Daphne, pff vervelend zeg zo'n schoonmoeder. En ook als ze dat vindt kan ze het toch best voor zich houden. Sommige mensen hebben het gewoon te druk, of vinden het niet belangrijk. Gewoon doen waar jij het beste bij voelt. En schrijf maar lekker van je af dat scheelt. Dolphin, echt een super mooi kamertje zeg! Inderdaad echt zo'n strandlook. Ik ben heel benieuwd hoe het er uit ziet in jullie kamertje! Gina, leuk dat jullie nu ook kunnen beginnen met het kamertje nu dat het behang er is. En ik ben ook zoooooooooooo benieuwd naar alle namen. Ik ben benieuwd of er dubbele bij zitten. Erg leuk allemaal. Wij krijgen pas half maart het kamertje. En het laatste weekend van februari gaan we schilderen enzo. Hannah, hoe ging het werken? Dus jij hebt zo'n broek van de hema? Ik zag er net 1 bij de hema in het krantje staan. Zit die lekker? Katsas, eten vanavond? Wij hebben gebakken aardappeltjes, met sla en een snitzel. Speelze met Tim! Jvtje, ja hier ook pas verlof in april (10/4), maar ik hoop toch op goed weer. Dat was vorig jaar ook al vroeg volgens mij. Friendly, ooooooooooo al naar de Mac geweest. Mmmm heerlijk. Was het gezellig bij je schoonouders? Deentje, lekker druk bij jou in de huiskamer dus?! Fiona, balen dat de kleine niet wil bewegen. maar die van ons was gister dus ook constant aan het slapen, en werd 's avonds pas echt goed wakker. Mijn moeder is net langsgeweest, lekker gekletst. En ze heeft nog lekkere taartjes meegenomen, die ze van gister over had. Mmmmmmm jammie. Bij mij ook WIJ in de bus gekregen, dus ik ga hem nu lekker in bad lezen! X Neia
onsukkie dat doe ik ook elke keer zodra ik heb gezondigt gooi ik er een stuk fruit achteraan voor het idee denk ik heb gelukkig al minder last van zuur vandaag gisteren was echt niet normaal meer ik ga eten draadjesvlees wat al 4 uur opstaat en daarbij snijboontjes en aardappelen met heel veel donkere jus hmmmmmmm het ruikt hier zoooo lekker
ooh lekker draadjes vlees! dat lust ik ook wel! ik ga vanavond voor de erwtensoep met brood! dat heb ik nog in huis en heb geen zin om nog boodschapjes te doen! erg lui vandaag! was ook al mijn bed niet uit te krijgen! Dolpihn echt een leuk kamertje! haha ben ook wel benieuwd naar de kamertjes en namen! dubbele namen? goeie vraag! ben benieuwd! denk niet dat iemand dezelfde aam als mij heeft! komt namelijk niet erg veel voor!
Nou mijn naam herkent in ieder geval iemand! Ik had de naam al voor ik dit hoorde hahahahaha... En dat had ik ook al met de meiden naam.. volgens mij betekend dat dat ik niet orgineel ben ach.. vind de naam echt super! Ohhhh Neia, ik zou ook wel in bad willen.. heerlijk! Helaas hebben wij er geeneen! Een heerlijke massage van een uur lijkt me ook wel wat.... pfffffff
Wij hebben vanavond een combi tussen de diners van Neia en Fiona Snitzel, gebakken aardappeltje en boontjes... Zo nu nog even de stofzuiger door het huis en ik heb genoeg gedaan! (dalijk nog even naar de praxis, de lamp voor Sam d'r kamertje kopen)
Wij eten op dinsdag eigenlijk altijd bij mijn ouders, volgens mij staan er vandaag snijbonen op het menu daar met iets van vis ofzo.
