Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Twijfelde heel erg tussen Yoga en de zwangerschapscursus...Is dus cursus geworden...

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    dan kan je direct beginnen anders redt je 10 x niet meer!!

:cry:

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hoop dat je niet alleen de bank gaat knuffelen.... ;)
    En je haalt me de woorden uit de mond......
    Scheelt wat bij te lezen morgen....

Welterusten allemaal!

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    k vertel je wel hoe de yoga was ;)

;) Truste!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Daarom....we zullen het wel weer zien......

Ja vertel het me maar, twijfel nog steeds maar ja 2 cursussen is ook overdreven hé...

Trusten!

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Heb de echo foto's in m'n album geplaatst!

@fiona: ik kan je morgenavond (of waarschijnlijker: woensdag overdag ;)) wel vertellen hoe de 2e les is.... :p

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb niet alles terug gelezen wat te veel maar neia gelukkig is alles in orde meid en neem je rust he !

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

is goed jvtje ik zal morgen ff checken hier ;)
    nou meiden ik ga slapen weltruste morgen weer een nieuwe dag! xxx

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wow Jvtje!

Echt supermooi zeg!
    Nou kan ik echt niet meer wachten....Nog anderhalve week

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Fiona welterusten!

Ik ben ook echt weg nu...

11. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Whaha wat een geklets alweer zeg...over bananen en manilief even van de kartbaan afbeuken..
    Ik heb in tsjechie nog gekart en wat denk je...ik was te klein whahaha....kon niet goed sturen omdat mijn benen tegen de stuurstang aanzaten zeg maar....dus maar een kinderzitje erin...heb alsnog vet verloren...kan er niks van terwijl ik in de auto overal heen scheur mja..

@ Will Ik ben aan het middelvingeren voor je hoor...morgen is je vinger weer beter:)

@ Jvtje...wat een prachtige duidelijke foto's zeg...en een dikke gaap haha...mooi hoor

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    trusten meiden!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Haha wat een kletsers zeg! :D
    Even wat leuke pagina's doorgescrolled! ;)
    Allemaal super bedankt meiden, ik vind het super lief dat jullie meeleven. Nu moet ik ook naar mezelf en de gyn gaan luisteren en het echt rustig aan doen.

Fiona, leuk zeg zw. zwemmen. Dat was het toch? Hoevaak is dat?

Jvtje, ik heb even snel je foto's gecheckt, want ik kon het echt niet laten. Maar oooooooooooooooooooooooooo wat zijn ze mooi. Vooral die met het mondje open! Ik kan nu ook niet meer wachten.
    Nog GEFELICITEERD met jullie 9 jaar! (kan nog net he? ;) ).

Will, fijn dat alles goed was bij de gyn. Waarom moet je een datum plannen voor 37 a 38 weken? Ik hoop echt dat je vinger morgen minder is.

Anastasia, bedankt je bent een schat! ;) :D

Ik heb niet echt kunnen slapen. Echt alles wat er vandaag is gebeurt is door mijn hoofd geschoten. Ik ben toch zo blij dat ik geen weeen had en dat alles goed is met de kleine.
    Nu maar wel proberen te gaan slapen, want straks ben ik weer misselijk. :(

X Neia

14. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    goedemorgen iedereen,
    gister de dokter gebeld met de beschrijving van mijn klachten (pijnlijk stuitje, pijn in de onderrug). Helaas kan een pijnlijk stuitje wijzen op beginnende bekkeninstabiliteit. Daar was ik al bang voor, maar om het uit de dokters mond te horen...dat deed wel even zeer :( dan is het 'echt'

Heb een verwijsbrief van mensendieck gekregen, die ga ik vanmiddag bellen nadat ik bij de controle van de VK ben geweest (gewone controle).
    Even vragen of het handig is nu al afspraken te maken of nog wachten. Als ik preventief iets kan doen, dan graag...want het voelt voor mij als 'doemscenario' om alleen maar rustig aan te moeten doen. Ben niet zo'n stilzitter :)

15. will

will Niet meer actief

goeiemorgen,

hier een beroerde nacht gehad. heb weer een reactie gekregen op die rot kuur. nu zijn de spieren in mijn arm ook nog opgezwollen, wordt gek van mezelf en met mij de rest van het huishouden. dus straks mar weer naar de dokter.

