Pfff, ik hoop dat mannetje een beetje opschiet met z'n lever afspelen, dan kunnen we tenminste naar de stad!
ik heb me er al helemaal bij neergelegt dat ik nog tot 20 februarie moet wachten tot de volgende echo en de bloeduitslag! ga me er niet meer druk om maken.. dat is niet goed voor t kindje! neia ik ben erg benieuwd hoe het nu met je is...
Maar ik ben ook al wat langer actief hier op zwangerschapspagina....hihi... Goed zo deentje! Hopelijk is het allemaal loos alarm!
ja hannah dat is ook zo Overigens er zijn toch ook van die nep pandora's? althans ik zag ze laatst denk ik op een markt.. zijn ze 10 euro
ik heb mijn msn altijd aan en altijd op online. maar meestal be ik er niet! dan lees ik de berichtjes later wel! heb eigenlijka lleen altijd mij msn aanstaan zodat ijn moeder mij makkelijk kan berijken!
en ik pas 480 berichtjes! maar ben ook nog niet zolang actief hier.. pas vanaf ik 6 weken zwanger was ong.. misschien nog iets later zelfs
en wat eten jullie vanavond? t is altijd weer een ramp.. pff vandaag eten we tortelinies met gehakt olijvensaus champignonnetje.. en dat was t dan weer.. wou eigenlijk verse groente eten vandaag maar zal er niet erg vers meer uit bij de supermarkt!
Klopy Anastasia..Zag die hier ook! Deentje: pannenkoeken staan hier op het programma! Is al zo lang geleden dat we die op hebben...EN mannetje gaat ze bakken! Tortellini is ook erg lekker!
normaal eet ik ook haast nooit pannekoeken maar sind sik zwanger ben haha volgens mij al wel 5 of 6x pannekoeken gebakken! wel handig als je man ze bakt haha!
Ach ja een keertje ongezond kan geen kwaad toch....We leven al gezond genoeg met een beebje vanbinnen...
Wij eten nasi rames, zo'n knor pak! Anna, met een cape in de maxi kan natuurlijk, maar als je zelf voed dan heb je regelmatig kans op een spuitluier, zou ik mijn maxi niet onder willen hebben, jak. Wij doen het gewoon altijd 's avonds, komt ook beter uit omdat s'ochtends altijd al druk zat is om op tijd op school te komen. Dan pakt Erwin haar aan of net andersom. Als het dan wel eens een keer overdag gebeurt dan doe ik gewoon haar in het badje. Ze hebben geen last van het water in de oogjes, vooral niet als je het al vanaf het begin doet, ze zitten nu ook continu in het water,ze zijn het gewend. Tessa heeft ervan genoten! Ben ook benieuwd naar Neia.