Gina: zolang jij de namen toch leuk vindt, wat maakt het dan uit of ze origineel zijn of niet? Ben ook wel benieuwd naar de namen inderdaad! Denk niet dat iemand onze jongensnaam heeft, maar de meisjesnaam is wel een tamelijk populaire, dus wie weet Wij eten vanavond kibbeling met krieltjes en euhh... sla voor het mannetje en worteltjes voor mij (ik hou niet van sla, en mannetje niet van worteltjes, haha) Zo, 4 uur, de dag zit er weer op, dus ik ga naar huis toe en dan vanavond de 2e les gym! Hoop dat het niet ál te heftig wordt
Sorry meiden hier ff een ego berichtje van mij. Ben gister ff een keertje niet online geweest en moet gelijk weer 26 pagina's lezen Heb ook ff nergens zin in, gisteren vreselijk nieuws gehoord over m'n schoonmoeder, ze heeft kanker en het is uitgezaaid naar haar beide longen, rug en botten..........weinig kans dus. Zo oneerlijk allemaal, ook echt een domper, kan nergens meer blij om zijn. Ik hoop dat ze het tot mei red dat horen we maandag. Volgende keer zal ik wat minder ego doen meiden. Liefs,
Hallo dames! Hoop dat alles goed met jullie gaat, heb wel t een en ander gelezen maar lang niet alles. Even een kleine mededeling voor jullie en speciaal natuurlijk voor me buddy Anna. Vind t gewoon zo netjes om even te melden vandaar. Ik zal niet zo veel meer reageren de aankomende tijd, nu deed ik dat al niet zo super veel en vaak maar ik kan het gewoon niet goed bijhouden allemaal. En de hele tijd ego berichtjes vind ik ook niks. Ik kom hier elke dag en lees ook veel mee maar heb gewoon de tijd niet om te reageren. En dan vind ik toch dat ik dat "verplicht" ben om dat te doen. Anders is t zo eenzijdig. Dus ik zal eigenlijk niet meer zo veel van me laten horen. Misschien wel weer als ik verlof heb maar nu gewoon de tijd niet voor. En Anna, misschien is t voor jou wel zo leuk om een andere buddy te zoeken. Hoeft niet natuurlijk maar is misschien wel zo leuk. Weet niet of Hannah al een buddy heeft. hihi Nou we houden natuurlijk nog wel contact mocht er wat zijn en ik houd jullie wel in de gaten. x van Hupse ps Ik vind jullie allemaal super gezellig hoor, daar heeft het niks mee te maken! (Moest ik even zeggen, iets hormonaals ofzo. hihi)
Lafo jeetje wat een vervelend nieuws! dat is even schrikken zeg! hopelijk kunnen ze het nog lang rekken met chemo's e.d. maar de vraag is dan natuurlijk ook of ze dat zelf wel wil.. want het is echt een lijdensweg! echt klote! Hupse die ego berichtjes maakt niks uit hoor! denk dat niemand de tijd heeft om altijd alles maar bij te houden. ik moetaf en toe ook echt ff pagina's overslaan helemaal als ik een tijdje niet geweest ben. doe het rustig aan meid! en t is altijd leuk weer wat van je te horen ego berichtje of niet
Kwam even snel langs....Pauze in mijn film... Jeetje Lafo, wat een vreselijk rotnieuws! Kan me voorstellen dat je nergens zin in hebt....Jeetje en ook al uitzaaiingen overal.....Meid heel veel sterkte.....Ik hoop echt dat ze mei zal halen voor jullie allemaal! Dikke knuf meis! Hupse: jammer dat we je niet meer zo vaak zullen lezen.....Maar laat af en toe wat horen....... Enne met Anna komt het wel goed wat buddy betreft
allereerst lafo wat een kut nieuws is dit zeg daar zit niemand op te wachten ik hoop dat ze idd jullie kleintje mee mag maken meestal leeft zon mens dan daar naartoe ik hoop dat er toch een wonder mag gebeuren en dat er nog licht aan het eind van de tunnel is ik zal aan je denken meid! je kan alles hier kwijt dus als je het niet meer trek sleuren wij je er wel doorheen hupse net zoals deentje al zegt ik sla ook soms wat blz over en reageer dan op wat ik onthouden heb maar wel jammer hoor! maar ik wens je een hele fijne zwschap toe en laat nog eens iets van je horen xx
Zo ik ben weer terug... Heb 3 schattige pakjes gekocht... ga jullie later verder updaten...ben echt kapot...ga eerst even een tukkie doen op de bank en daarna kom ik weer terug @ Lafo...lees net wat er met je schoonmoeder is...wat een klote nieuws zeg...Ik hoop dat ze mei zal halen...Heel veel sterkte en een knuf van hier
Ha, heb de enveloppen van m'n geboortekaartjes binnen, ben maar vast begonnen. Ben wel op tijd zeg maar, haha.
