Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    ha meiden!

jeetje wat een hoop weer geschreven zeg!

naatje: wat enorm klotuh zeg!......heel veel sterkte in deze onzekere tijd!

hellepelle: jij gaat al snel zeg met je buikje! mooi man! ik zei vandaag nog tegen me moeder dat ik morgen wel met een hele dikke buik zou willen opstaan, kannie wachten! haha!

mamafay: jij ook nog gefeliciteerde met je mooie echo!

alle nieuwe aanstaande mei-mama's welkom en gefeliciteerd!

nou, vandaag bij de gyn geweest voor een echo, en alles was weer goed. het was ook precies mooi gegroeid en liefie is nu 1.07cm.......en we hebben dit keer het hartje zelfs gehoord, zooo mooiiiii hè, de tranen kon ik niet bedwingen!
    verder gaat het hier wel, alleen warme groenten gaan er nog steeds niet in....

zometeen gaan we zelf op kraamvisite, leuk hoor, naar een klein beebje kijken!

meiden fijn weekend alvast!
    groetjes mutsie!

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden: wat gaat het hier snel met schrijven, als ik alles gelezen heb, ben ik meer dan de helft weer kwijt, sorry!
    @naatje30: heel veel sterkte, hopelijk komt het nog goed...
    @alle nieuwe mei-mama's: WELKOM! en gefeliciteerd natuurlijk!

bij mij gaat het vandaag wel weer goed, gisteren een rotdag gehad, was erg misselijk, paar keer overgegeven, maar goed, als het maar 1 keer in de 4 dagen is, vind ik het prima. Ik had woensdagavond wat bruinverlies gehad, dus maakte me gisteren erg druk, gisteren ook nog een keer bruine afschijding, je denkt natuurlijk meteen het ergste...
    dus toch maar even met de verloskundige gebeld en die zegt dat het waarschijnlijk nog oud bloed is van de innesteling, dus daar proberen we nu maar vanuit te gaan. Vandaag trouwens nergens meer last van gehad, dus gaat vast wel goed komen...
    Vandaag gelukkig ook niet zo misselijk meer, klein beetje nog maar... en nu lekker weekend, lekker rustig aan doen dus! Heerlijk!

3. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Voel me een beetje klote. Ik heb alweer last van rood bij het vegen. En ook mijn buik rommelt. Net als normaal bij ongesteld zijn. Dit is al de derde dag achter elkaar dat ik het 's avonds heb. In mijn inlegkruisje zit eigenlijk niets en er zijn ook geen stukjes, maar het is gewoon licht rood/roze. En natuurlijk maak ik me veel te druk nu dat het misgaat. En misschien heb ik ook wel zo'n bui. Ik weet het niet.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    jeetje wwjc19 wat vervelend voor je... heb je al je vk gebeld, misschien heeft zij wel een verklaring ervoor. ik maakte me ook zo druk gisteren, moest steeds huilen, maar door wat mn vk zei ben ik iets rustiger geworden.
    hopelijk betekent het ook bij jou helemaal niets en kan je snel weer lekker genieten van je zwangerschap! ik zal aan je denken en ik duim voor je!

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dank je. Ik heb nog geen vk en ik wilde me vandaag wel aanmelden, maar ik kan maar van 9-12 bellen voor een afspraak. En ik weet niet of ik zonder eerste keer geweest ben het "spoed-nr" kan bellen. Het probleem bij mij is dat als het innesteling is, het dan wel vrij laat is en het geen oud bloed is omdat het roze/rood is. En als je dan idd nog een labiele bui erbij hebt. En van degene die het weten is 1 niet te bereiken en de andere 2 aan het werk :( Huilen staat me op het moment nader als het lachen. Ik zou willen dat ik het aan meer mensen kon/mocht vertellen. Dan heb ik anderen om er mee over te praten.

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    bij mij weten al heel veel mensen het om me heen, dus als je zelf een goed gevoel erbij hebt om het meer mensen te vertellen, dan moet je dat gewoon doen hoor!
    en ik vind dat je best ook de eerste keer het spoednummer mag gebruiken. je maakt je nu gewoon erg zorgen en je moet het hele weekend nog door...
    wat je anders ook kan doen is de huisarts die van het weekend dienst heeft bellen of de huisartsenpost, misschien kunnen die al meer uitleggen of sturen ze je door naar een vk...
    ik weet het ook niet, het is lastig...
    je mag ook best erom huilen, bij mij hielp dat gisteren ook wel (ook al was het tijdelijk)...
    sterkte!

7. will

will Niet meer actief

wwjc, kan je niet de huisarts bellen nu. je staat wel voor het weekend en dan blijf je je vrije dagen zorgen maken.

