Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Is dit het kamertje bij jullie thuis of een foto van in de winkel? Wel heel leuk!

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    winkel, kamertje wordt morgen geleverd... 8)

3. KatSas

KatSas Bekend lid

Dolphin: wauw wat een ontzettend mooie kamer zeg!

4. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahaha... hier ook geen huisvrouw hoor..
    zeker niet sinds ik zwanger ben hahaha... het is dat mannetje een hoop doet anders had het hier denk een vuilnisbuilt geweest hihihi

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Oke, nou super! ben benieuwd hoe het wordt... ben trouwens naar iedereens kamertje en naam van de baby heel benieuwd hihi!
    Wij werden net gebeld dat het behang er is.. dus wij kunnen ook aan de slag!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemiddag!

Ben thuis van werk...even broodjes gegeten en nu op de bank geploft!

Will: hoe is het nu met je vinger?

Anoesj: helaas ben ik te laat...Shop ze!

Fiona: hopelijk voel je de kleine lekker straks.

Daphne: ik twijfel echt heel erg om te gaan naar de beurs ivm de drukte en lopen niet lang volhouden....

Friendly: leuk zeg dat momentje met papa...

Katsas: fijn dat het zo leuk was....Je hebt niet zo veel gemist hoor....

Katje: hier hetzelfde....hield het niet meer uit van de pijn...Werk nu halve dagen en vindt het heerlijk!

Neia: normaal 4 keer overgeven..pff zeg....En idd lekker rustig doen, beetje slapen en bankhangen....En dat werk kan in de boom gaan zitten...
    Helaas nog steeds harde buiken dus....Ik had vanmorgen ook ineens hele pijnlijke steken in mijn buik, niet prettig.

Dolphin: leuk vooruitzicht!

Anna: ook al echt moederskindje....same here...zodra papa in de buurt komt wordt het rustig van binnen. En Annaman is goed...En anna ook verstandig....

Broeken: ik heb er bij prenatal en hema wat gekocht....zitten prima....

Ukkie is hier al 2 dagen erg druk.....Eigenlijk nauwelijks momenten dat ik hem of haar niet voel....

Wij jonge ouders hier ook op de mat...heb hem al meteen gelezen...

7. KatSas

KatSas Bekend lid

Ik wil ook wij jonge ouders, waarom heb ik hem niet, komtie met de gewone post mee? Ik had wel een blauwe brief :(

8. KatSas

KatSas Bekend lid

heerlijk dat je ukkie zoveel voelt, dat heb ik ook, ik geniet er erg van, dan weet je tenminste dat alles goed gaat daar beneden!

Iemand nog suggesties voor het eten vanavond?

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb hem ook maar 1 of 2 keer gehad, nu dus ook niet meer.. :cry:

10. KatSas

KatSas Bekend lid

hee dolphin ik zie nu ineens dat je donderdag pretecho hebt, wat leuk! hoe laat?

En ja misschien krijgen wij de wij jonge ouders wel later of zo?

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ik had de WIj ook al poos niet gehad....en vandaag dus op de mat!

Ja heerlijk om zo veel te voelen...Het is echt een drukte daarbinnen....Vraag me soms wel eens af wat hij of zij uitspookt...VOlgens mij continu aan het draaien, zo voelt het althans...

12. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@neia: hmm, m'n verlof is in april, ik weet niet of ik dan wel durf te hopen op goed weer hoor ;) Als het verlof nou een maandje later was.... (maar ja, dan zou ik een juni-mama zijn)

@katsas: lekker hoor, zo'n weekendje weg!

@daphne: ik ken dat wel ja, dat commentaar :( Ik kan daar ook slecht teegn hoor. Ik weet heus wel dat ik geen poetswonder ben (alles behalve, eigenlijk ;)), maar als ik heel eerlijk ben, boeit het me ook niet zo heel erg, zolang de troep niet te erg wordt... Vooral als er dan iemand komt en zo'n opmerking maakt, terwijl je gewoonweg de hele voorgaande week met andere dingen bezig bent geweest!
    Ja, dan hebben sommigen wel makkelijk praten van "'s avonds even met z'n tweetjes de boel weer opruimen, is het alleen maar bijhouden, is zo gedaan!" Dat zal vast .. maar niet als je op een gemiddelde dag pas om 8 uur - half 9 klaar bent met eten en dan ook nog in elk geval moet afwassen! Dan heb je daarna écht geen zin meer om ook de rest nog te gaan poetsen hoor. Maar dat zien ze dan weer niet... En in de weekenden hebben we ook lang niet altijd tijd, want de familie (waaronder die lui die over het huishouden mekkeren) willen ons ook nog wel eens zien, anders gaan ze dáár weer over zeuren. Sorry hoor, ik heb toch ook echt maar 24 uur in een dag zitten en maar 7 dagen in een week...

9 Maanden Beurs heb ik ook veel zin in! Moet nog wel even de kaartjes gaan kopen, maar dat komt deze week wel, loon is er nu toch bij. Ga ze bij de Prenatal halen. Kan ik meteen de babydoos ophalen :)

@dolphin: leuk kamertje hoor! Ben benieuwd hoe het eindresultaat wordt :)

13. KatSas

KatSas Bekend lid

aaaaa tim is wakker, veel te vroeg, daar gaat mijn middagtukje! nou ja, lekker met mijn kleine man spelen, ik heb hem toch wel ergggggg gemist dit weekend!