Even kort, Lafo , bij zulk nieuws hoef je je niet te verontschuldigen voor ego-berichtjes, hebben we allemaal begrip voor, weet ik zeker! Ik wens jou en je man veel sterkte toe, spui je hart maar als het nodig is, het mag hier!
Lafo: Wat een verschrikkelijk nieuws over je schoonmoeder. Hoe is ze er zelf onder? Heel veel sterkte voor jullie Ik kan jullie ook niet bijhouden met lezen en dan reageren hoor. Dus ik zal ook niet vaak reageren, maar ik vind het wel gezellig hier. Zag dat jullie het over namen hadden... Zijn jullie er al een beetje uit? Wij niet. Voor een meisje wel (blijft dezelfde naam als we voor de eerste hadden staan), maar een jongetje is bij ons echt een probleem. Ach, we hebben nog effe. Ga zo lekker afsluiten en naar huis. Ik begin nu alweer aan de slechte nachten. Hebben jullie dat ook al? Hoeft nu nog niet hoor, zeker nu ik nog volop aan het werk ben!
Fiona, ga je zo vroeg al eten? Lekker draadjes vlees, maar ik maak het eigenlijk nooit. Deentje, doe maar lekker lui joh! Gina, nu ben ik wel erg benieuwd naar jouw naam. Maarja nog even wachten dus. Super jammer dat je geen bad hebt het is zo lekker. Maar een massage, lijkt me ook heerlijk. Kun je je mannetje vanavond niet overhalen? Daphne, dat klinkt ook erg lekker! Onsukke, jij hebt het helemaal makkelijk, eten bij je ouders. Vind je het niet vervelend dat het zo'n vaste prik is om daar heen te gaan? Of vind je dat juist lekker? Wel super makkelijk! Jvtje, leuk vanavond je 2e gym les. Ik ben benieuwd! Lafo, wat een verschrikkelijk nieuws zeg van je schoonmoeder! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Je zult wel erg verdrietig zijn. Schrijf het van je af meid, wij zijn er voor je! Mijn vader heeft 2 jaar geleden te horen gekregen dat hij longkanker heeft met uitzaaiingen in zijn lymfeklieren. Hij had nog maar tot februari 2006 te leven. En hij is er nog steeds! Hij is een echte vechter, en wil zijn kleinkind geboren zien worden. Ik hoop zo dat dat ook voor jouw schoonmoeder geldt. Dikke knuffel! Hupse, echt logisch dat je het allemaal niet bij kan houden hoor meid. Is ook helemaal niet erg. Ik hoop dat je af en toe wel wat van je laat horen, want ik ben wel benieuwd hoe het met je gaat. Hannah, welke film ben je aan het kijken? Anoesj, dutze, je zult wel helemaal bek af zijn van het winkelen. Ik ben benieuwd wat je allemaal hebt gekocht! Ik heb heerlijk in bad gelegen. Maar ik heb WIJ nog lang niet uit hoor! Ik werd net door de arbo gebeld dat de afspraak niet doorgaat vrijdag, ik weet eigenlijk niet waarom. Dus ik krijg een nieuwe uitnodiging, waarschijnlijk voor volgende week. Ik ben benieuwd wanneer! X Neia