nee, ik word hooguit aan de kant gebeukt door te ongeduldige pubers Heb het vroeger altijd wel leuk gevonden: van die grote, stoere kerels die dan meedoen en dan aan het begin van zo'n heat al naar zo'n klein, jong opdondertje kijken van 'ha, die hebben we alvast in de pocket!'. Om er dan aan het eind van de heat achter te komen dat dat opdondertje ze wel allemaal voor is gebleven . Alleen voor die beteuterde gezichten doe je het al Maar de laatste paar jaar ga ik niet meer zo vaak karten en de snelheid is er ook niet helemaal meer (niet dat ik nou ineens een slak ben geworden hoor )
Jups.........van mijn 15de tot 18de ofzo...Het verdiende niet super maar iedereen die ik kende werkte er dus wel altijd super gezellig!
Nee, ik ga steeds naar de verkeerde baan toe Ga meestal naar de kartbaan hier in Eindhoven, die hebben ze een paar jaar terug verbouwd en nu zit er een héél irritante verdieping op, die ik maar niet onder de knie krijg Dat kost dus veel tijd... maar meestal is in elk geval van de groep waar ik mee ga (dat wisselt nogal eens van samenstelling trouwens) alleen m'n man sneller, dus het valt opzich allemaal nog wel mee
Jvtje: gewoon hem van de baan beuken, zorgen dat ie in de vangrail vast komt te zitten.......en jij kan dan gaan als een banaan! Hier ook kartbaan met verdieping........
Haha, nou, op het moment kart ik sowieso niet zoveel meer .. vooral met uitjes van het werk ofzo .. dus als ik nu 1x per jaar haal?
Haha Hannah .. moet ik wel een punt uit zoeken waar niemand kijkt, anders word ik zelf van de baan gehaald, heb ik er nog niets aan!
Haha Anna .. ik weet niet of mannetje dat wel zo zou kunnen waarderen eigenlijk.... Hannah: nou, 1x in de 2 jaar zou ook nog wel kunnen. Het is dat we nog niet zo heel lang geleden zijn gaan karten met het bedrijf waar ik nu zit (hoewel .. dat is stiekem toch ook alweer een jaar geleden.....) Een jaar of wat geleden (9-10 jaar geleden ofzo) ging ik nog zowat elke maand, daar is nu dus echt niets meer van over
Wel subtiel dan hé.....Gewoon net op het juiste moment aantippen....Kleine balansverstoring....en dan........ah wat jammer nou