel he! @Deentje, vreselijk die onzekerheid zeg.. kun je niet met een ander contact opnemen? Voor een second opiniun? Bijv. bij een ander ziekenhuis ofzo? @Wil, hoe gaat het met je vinger? Hihi zie je idd al lopen met je middelvinger naar al je gasten... Hoesten is echt irritant... pffff! Hoop echt dat ik vanavond wat beter ga slapen! Jullie allemaal nog leuke valentijnsplannen of doen jullie er niet aan? Ik zat te denken een weekendje weg te gaan... wel leuk ff met zn tweetjes nog! Xxx
Deentje, ik denk ook dat het alles bij elkaar is. Maarja hopelijk is het niet erg dat mijn tranen daar ook stromen? Dolphin, dat denk ik ook. Als ik eenmaal weet dat alles goed is met de kleine, maakt me de rest allemaal niet meer uit. Gina, nog geen buddy inderdaad, maar als ik het zelf niet kan laat ik Neia-man wel iets schrijven. Maar ik verwacht gewoon dat alles goed is. Leuk zeg een weekendje weg met valentijn! Ik ben de 13e jarig en de 16e zijn we 11 jaar samen, dus we hebben dan al een drukke week. De 16e doen we daarom een pretecho. Ik wou dat het al zover was. Maar eerst vandaag maar eens afwachten. X Neia
het maakt niks uit als daar je tranen stromen hoor! had ik laatst ook in t ziekenhuis! en niemand die me raar aankeek. Gina ik heb de gynaecoloog weer gebelt maar ze kunnen nu niks anders doen dan afwachten.. het gaat erom of het vocht in de hersentjes gelijk blijft groter word.. of met veel geluk kleiner word. en het is afwachten op de uitslag van t bloed onderzoek. ik zou misschien wel nog ergens een extra echo aan kunnen vragen maar helaas word ik daar dan niks duidelijker van. ik weet dat er aan de rechterkant te veel vocht zit en het is nu afwachten hoe dat zich verder ontwikkelt.
Deentje, vervelend dat ze je niks verder kunnen vertellen, dan zit er niks anders op dan maar aftewachten, ook ik duim hier voor je! Ik denk ook dat ik maar voor een lodger ga, had er nog nooit van gehoord, maar hoor er steeds lovende verhalen over. Gelukkig worden onze ukkies in mei geboren dat scheelt wel een hoop inpakken!Kim is in december geboren en als ik met haar naar buiten ging was ik daar echt een tijdje zoet mee, bij tessa( van eind april)was een jasje eigenlijk altijd wel voldoende, als het heel fris was een dekentje over de benen. Vond bij haar altijd lastig met heet weer als je dan boodschappen ging doen. Buiten heel warm en zo gauw je de supermarkt in ging heel koud vanwege de airco. Maar dan kun je zo'n lodger even als deken omslaan begrijp ik uit jullie verhalen. Kun je ze gewoon in een babyzaak kopen of moet het via internet? Over de thuisbevalling, hier in nl heb je bijna altijd wel een zh in de buurt, dus je bent er zo. Het lijkt me overigens geen pretje om met persweeeen nog naar het zh te moeten . Maar als je je niet goed voelt bij een thuisbevalling moet je dat ook niet doen, ieder moet gewoon de keus maken waar je je het beste bij voelt. Ik ben 2 X in het zh bevallen, ga er vanuit dat dat deze keer ook weer gaat gebeuren, maar ik heb geen medische indicatie, en heb stiekem wel een beetje de hoop misschien gaat het deze keer goed en mag ik thuisbevallen. We wachten het maar af Zo het was hier even verdacht stil, Tessa had dus de doos met strijkkraaltjes te pakken, en een groot gedeelte lag dus helemaal over de vloer, fijn Nesteldrang, geen last van. Ik wilde wel dat ik het eens had Deentje :Zolang ze de hartslag van de baby niet continu willen bewaken mag je gewoon lopen en douchen in het zh) Maar zo gauw de weeen echt serieus worden lig je toch wel steeds aan het ctg en wordt de hartslag van je baby bewaakt met electroden op zijn hoofdje. Mijn VK verteld dat ze die nu ook draad loos hebben, dus dat scheelt, denk wel dat je dan niet mag douchen , maar je kunt dan wel lopen. Goed aangeven hoe jij het wil! Ik zie het helemaal voor me, hoe je achter je katten aanjaagt Daphne, ja fijn he die tandjes Bij ons ook een behoorlijk verschil in lengte, ik 1.62, erwin 1.97 slik. slik. Wha, ha, ha, dat topic hoe je er uit ziet na je bevalling. Allemaal nijdige vrouwen Vind het zelf niet belangrijk, ben in het gewone leven ook geen ijdeltuit, maak me alleen op bij speciale gelegenheden. Vond het wel heel belangrijk me lekker schoon te voelen, sprong geregeld even onder de douche met al dat gevloei, en dat stinkt zo, jak. He Will, jij schakelt dus knabbel en babbel in bij je ziekmeliding Goed idee, over 6 weken moet ik terug en neem ik mijn laptop mee Dus anna en hanna, dan weten jullie het al vast! Anoesj, fijn zo'n digitale camera, die van ons is momenteel stuk, we missen hem wel! Over de initialen maak ik me niet zo heel druk, initialen