Neia: meid ontzettend vele succes bij de gyn...En laat de traantjes maar gaan hoor, kunnen ze zien hoe op je bent...Neia dus ook een gelderlander...hihi hier nog eentje.. Anna: weer mooi in de verf....Wel fotootje zien hoor. Leuk he dat je eigen kleine zo reageert, hier ook als ik een kindje op schoot heb...Jeroen die is bont en blauw in zijn gezich Zijn croissaintjes smaakten goed! En een mooie pandoraband...super zeg! Onsukkie: gefeli met 23 weken! Friendly: fijn dat het gezellig was....En die irritante beller...Afkappen! Jvtje: prachtig is het toch he....Je kunt er wel naar blijven kijken...Oh kan niet wachten, nog twee weken geduld voor mij.... Krijgen we je wurmke nog te zien. Fiona: super dat je moeder die hangers gevonden heeft. Gina: hoe is het met de klussen in huis...? Evelien: lijkt me ook heerlijk samen met je ukkie onder de douche. Osn nichtje ging vrijwel meteen mee onder de douche en ze vond het zo heerlijk.... Lady ICe shir: fijn dat alles goed is....Jij ook bijna echo! Mooie buik! Deentje: succes met de afwas...Jammer dat je nu niks wijzer bent... Anastasia: bedankt weer voor deze link!
Ga maar even slapen gelof ik...lig half te slapen achtre de pc...moet om 4 uur nog op visite dan eten en dan weer op verjaardagsvisite...dus wordt nog druk...kan nog moi even 2 uurtjes slapen... @ neia veel succes straks meid...
Heej Hannah! Doet een mens altijd goe dom te horen dat ie gemist is hihi! Jij lekker gewerkt? Fotootje moet manlief maar even mee helpen maar is weer een beetje kastanje kleur en een spoeling dus was je er weer uit en is nie schadelijk! Maar staat weer fris! Hier vanacht redelijk geslapen...was zenuwachtig omdat ik vanmorgen het werk moest bellen! En dom want achteraf nergens voor nodig! P&O gaf me ook aan even lekker te genieten dus wel heel lief! Ben heel blij met de pandora armband....hoop van manlief nog een bedel er aan te krijgen hihi! En ik weet van mn broers krijg ik ook 1 voor mn verjaardag hihi! \Vanmorgen ook aan vriendinnetje gevraagd dus als iedereen een beetje mee werkt schiet het mooi op! Jij bent dus al bij de winkel geweest? Hmmmmm....jaloers want ik mag nog! Kga drect maar heen denk ik want anders kom ik de deur ook nie meer uit ben ik bang! :-s Dus , ik ga ff snel en dan spreek ik je straks! @Anoesj: Welterusten! Wellicht dat ik dat straks ook ff ga doen een uiltje knappen Liefs
Is goed! K dacht doe het maar meteen dan heb ik het gehad...Dan duik ik de bank op en doe niks meer.... tot straks!
Jaaaaaaaaaaa, heb nu maar op m'n site gezet dat het mogelijk is dat op zon en feestdagen de telefoon niet wordt aangenomen en dat ze het dan op een doordeweeksedag nogmaals kunnen probelren.
@Hannah, klussen in huis? Hihi.. papa doet heeeel veel (en dan bedoel ik mijn vader) dus ideaal.. elke dag dat ik thuis kom is er wel weer iets af..! @Anna, lekker hoor je haar weer ff gedaan! Vrijdag ben ik geknipt moet het nog verven! Ik heb helemaal geen zin meer... offf nog anderhalve uur en dan is de spits weer afgebeten!
Als ik gewoon thuis ben en ik heb toch niets te doen neem ik echt die telefoon wel aan, maar ze hoeven me toch zeker niet 6x te bellen op zondag. Zo, ik heb gesproken. Met dank aan de hormonsters. Ga kijken of ik alle hondenharen weer in de stofzuiger kan krijgen, of dat weer de helft ergens blijft liggen en een half uurtje nadien opeens te voorschijn komt.
Anna, dat douchen kan vanaf het begin wij zijn er na de kraamweek al mee begonnene. Je moet wel met zijn tweeen zijn, vooral als zo klein zijn dan kan de ander de kleine afdrogen en aankleden en jij je zelf!
@Onsukkie: Das ook een manier @Gina: Staan we er allebei half netjes op....Ik moet nu nopg geknipt hihi! FF wachten tot schoonpaps deze kant op komt die is nl zn hele leven al kapper zo handig @Evelien: Thanx voor de tip! Gaan we straks zeker proberen samen douchen! En nog een vraagje (blue hier haha)_ maar vinden ze dat water in de oogjes niet vervelend? @ Hannah: Ben weer trug hihi! Kga wel ff msn gillen!
