Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Als studentiko?

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

nee, ik word hooguit aan de kant gebeukt door te ongeduldige pubers :p Heb het vroeger altijd wel leuk gevonden: van die grote, stoere kerels die dan meedoen en dan aan het begin van zo'n heat al naar zo'n klein, jong opdondertje kijken van 'ha, die hebben we alvast in de pocket!'. Om er dan aan het eind van de heat achter te komen dat dat opdondertje ze wel allemaal voor is gebleven :). Alleen voor die beteuterde gezichten doe je het al :D
    Maar de laatste paar jaar ga ik niet meer zo vaak karten en de snelheid is er ook niet helemaal meer :( (niet dat ik nou ineens een slak ben geworden hoor ;))

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Misschien laten ze je nie meer zo snel winnen jvtje! ;)

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jups.........van mijn 15de tot 18de ofzo...Het verdiende niet super maar iedereen die ik kende werkte er dus wel altijd super gezellig!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heel duiven werkte bij de Mac? Wie kwam er dan nog langs ?

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nee, ik ga steeds naar de verkeerde baan toe :) Ga meestal naar de kartbaan hier in Eindhoven, die hebben ze een paar jaar terug verbouwd en nu zit er een héél irritante verdieping op, die ik maar niet onder de knie krijg :( Dat kost dus veel tijd... maar meestal is in elk geval van de groep waar ik mee ga (dat wisselt nogal eens van samenstelling trouwens) alleen m'n man sneller, dus het valt opzich allemaal nog wel mee ;)

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Oooooooooooow moet je gewoon zorgen dat je nie weer met je man gaat karten hihi!

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Whaha.......nou de 18 plussers....... ;)

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jvtje: gewoon hem van de baan beuken, zorgen dat ie in de vangrail vast komt te zitten.......en jij kan dan gaan als een banaan!

Hier ook kartbaan met verdieping........

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Slim antwoord!! Respect girl!! :confused:

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, nou, op het moment kart ik sowieso niet zoveel meer .. vooral met uitjes van het werk ofzo .. dus als ik nu 1x per jaar haal?

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tja je moet toch wat met je IQ van 132 ;) :)

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Das de enige manier! Misschien ook een relatiebooster? ;)

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hier ook! Denk dat de frequentie zelfs eens in de 2 jaar is...

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha Hannah .. moet ik wel een punt uit zoeken waar niemand kijkt, anders word ik zelf van de baan gehaald, heb ik er nog niets aan! ;)

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ben blij om te zien dat je er ook nog wat mee doet!!! :rolleyes:

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Dat gebeuk of die banaan ;)

18. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Beiden?? En wat heb jij met die banaan???? :confused: Je hebt het wel erg vaak over bananen :)

19. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha Anna .. ik weet niet of mannetje dat wel zo zou kunnen waarderen eigenlijk.... ;)

Hannah: nou, 1x in de 2 jaar zou ook nog wel kunnen. Het is dat we nog niet zo heel lang geleden zijn gaan karten met het bedrijf waar ik nu zit (hoewel .. dat is stiekem toch ook alweer een jaar geleden.....)
    Een jaar of wat geleden (9-10 jaar geleden ofzo) ging ik nog zowat elke maand, daar is nu dus echt niets meer van over :)

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wel subtiel dan hé.....Gewoon net op het juiste moment aantippen....Kleine balansverstoring....en dan........ah wat jammer nou ;)

Deel Deze Pagina