geef je alleen door aan officiele instanties op scholen en zo hoeven ze er niks van te weten. Dus alleen hele vreemde combi's doe ik niet maar l.a.m zou ik me niet direct druk om maken. Eerlijbeertje, leuk weer wat van je gehoord te hebben! Will, inderdaad vreemd die zh regels in zweden. Ik voel het draaien ook, een druk/spanning die steeda maar toeneemt en opeens weer afneemt. Verder onderscheidt ik nog niks, alleen voetejs op het gevoel, een trap is nl krachtiger dan duwen met de armpjes of zo, verder is mijn ukiie regelmaatig aan het hikken heb ik het gevoel. Al die eetverhalen van jullie, ik krihg er honger van! Zelfs chocopikkies klinken me nu aantrekkelijk in de oren Over het roze badje, wel heel leuk, maar misschien heb je bij een volgend kindje een jongetje, dat is dan mijn praktische overweging. Maar als je daar niet mee zit dan zou ik er gewoon voor gaan! Bij ons staat het badje in de douche, inderdaad veel makkelijker. Maar nog vaker nemen wij het pukkie gewoon met ons mee onder de douche, vonden ze heerlijk dat huid op huid contact, lekker intiem. Febraurimama's wordt inderdaad een beste kluif, zullen we tot juni wel zoet mee zijn denk ik. En de januari mama's zijn al bijna klaar! Hannah, leuk je badje. Will, dat gaat nog niet lekker, hoop dat het gauw beter gaat en je niet hoeft te laten snijden, brr... Katje, ik was ook net 15 kiloafgevallen, voor ik zwanger werd en kon ook vrij lang in mijn broeken maar sinds een maandje niet meer hoor! Ice, mooie auto! Jullie hebben dus een lekker weekend gehad allemaal, er kwamen allemaal leuke dingen voorbij, gourmetten, shoppen, zwemmen, etc Friendly nog gefeliciteerd met je mannetje! Fiona, fijn dat je je hangers hebt! Tot slot, Neia het is al 12. 15 inmiddels nog even rustig blijven, het begint nu op te schieten, heel veel sterkte vanmiddag, ik duim voor je. Pfff, zucht klaar, mij vorige berichtje was om was om 10.53, dus al die tijd bezig geweest met teruglezen en reageren. Ga nu even lekker op de bank hangen! tot later
lieve neia, rustig aan doen hoor. Ik kan me heel goed voorstellen dat je nu hypernerveus bent, gelukkig kun je wel vandaag nog terecht, en hopelijk kan de gyn je gerust stellen. Zoals je zelf al aangeeft worden de harde buiken niet minder, oefenweeen of niet, er moet toch een oorzaak voor gevonden worden ! Want dit kan natuurlijk zo ook niet doorgaan. Kom maar lekker op het forum praten... Enne jij woont toch in belgie? via de link die ik ergens paar blz terug postte kun je leuke blije dozen in belgie ook aanvragen, misschien leid dat ietsje af! xxx
Ohh zo bedoelde ik het niet hoor meis, natuurlijk gaan we ervan uit dat het goed is! Maar bedoelde eigenlijk meer voor de zekerheid, en ook als alles goed is! Zo dan dat is idd een drukke tijd.. wel leuk! 11 jaar dat is al lang..dan zijn jullie echt highschool sweetharts.. wat leuk! xx
zo hier eindelijk eens iets gedaan, ben al het hele weekeinde te lui gewees took maar iets te doen net de afwas gedaan, gestofzuigd ( schrijf je dat wel zo)wasmachine en droger aangezet en nu maar even boodschapjes doen.. Is mijn dag toch weer nuttig geweest.
ja ik moet ook nosig wat gaan doen! maar heb geen sin ben ook echt superlui! maar word nu toch echt tijd voor actie! ik ga beginnen met de afwas dan heb ik t ergste gehad.. ohja en de was
Zo ben ik alweer...alles was weer prima... alleen maak me wel een beetje zrgen nu om mijn gewicht...in 1 maand gewoon 5 kilo...zit al tegen de 80 aan...en was altijd 63 kilo... Ga het nu wel goed bij houden en anders maar naar een dieetiste die mijn voedingsschema eens goed bekijkt... @ Neia...fijn dat je bij de gyn terecht kan vandaag en gewoon alles eruit gooien..veel succes straks
Ik moet me ook nodig weer eens even melden! Bij jullie alles goed? Ik lees de reactie van Onsukkie over je boek. Nou, als je in mijn album kijkt, zie je dat mijn buik de laatste 4/5 weken ook onwijs is gegroeid! Ik ben echt al blij dat ik kan gaan aftellen op het werk. Nog 10 weken werken en dan verlof! Mijn buik gaat nu ook wel in de weg zitten. In het begin dacht ik dat het onzin was over het sneller dik worden bij een tweede, maar dit is oneens zo snel gegaan. Vorige week controle gehad bij VK en alles was weer ok. Over 2 weken 3D echo. Ik doe mee aan een onderzoek over de groei van het gelaat, dus dat is mooi meegenomen! Ik ben trouwens af en toe ook wel erg emo. Volgende week dinsdag moet mijn zoontje naar het ziekenhuis voor buisjes en neusamandelen. De gedachte alleen al! Hij is dan nog net geen 15 maanden! Maar ja, hopelijk gaat het daarna beter. Hoop dat bij jullie ook alles goed is!