Ik heb je gegil gehoord Hier kan mijn haar ook wel knipbeurt gebruiken... Je kan ook als je alleen bent zo'n badcape in maxicosie leggen en dan saampjes douchen.... Als je klaar bent dan kleine daarin inwikkelen in de badcape, blijft kleine warm. Jezelf snel afdrogen en aankleden...
ja of een handdoek even over de verwarming leggen, dan is het ook heerlijk warm als de kleine erop ligt.
Ja idd.... dat is handig zeg! Mijn beste vriendin is mijn kapster.. errug handig! En ze is nog kraamhulp ook... wat wil je nog meer? Tja, lijkt mij eng om met de kleine te douchen.. maar heb wel veel gehoord dat ze dat zo lekker vinden! In bad met kleintje lijkt me ook zo leuk! Volgens mij heb ik jullie trouwens helemaal nog niet in mn msn staan... of wel? xxx
ik heb ook niemand op msn staan... maar vraag me ook af of dat niet een beetje druk word hihi ik heb hier al zoveel bij te lezen over het alegemeen, dat ik ook nog msn-en volgens mij echt niet red hihihi
@Neia, hoop dat je goed wordt opgevangen in het ziekenhuis, je zit er nu als het goed is... @Anastacia, hier ook een Pandorra armband. Wens voor dit jaar: naam van de nieuwe baby (zijn die te dure bedels, maar ja.. heb Sam ook al in die bedels en deze moeten weer de zilver met goud zijn, iets met muezieknootje eraan, met het speentje vind ik ook erg leuk, sterrenbeeld ook leuk, met hartje eraan ook leuk nee ik vind er genoeg wel leuk. Nog paar weekjes dan ben ik weer jarig) Moest vanmiddag om 13 uur bij gyn zijn en was pas om 14 uur aan de beurt, bah! Volgens mij was ie me vergeten, en ik was echt op tijd dit keer. Maar ja, alles is helemaal goed met de kleine, ze zit al rond de 800gr (of daarboven), dus dat is erg netjes hoor!
@onsukkie: goed om dat op de site te zetten! 6x bellen op een zondag, als je al aangegeven hebt zo snel mogelijk terug te bellen... da's echt wel wat overdreven! En gefeliciteerd met 23 weken! @neia: je zit nu al bij de gyn, als het goed is... hopelijk kan die je geruststellen en worden de harde buiken de komende week gewoon een stuk minder, als je lekker wat gerust hebt! @deentje: dat wordt dus 4 weken afwachten Vervelend hoor, maar met die uitleg misschien wel iets beter te accepteren. Kan me ook ergens wel voorstellen dat ze niet veel meer kunnen dan afwachten en over een paar weken weer kijken hoe het dan met het vocht zit... @Will: hoe gaat het vandaag met je vinger? Begint de peniciline eindelijk aan te slaan, of merk je nog altijd niets? Babybadje... wij kunnen badje + aankleedkussen + luieremmer overnemen van de peettante van m'n man. Alleen woont zij helemaal in Groningen. Maar volgend weekend of het weekend daarop gaan m'n schoonouders daar een weekend naar toe en als het goed is, nemen zij die spullen dan mee naar het zuiden Ik heb dus eigenlijk nog geen idee hoe het badje enzo er uit ziet, maar och, ik hoef er niet zelf voor te betalen, dus ik klaag hoe dan ook niet! Weet alleen niet of er ook een standaard bij zit, of dat we die zelf nog moeten aanschaffen. Als ik wel een nieuwe had moeten kopen, zou ik denk ik ook voor die met dispensers enzo zijn gegaan. Een tummytub ga ik niet kopen, dat vind ik maar niks. Misschien dat de baby het wel heel fijn zou vinden, maar die doet het maar gewoon met een normaal badje Ben ook weer terug van het KDV. Ze zitten in een vrij oud gebouw en dat is opzich wel te zien aan de omgeving (een likje verf hier en daar zou geen kwaad kunnen, zeg maar), maar je kunt wel aan alles heel goed merken dat ze maar een kleine opvang zijn. Het is allemaal echt heel persoonlijk enzo en ze zijn tamelijk flexibel met zaken als brengen & halen van de kleine. En op termijn is het ook de bedoeling dat er nieuwbouw komt, het is alleen nog niet bekend wanneer & waar precies (gemeente heeft andere ideeën dan KDV), maar deze huisvesting is dus eigenlijk tijdelijk In april beginnen ze met een nieuwe babygroep, dus er is ook nog eens goede kans dat ons kleintje straks makkelijk geplaatst kan worden! We zijn er dan ook met een goed gevoel weggegaan. Daar laat ik m'n kindje 'graag' achter!
Wat slim van die handoeken en capejes! Kan je ook alleen douchen! En samen in bad lijkt me ook geweldig!