Goeiemorgen meiden! @Neia, hoe voel je je meid? Nog een beetje kunnen rusten? Ik hoop dat je je wat beter voelt! @Wil, jeetje wat vervelend zeg... ik hoop dat de dokter je kan helpen! Heeee jij kan dan wel de datum van geboorte plannen.. ach nee hoor, was maar geintje.. hoop dat je van het inleiden niet meer last hebt als je normaal van bevallen hebt..! @Onsukkie, hihi heb jij ook zo'n broek waar je in woont haha.. ik ook... er zit er altijd wel een het lekkerst! @Buddy, lekker winkelen! Zou ik lekker gaan doen als ik jou was.. heerlijk keutelen in je eentje! heb ik ook zin in hihi.... @Fiona, vervelend meid dat je zo misselijk was ineens! Je kindje zit daar best hoor.. ws is het moe hahaha en is het heeeeeel veel aan het slapen Nou hier ook eindelijk een normale nacht gehad, heerlijk...! hoesten nog niet over, maar ik heb er vanacht in ieder geval niet wakker van gelegen! Fijne dag meiden! Xxx
oh anoesj, koop gelijk ook voor ons in.. Laat je eventjes weten wat je gekocht hebt? Veel plezier vandaag ! @ neia, blij dat alles toch positiever was dan je had gedacht ! @ will, jeetje moet je nu al een datum prikken? Veel succes met je kuur en je vinger !
Wat wil je hebben dolphin? Hihi Ik laat zeker weten wat ik heb gekocht.. Heeft iemand die rekensom in de lounge ook gedaan over die benen en pootjes in de bus? Ik wel maar heb hem nog niet goed...
@Gina: Wat fijn dat je lekker hebt geslapen joh! Heerlijk! Kan ze hebben @Anoesj: Hier ook leuk neutraal pakje ! Leuk en lief van je! Bedankt namen s baby anna alvast! En, sorry, ik waag me niet aan de iq test! @Dolphin: We kunnen wel evene een lijstje maken met wat anoesj voor ons mee mag nemen
Goedemorgen! Hier lekker uitgeslapen. Moest ook wel, want manlief heeft de baby ontdekt (of andersom) Gisteravond (nou ja vannacht) hebben ze een uur lang gespeeld, en vanochtend weer. Uk reageert nu echt op zn hand. Hij ging er in liggen en als ie drukte kreeg ie een tik terug. Zo lief!
En: de nieuwe wij jonge ouders is binnen! Geloof dat er van het weekend een discussie over was? Nou hij is er, dus zal vandaag of morgen wel bij iedereen in de bus liggen!
@ anna, te laat ze is al weg.. hmm nou de volgende keer maar weer. Oja de 2e maandag van de maand geeft Prenatal 10% korting op al je aankopen ! Kwam ik gisteren pas achter.
@Dolphin: Bummer! net te laat hihi 2 e maandag ....das wel leuk om te onthouden voor februari! Staan nog wel wat dingen op mn lijstje hihi!
Ahhhh friendly, dat is lief! Echt leuk dat ze in zn hand gaat liggen! Hier reageert kleine ook op papa, maar blijft wel liggen waar hij ligt hahaahah
Hahahaha... kopjes geven... misschien ook wel spinnen..! Mijne is gewoon trampoline aan het springen, de hele dag, op mn blaas.....
Goedemorgen meiden,(kan nog net), Gina, in de tummy tub zul je dat dan terug zien dat gespring, deed kim ook. In de tummy tub nemen ze de houding weer aan zoals ze dat in de baarmoeder gewend waren. Is echr heel schattig. Hier rustig wat aan rond keutelen, misschien tot later...... Neia, hoe ist meid, heb je een beetje geslapen?
haha goedemorgen allemaal! hier ook een lekker actief mannetje.. heb alleen geen idee wat ie doet! jvtje wat een mooie echo! echt lief dat ie gaapt! will wat vervelend dat t nog steeds niet beter is met je vinger! hoop dat de dokter je nu echt gaat helpen! wel een eng idee zeg je nagel eraf maar als t helpt ben je vast blij! friendly beter dat de wij weer komt! hoop vanmiddag ga ik er lekker mee op bed liggen! altijd leuk! wil trouwens ook die ophaalbon nu wel is van de prenatal. hoop niet dat ie naar mijn oude e-mailadres is verzonden
Hmmm.. heb mijn bon van prenataal ook nog niet gehad wil m ook! Ik heb geen tummy tub.. heb een gewoon badje.. vind t beetje eng zo'n ding.. je moet ze dan bij het nekje/hoofdje vastpakken he?!