@ Lady ice shirr...Net even in je album gekeken...je buik is indd van 22 naar 26 weken goed gegroeid.. Mooi buikje hoor
Deentje, mooi zo dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken. Ik neem gewoon een pak zakdoekjes mee. Wanneer krijg je de uitslag van het bloed? Moet je daar ook 4 weken op wachten? Evelien, de tijd begint nu inderdaad op te schieten. Haha een hele dag klus zo, hier om bij te lezen. Ontspanze! Anastasia, nee ik woon niet in belgie maar in de gelderland. Maar maakt niet uit hoor. Toch maar boer zoekt vrouw afgekeken, en zometeen maar even aankleden. Mijn moeder komt me rond half 2 al ophalen, kan ik even bij haar zitten. Wow wat heb je al veel gedaan zeg, lekker actief! Gina, inderdaad al zolang bij elkaar ja. We hebben elkaar met carnaval leren kennen, maar we hebben het sindsdien nauwelijks meer gevierd, haha. Anoesj, super fijn dat alles weer goed was bij de vk. Altijd erg leuk! Gewoon even de komende weken een beetje letten op wat je eet, en misschien wat meer wandelen ofzo. Nu nog lekker weer! Lady Ice Shirr, fijn dat ook bij jou alles goed is. En ook al bijna de 3D echo, erg leuk om naar uit te kijken, he? X Neia
Ik ben weer terug van het echo-bureau! Helemaal in de wolken met die kleine natuurlijk Ons Wurmke had voor de afwisseling weer eens helemaaaal geen zin om stil te liggen, nou ja, dat zijn we inmiddels wel van 'm gewend Hij (of zij natuurlijk) is trouwens de hele dag al zo druk in de weer! Ik weet niet wattie ineens heeft hoor, zo voel je 'm dagen nauwelijks, terwijl ik 'm vandaag nog nauwelijks *niet* gevoeld heb (al heb ik het vermoeden dattie vorige week een groeispurt heeft gehad, dus dat zou wel verklaren waarom 'ie toen wat rustiger was) In het begin van de echo had hij nog niet zo'n zin om z'n gezichtje te laten zien, maar later werd hij gelukkig wat rustiger en hebben we toch nog mooie (3D) beelden kunnen zien van z'n gezichtje! De echoscopiste nam ook lekker de tijd en vertelde ook overal bij wat er te zien was enzo. We zijn nu een paar foto's (8 zw/w en 2 kleur) en een DVD rijker en natuurlijk vooral helemaal blij dat we beebje weer gezien hebben! Dadelijk gaan we nog bij een KDV hier in de buurt kijken en meteen de kleine daar inschrijven en hopelijk is tegen die tijd het loon eindelijk ook bijgeschreven, dan kunnen we tenminste ook meteen een nieuwe monitor gaan halen, zodat ik ook weer op m'n eigen pc kan en dan ook gelijk de foto's van de echo in kan scannen
@ Jvtje..fijn dat de echo weer goed was...ik mag donderdag weer voor een oefenecho voor studenten Ben benieuwd naar je fot's
Hier de haartjes weer mooi in de verf en lekker gebeld met vriendinnetje! Tevens broodje gehad en ben er weer klaar voor @Friendly: Ik ben beniuwd naar wat ze zeggen donderdag! Ik vond het zo jammer dat ze vol zaten :-s @Onsukkie: Denk dat die mensen heeeeeeeeeeeeeeeel graag een konijn n wilden hebben hihi! kan me wel voorstellen hoor dat je er knetter van werd! Zou er ook niet goed van worden! Gefeli met je 23 weken! @Neia: Leuk he? Was er ook helemaal blij mmee! Ik kan me voorstellen dat ze inwendig onderzoek gaan doen maar miss ook wel helemaal niet joh!Meestals willen ze de baarmoedermond zo min mogelijk voelen! In ieder geval succesa zodadelijk meid! Ik denk aan je en laat snel weten wat ie heeft gezegd ! Heel fijn dat Neia man meegaat! Toppie! @Evelien: Kan ik me ook zo op verheugen dat samen douchen! Maar vinden ze dat niet vervelend wanneer ze nog heel klein zijn? Ik vraag me af vanaf wanneer dat je dat kan doen?
@Jvtje: fijn om je kleintje weer gezien te hebben! Zo leuk! En ik hoop ook dat je loon er staat dan kunnen wij ook mee genieten hihi!