Lafo, patat kan best. anders denk je gewoon bij elk patatje wat je wegwerkt dat het een sperciboon is hahaha :D .

neia, leuk, dat je zo enthousiast reageerde op mijn babykamer idee :thumup: ben je trouwens weer wat opgeknapt. hoop dat je lekker met je vriendin op stap kon gaan.

croky, fijn weekend, geniet ervan.

verder niet zo misselijk geweest vandaag, alleen mijn darmen zijn helemaal de kluts kwijt.

8. will

will Niet meer actief

surf was me net voor. gewoon even bellen.

9. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @surf
    Ik heb net het nummer gebeld voor spreekuur van vk (19-20u). Dacht dat in het weekend niet was, maar schijnbaar wel. Heb wel gehuild. Maar ze zei dat zo lang de buikpijn niet erger werd en het geen echte ongesteldheidsbloeding wordt, het ook geen miskraam kan zijn. Daar houd ik me dan ook maar even aan vast. En ik ben blij dat ik mijn zorgen hier op het forum kwijt kan! :D

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @Will
    Waar woon je in zweden? Wij zijn in mei een rondreis wezen maken door scandinavie. Via zweden en finland naar de noordkaap en via noorwegen terug. Onze favoriet was eigenlijk wel Zweden!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goed dat je even gebeld hebt, geeft toch weer een beetje steun... daar zijn ze voor toch!
    hopen dus dat het niet verder doorzet en dat het gewoon wat bloedvaatjes zijn die af en toe springen...
    en als je je nog zorgen maakt of weer zorgen maakt, dan kan je het hier op het forum altijd kwijt, er is altijd wel iemand die je wil proberen op te beuren!

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ja, ik ben erg blij dat er iemand is. Ik hoop inderdaad dat het niet doorzet. De vk zei dat het wel vaker voorkwam in het begin dat het zo vaak was. En dat stelt me wel wat gerust. Ze zei trouwens dat het ook nog van innesteling kon zijn. Maar ik dacht eigenlijk dat het dan bruin was. (zoals ik hier vaak lees).

13. annekee

annekee Lid

17 mrt 2007
    18
    0
    0
    moeder
    osler
    Ja het is heerlijk om je frustraties hier kwijt te kunnen. En van je af schrijven helpt mij in iedergeval heel erg goed!

Ook ik ben gisteren naar de huisarts geweest omdat ik later op de morgen steeds meer last kreeg van bruine afscheiding, erg vervelend.
    Hij vertelde me dat zolang het geen tampons vol zijn en je geen kramp hebt dan is het niks verontrustends. Makkelijk gezegd maar toch steld het je wel iets gerust. Hij zei wel tegen me dat ik RUST moest nemen, en dat ga ik nu dus lekker doen. Op 9 oktober heb ik de echo te staan.
    Ben benieuwd!

Hopelijk stelt dit wwjc19 ook wat gerust.

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    @Annekee schrijven helpt bij mij inderdaad ook wel goed. Ben al een dagboekje begonnen gister. Wat jou verteld is hoorde ik ook vaak, maar ook dat als het rood zou zijn dat het dan niet goed zou zijn, daarom zat ik zo in de put. De vk zei net dat ik er niets aan kon doen, dat ook rust niet hielp/nodig was. Maar ik ben blij als het een paar dagen weg is en ik van mijn paar daagjes Oostende kan gaan genieten. Ik ben wel nieuwsgierig naar al die echo's van jullie. Lijkt me echt super om het hartje te horen en weten dat het goed zit :p

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    kan iemand mij op de kalender zetten: mn vriend heeft net gebeld voor een afspraak voor de 1e echo, en die is op 16 oktober! ik kan echt niet wachten!
    nog 3,5 week! spannend!

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Nou will het is geen patat geworden maar lekker een vette hemaworst!

Had er andijviestampot bij maar die smaakte me niet zo

@ wwjc19 positief blijven meid !

17. will

will Niet meer actief

wwjc, ik woon in Rödvattnet, gemeente Örnsköldsvik. ben je in de buurt geweest? we wonen in de buurt van de sagavägen (n348). Veel mensen rijden deze route, dus wie weet. volgende keer op de koffie komen
    hoor :p

18. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Kreeg net van m'n schoonmoeder een of andere creme voor m'n buik, ze zegt dat ik nu al moet smeren (heb niet eens een buik, niet liegen :^o heb wel een buik maar van het snoepen en nu van een vette hemaworst) maar get to the point moet ik nu echt al gaan smeren tegen de evt strae?

19. will

will Niet meer actief

He Lafo, Hemaworst, mmmmmmmmm, hebben ze hier ook niet.
    pas geleden een boekje gehad met de titel ``ik mis alleen de HEMA´´. nooit gedacht dat ik die echt zou gaan missen.

20. will

will Niet meer actief

lafo, zou het doen. ik dacht bij de eerste net als jij.
    nou aan mijn buik valt niks meer te redden. lijkt wel een landkaart die de weg naar de hooiberg wijst, sorry Grapje :D moet toch kunnen? het is echt zo, dus flink smeren

Deel Deze Pagina