neia, gelukkig dat het allemaal goed was bij de gyn. nu lekker je rust nemen. enne, alles waar je GEEN zin in hebt heeft de dokter verboden ;)
    ik moet een datum gaan prikken om ingeleid te worden. aangezien de vorige 2 bevallingen erg snel gingen en ik te ver van het ziekenhuis woon. had dus eigenlijk dus ook niet verwacht dat ik die datum moest prikken. had verwacht dat ik nog terug moest komen en dat hij zou kijken wat het beste was. maar hij geeft als uitleg, dat het kindje beter met week 37 geboren kan worden dan in de auto, haaha daar heeft ie natuurlijk gelijk in.

katje, jij was er vroeg bij. vervelend die bekkenklachten. er zijn er trouwens veel bij de mei-mama's die er last van hebben.

nu even koffie en dan op een dokter aan pffffff

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goedemorgen

will wat vervelend zeg van die ene vinger dat het al naar je armen toe loopt! het lijkt wel minder erg te worden maar ik hoop dat je bij de dokter iets meekrijgt zodat het snel over is voor je meid

nou hier ga ik richting werk net heerlijk lopen kokhalzen zomaar omdat ik alles nog steeds vindt stinken in me huis denk ik
    ik schrijf jullie vanmiddag wel ff verder
    heb gisteren de hele dag me kindje niet gevoeld meer mensen denk het zelf wel he vanaf 26 weken moet je het elke dag voelen volgens mij
    maar ik voelde het elke dag en gisteren dus niet ga gelijk weer twijfelen of alles wel in orde is heb wel vreselijk veel last gehad gisteren van zuurbranden geen renie hielp oo echt erg was dat hopelijk blijft dat vandaag uit pfff nou doeiiii werkse meiden en will succes

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

jvtje alsnog gefeli met jullie 9 jaar en wat een mooie echo is ga 23 feb moet nog ff geduld hebben maar als ik die van jullie zie"*smelt*

niea ik doe aan zwgym! niet zwemmen raade de fysjo mij af voor mijn BI maar het was wel heel leuk

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Krijg nu ook steeds meer zuur, maar meer dat ik het opboer dan dat het echt zeer doet gelukkig. Dus nog geen rennie nodig (klopt af).

Ga zo ff de stad in, wel zin in, maar ik ben erg verkouden aan het worden. Dat is minder. En een van m'n zwangerschapsbroeken (die ene waar ik in leef en woon zeg maar) is het elastiek weg geschoten, zit nu ergens halverwege, zakt ie van m'n kont. Moeders maar even lief aankijken...

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen...

@ Will...jeetje zeg en ik maar middelvingeren...heeft dus niks geholpen...hopelijk kan de dokter je helpen...succes..

Straks 2 uurtjes werken en dan ga ik lekker in mijn 1ntje naar de babywinkels...ik heb zin om te kopen en aangezien mijn loon binnen is doe ik dat gewoon..hihi..moet zowieso nog wat meer kleertjes in maatje 62/68 hebben...:)

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Jvtje: Wat een geweldige echo foto's, die gaap ! Geweldig!

@Neia: Ik hoop dat je vanacht een beetje goed geslapen hebt joh! Kan me voorstellen dat gisteren alle beelden en adrenaline nog door je lijf heen gieren! Nu lekker luisteren en rust! Ik ga hier straks lekker filmpje kijken en heb lekker tijdschriften gehaald om ff te relaxen! wellicht een ideetje?

@Katje 81"Ik hoop voor je dat het meevalt meid!

@Will: Maar goed ook dat je weer naar de dok gaat! Kan me nie voorstellen dat dat goed is een opgezwollen arm erbij :-s

@Fiona: Werkse meid! En wat bvetreft je baby, ik heb ook rond die tijd een paar dagen niets gevoeld en denk dat de kleine toen een groeispurt heeft gemaakt en zn energie daarvoor heeft gebruikt! :)

@Onsukkie: Veel plezier in de stad! En wellicht succes met het vinden van een nieuwe broek? ;)
    Voel je je vast een stukkie beter straks :)

@Anoesj: Veel plezier met shoppen meid! Die twee uurtjes werk vliegen dadelijk voorbij joh! En voor je het weet heb je de halve stad leeggekocht ;)

Ik ga ff bankhangen, moet van annaman rustig aan doen vandaag dus dat doen we danmaar he! Kopje koffie, voetjes omhoog en filmpje dr in!

Liefs ik

Deel Deze Pagina