Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej meiden!

Bitterkoekjesvla was errug lekker! En heb zoveel gemaakt dat we er morgen nog een keer van kunnen genieten :)

Moet zeggen die chocolade vla klonk ook wel goed!

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Oeps ... typefoutje... het moest 'level' zijn ;) Hij was een spel aan het spelen...

Toen mannetje z'n leveL dus eindelijk af was, zijn we eerst eens naar de computerzaak gereden om m'n nieuwe monitor te gaan halen. Daarna nog even doorgereden naar de Babydump, maar die vonden we wat tegenvallen; wel redelijk wat kamertjes, maar voor de rest hadden ze niet zoveel. Of beter gezegd: ze hadden alles wel, maar van alles maar een paar dingen.
    Tenslotte nog doorgereden naar het winkelcentrum om boodschappen te gaan doen. Eerst nog even langs De Tuinen; de 'geboortebox' was binnen! (Box met daarin een DVD met de National Geographic docu 'In the womb' -NL naam 'voor de geboorte'-, een zw-kalender en nog een pilates-DVD voor zwangeren ofzo .. er had bij ons in de krant een bon gestaan voor €10,- korting op die box :)) En onderweg bedachten we dat we best wel ons eerste etentje ooit over konden doen: jawel, een bezoekje aan de keten met de grote gele M :) (héél romantische plek voor een eerste date ja, maar bij chronisch geldgebrek moet je *iets* hè ;)). Dus ik heb m'n milkshake weer gehad. Daarna toch nog daadwerkelijk even wat boodschappen gedaan en nu dus m'n nieuwe monitor aan het werk aan het zetten :)

@masoled: gefeliciteerd met 26 weken!

@neia: echt super dat er niets met de baby is! Wat een opluchting zal dat zijn voor je! En volg het advies van de gyn maar lekker op hoor; lekker veel rust nemen nu! Heb je ook wel verdiend zo onderhand :)

@gina: hehe, geeft niet hoor .. het is niet alsof ik die link nog nooit gelegd heb (da's ook wel 1 van de redenen waarom ik het zo leuk vind om het zo te zeggen, als ik heel eerlijk ben :))

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Jvtje: klnikt alsof je relatie weer een nieuwe oppepper heeft gehad met die M! Haha, leuk hoor!

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ff snel bylezen hoor ladies, moet zo naar de VK.
    Voel me al de hele dag niet lekker, misselyk, en vanmorgen hoofdpyn. Heb ook nog steeds elke keer zo'n naar gevoel in mn buik, lykt echt wel spierpyn ofzo :(

@Hannah: t is dat ik was werken, anders had je koffie kunnen komen drinken ;)
    @Neia: vervelend hè, die harde buiken? Hoe is t nu meis? Had er vandaag ook 1x last van geloof ik, soms twyfel ik echt.....
    Hoop dat die pyn idd een groeispurt is. Ukkie beweegt er in ieder geval niet minder om ;)
    Zie dat je naar de ha gaat, duim voor je!
    @Anna: ja cool is ie hè 8) Ben echt gek op auto's, wat dat betreft ben ik net een jongen :p

Ow zie dat ik moet gaan, heb nog maar 2 blz by gelezen. Dus ga ff snel bladeren om te zien hoe het met neia is, en de rest doe ik vanaaf of morgen!

5. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ow gelukkig Neia dat alles goed is met jou en de baby!
    Pfff das weer een opluchting! Doe maar lekker rustig aan meis ;)
    Nou ik ben weg.....

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Ice : ik snap dat wel hihi! Ik rijdt in een audi a4 en ben er helemaal trots op! ( ook op mnn sportvelgjes hihi! ) ook zo'n scheurijzer! :)

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ice: ja dat dacht ik al...Anders was ik zeker wel ff langsgekomen...

Hier ook een snelheidsduivelin...Wha hoe sneller hoe beter....Hier een Mazda 3..Tja niks vergeleken bij die van jullie, maar snel is ie wel...Mooie spoiler erop...alleen die velgen nog een keer....Snel is ie ook best wel...1.8 motor er in...

Jvtje: een relatieboost dus.... :)

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hoe zou het met WIll zijn?
    Die is nog niet geweest vandaag.........

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    1.9 (TDI! ) hihi\

baas boven baas? haha

10. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Soort van relatieboost ja ;) Het is vandaag dan ook precies 9 jaar geleden dat we verkering kregen :) Vaak gaan we op deze dag dan wel uit eten ofzo, maar daar heb ik nu helemaal geen zin in, maar voer van de Mac gaat er altijd nog wel in :)

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hoop niet dat ze er nog zieker van is geworden!

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Mac is een enorme oppepper voor je relatie heb ik me laten vertellen ;)

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Over auto's gesproken: ik heb zelf een Suzuki Swift automaatje uit 1988 .. mjah, ik hou opzich wel van wat snelheid, maar ik hou niet zo van het overige verkeer :oops: dus hier maar een automaatje aangeschaft, zodat ik in elk geval nog rij (het scheelt voor mij echt een hoop dat ik niet hoef te letten op het schakelen & koppelen .. op de 1 of andere manier lukt het me maar niet om daar automatisme in te krijgen).
    Maar zet me in een kart en ik rij (bijna) iedereen zo voorbij hoor ;)

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik val om met een kart.....zwaartekracht joh! Kun je niets aan houden ;)

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, nou, 9 jaar geleden dacht mannetje daar toch anders over .. hij is toch wel de romanticus van ons 2en en wilde dan ook echt uiteten gaan en daarna naar de film en allemaal op zijn kosten... Mjah, had hij me maar niet moeten vertellen dat hij zo'n arme student was die permanent in het rood stond! Hij moest en zou het allemaal betalen, maar ik had dus wel zoiets van "ja, maar dan gaan we dus niet naar 1 of ander duur restaurant, want dan ga ik me veel te schuldig voelen!" Dus het werd de Mac en daarna nog een filmpje in de bios en de rest is geschiedenis :)

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jaja baas boven baas........ 8-[

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh ja................waar? :-&

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    The place to bee!!! Bij de mac natuurlijk ;)

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ha ha geweldig! Maar goed ook anders had je je nu nog schuldig gevloeld ;)

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik heb 3 jaar bij de Mac gewerkt als bijbaantje.......... :)

Deel Deze Pagina