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr – Hoogezand - zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - 2e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr – Ouderk. a/d IJ. - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - 1e kindje - j/m
    5 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Tilburg, thuis + bv - 1e kindje - meisje

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    9 mei: Hannah (Hanneke) - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m
    13 mei: MamavanSamia – Breda – 2e kindje – jongetje

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - jongetje
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    16 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

18 mei: Sannieee – 1e kindje -meisje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon – thuis + bv - 1e kindje - meisje
    19 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - 1e kindje - j/m

21 mei: Neia – 26 jr – zh + bv 1e kindje - j/m
    21 mei: Evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - meisje
    21 mei: Verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

25 mei: Katje81 - 26 jr - zh + bv - 1e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje
    26 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - meisje

27 mei: Eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje – fv - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - meisje

Agenda Verloskundige of gyn
    29 jan: Sassefras, Masoled
    30 jan: Deentje
    31 jan: Hannah, Evelien
    4 feb: Anna28
    5 feb: Will, Jvtje, Fiona23, daam, Gina82
    6 feb: Katsas
    7 feb: Dolphin
    11 feb: Daphne
    13 feb: Eerlijkbeertje
    14 feb: Friendly
    19 feb: Neia, Lafo
    25 feb: Daphne
    10 mrt: Daphne
    1 apr: Daam

Agenda Echo
    5 feb: Fiona23
    21 feb: Masoled
    13 mrt: Masoled
    27 mrt: Daam

Agenda Pretecho’s
    31 jan: Dolphin
    7 feb: Daam
    9 feb: Hannah, Sannieeee
    16 feb: Neia
    23 feb: Fiona23, Ice
    3 mrt: Lafo

Aantal (aankomende) moeders: 45
    Jongen: 12
    Meisje: 11
    Onbekend: 21
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled, Sannieee, Ntombi

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    euhm.. wat wilde ik ook al weer schrijven, denk denk..

O ja, 1: De iqtest voor de tweede keer was nog niet helemaal naar tevredenheid maar kwam wel een stuk beter in de buurt bij wat het normaal is hihihi. (En dit komt vooral door de vragen waarvan de tijd voorbij was voor ik uberhaubt de vraag had gelezen, heb lichtelijk last van concentratieproblemen)

De keuken heb ik nu gedaan, nu nog stofzuigen en de wc en dan vind ik het welletjes..
    En mijn schoonmoeder wilt hier wel schoonmaken hoor (tegen betaling, never nooit nie dus!) maar ik wil dat niet. Ik vind niet dat mijn ouders of mijn schoonmoeder hier de huishouding moeten doen. Dan schakel ik liever iemand in waar we geen relatie mee hebben. (hmm hoe zou dat toch gaan na de bevalling hihihihihi, wordt het weer zo'n puinhoop als na de bevalling van Sam).
    En tegenwoordig kunnen we best wel bezoek ontvangen, een tijdje geleden was het hier echt erg, maar niet vies, want ik maak echt wel regelmatig schoon hoor, maar opruimen vind ik niet zo boeie :D

Kamertje van de baby staat al in mijn album, maar ja.. dat is Sam d'r huidige kamer. Vanavond wordt het laminaat gelegt in haar nieuwe kamer, leuk leuk leuk hihihi. Kunnen we beginnen met afwerken en dan snel met inrichten en dan gaat Sam al een keer verhuizen.

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    15.00 uur, spannend hoor, nog 2 dagen.. :D

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hoihoi!
    Ga jullie ff lekker maken... wij zijn bij de mac geweest :D Dus lekker milkshake, frietjes en hamburgers gegeten :D . Zo dat moest er ff uit!
    Hebben onze baduitzet verder aangevuld. Begon met "ik hoef alleen nog het nagelsetje en de emmer" en eindigde met "ik koop alles, behalve het aankleedkussen". Tjakka, weer bijna 150 euries verdwenen. Maar goed, hoeven nu volgens mij op de lodger na (en de flesjes en magnetronsterelisator na) niks meer kopen. Ook wel een lekker gevoel!
    Zijn nog ff bij de schoonouders thee drinken, dus kom later ff echt bijkletsen!

18. pff wat een dag vandaag! t is hier echt een zooitje in huis.. Arjen is lekker wild al zijn blokken door t huis aan t versprijden.. kan niet beter! dan is mijn vriend midden in de woonkamer bezig met de comode! iritant!:(:(

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daphne je hebt een kleintje rondlopen en je bent zwanger so what! dat het een rommeltje is laat ze dan lekker een hand uit steken en het voor je opruimen maar goed niet iedereen is hetzelfde ik ben ook een rommelkont maar ik zo het me ook aantrekken als ze zon opmerking maakt en vooral nu ik zwanger ben met die hormonster! dan grijpt het me helemaal aan

dolpin echt mooi je kamertje ! ik kan ook niet wachten tot ze de mijne gaan leveren 26 feb! maar daarvoor moeten we nog alles doen vloer kozijnen muren pfffff maar heb er wel echt zin in

nou heb op de bank gelegen en nadda noppes! niets dus dus hoop op vanavond om half 7 is haar uurtje meestal moet me ook niet druk maken
    idd

onsukkie heeft de chips je gesmaakt? ik zit nu braaf aan een banaan minder lekker kan ik je vertellen

friendly de mac! hoe durf je ! ik wil nu ook:(

ik heb zowaar geen strijkgoed sinds me nieuwe kast er is hou ik het keurig bij
    voorhoelang?!
    nou ik ga de paffies kijken doeiii

20. aaah kerels ik word er gek van! hij maakt zich echt nooit eens nuttig! heb echt t idee dat ik alles alleen moet doen! bah! :( af en toe kan ik hem wel wat aan doen! maarja rustig blijven! gelukkig is ie nu ff opgerot :p

Deel Deze Pagina