Oef................daar ga je lekkere winden van laten....... Jij zingt vanavond:"de aroma komt je tegemoet zodra ik mijn kontje opendoe....."
OOO Neia gelukkig was alles goed, heb veel aan je gedacht. Ben blij dat je geen voortijdige weeen had ofzo, en dat je dus " gewoon" meer rust moet nemen! Ziek gemeld blijven hoor! Ben benieuwd wa de arbo vrijdag zegt. evelien mooie banner, het is je gelukt! wij gaan even eten. tot vanavond of morgenmiddag
neia wat een geruststelling dat alles goed is! echt een hele opluchting! en nu lekker veel rust nemen en lekker aan jezelf denken! ik heb mijn eten alweer op en zit weer eens stampvol. ooeehh bitterkoekjespudding jammie! dat past er nog wel bij haha! alleen heb ik dat niet
Hmm, hier alleen maar chocoladevla. Straks maar een beetje fruit er achteraan en dan moet ik er wel weer ff tegen kunnen. Nou, ga jullie verlaten voor vanavond, tot morgen!
tot morgen friendly! hier ook rust! arjen ligt in bed.. pff wat kan die soms druk zijn! best vermoeiend als ze op die leeftijd zijn! hier ook chocolade vla.. wacht er alleen nog even mee. anders heb ik een half uurtje later alweer trek.. dus zolang mogelijk uitstellen
Gelukkig had ik de supermarkt al gehad voor ik jullie over chocoladevla hoorde praten... Wij hebben boerenkool met worst gegeten, lekker veel boerenkool, is gezond. Alleen jammer dat er net iemand met een konijn kwam en toen ze eindelijk weg waren m'n eten koud was, maar goed... verder ben ik aan het bijhouden wat we nu eigenlijk uitgeven aan eten. Kan maar niet begrijpen waar al m'n euro's blijven zo nu en dan. Haha. Oh en net schreeuwende ruzie gehad om de kerk... *triest* Geloof dat het al is opgelost, heb m'n pa maar ff gebeld hoe het nou zit, dus ik weet genoeg, en m'n man wil er niets meer over horen en heeft z'n telefoon aan 4en gesmeten op de vloer (heb hem maar weer in elkaar gepuzzeld, doet het gelukkig nog).
Leuke gesprekken nu aan tafel joh: M'n man: "Wil je wat drinken?" "Ik heb al." "Oh." (al denkend, waarom vraag je dan niet aan mij of ik ook wat wil) "Hoelaat moet je naar...?" "8 uur." "Moet ik je brengen?" "Ja graag." (inslikkend dat ik: ja natuurlijk hoe moet ik anders in het donker met een instrument zonder licht op de fiets, wou zeggen) *stilte* Om de kerk nog wel...
@ Neia...gelukkig dat alles goed was meid...Goed je rust nemen dus en ng even ziek gemeld blijven... Vanmiddag nog lekker anderhalf uur geslapen en daarna even p visite geweest bij kennissen...Ze hadden nog een electrische kolf liggen die ik wel mocht lenen...dus die heb ik maar gelijk mee genomen Hier ook boerenkool met worst gegeten en daarna lekkere vla...jammie @ Onsukkie...fijn altijd he die discussies....hier ook van dat soort discussies... Gister de hele avnd naar namen gezocht...manlief begrijpt maar niet dat je hier gepest wordt om sommige namen omdat wij ze anders uitspreken...mjaaa ik heb me zinnen al gezet op een naam nu mijn vriend nog even over halen
Hier optimel caramel vla, met slagroom en chocolde vlokken (is voor als Sam op bed ligt....) Deentje, fijn he... dat ze nu nog zo op tijd naar bed gaan. Sam krijgt nu de fles, en daarna huppekee naar bed. En dan ga ik de IQ test nog een keer doen Kijken hoe het met mijn geheugen staat whahahaha.
haha ik ookw achten met de vla tot arjen in bed ligt! die moet namelijk echt een beetje afvallen. hij snoepte eerder vrolijk met mij mee.. maar word nu toch echt wel een beetje te dik! dus even een beetje mee opletten! heb nu echt een dikke dreumes succes met je iq test! denk niet dat ik hem nu beter zal doen als de vorige keer!