Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha ja jongensnamen was voor ons ook veel moeilijker dan meisjes namen! maar gelukkig de voornaam hebben we! nu dus nog een 2e naam omdat ie nu rare initialen heeft.

slechte nachten? hoe bedoel je dat? vanwege je buik die in de weg zit? of het niet kunnen slapen omdat je ligt te denken over van alels en nog wat! want daar heb ik wel regelmatig last van! spookt er van allerlei onzin door me hoofd

2. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    dank voor jullie lieve berichtjes.

Lafo heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.Wat een vreselijk nieuws, maar zorg ook aub goed voor jezelf he. Hou je haaks.

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Neia: ik heb de film left luggage gekeken...Zó mooi! Heb het boek ook al tig keer gelezen en de film al vaker gezien maar moest hem weer eens kijken....

Namen: gelukkig zijn we daar uit........geen discussie meer....

4. die film ken ik niet. misschien iets om binnenkort eens te gaan kijken!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Als je er van houdt wel..........

Gaat over een meisje in Antwerpen die daar studeert en als bijbaantje kindermeisje is bij een Joods-Chassidische familie......Je krijgt een blik in de wereld van de chassidische joden.........Dat is heel in het kort..

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    zo meiden hier ook net thuis... nu even snel eten om 1900 is de 2e zwangerschapscursus avond.

lafo: wat een vreselijk nieuws van je schoonmoeder! Hoop dat ze nog lang bij jullie kan zijn en iniedergeval jullie kleintje kan bewonderen.

hupse: jammer dat je denkt dat je geen ego berichtjes kut schrijven. Je kunt toch gewoon reageren als je wel tijd hebt? geeft niet hoor...

Alle andere meiden, ik weet het niet meer ... maar fijne avond!
    x

7. ik denk dat ik die flm wel leuk zou vinden maar denk niet dat mijn vriend daar van houd haha! altijd weer moeilijk om een film te vinden die we allebij leuk vinden!

buddy veel plezier bij je zwangerschapscursus

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, ik ken de film ook niet.

Anastasia veel plezier vanavond!

Ik ga nu koken! Enne, ik zit nog steeds lekker in mijn badjas. Is volgens mij nog nooit eerder voorgekomen.

X Neia

9. will

will Niet meer actief

had verwacht dat ik meer zou moeten bijlezen maar valt me mee.

lafo, wat een vreselijk bericht, heel veel sterkte voor jou en je man.

hupse, ´geeft toch niets die echo berichtjes. laat wel af en toe wat van je horen hoor.

nou hier vanochtend naar de dokter geweest. ik dacht dus dat ik een reactie op die kuur had gekregen. maar bij de dokter bleek het toch iets anders te zijn. die zwelling die ik dacht te hebben is dus een dikke rode streep vanaf mijn boven arm tot aan mijn pols (ik heb die hele streep niet gezien) en mijn hand en arm waren geel geworden. pff, de ontsteking is dus aan de wandel gegaan maar zit gelukkig nog niet in mijn oksel.
    mijn nagel zit er dus nog wel op maar gelukkig hebben ze het wel opengemaakt en schoongemaakt. wat er uit kwam is op de kweek gezet om te kijken of ik geen andere kuur moet krijgen. gelukkig is de pijn nu zo goed als weg alleen die rode streep zit er nog wel (ben vergeten te vragen wanneer die weer weg gaat). als ik koorst krijg moet ik nu dus gelijk naar het ziekenhuis. voor mijn kindje kan het gelukkig geen kwaad.
    voel me ook niet meer zo beroerd alleen moe, moe en nog eens moe.
    dus ga nu weer even lekker hangen op de bank en vanavond maar is vroeg naar bed.

misschien tot later en anders tot morgen

10. wat een eng verhaal will.! maar ik hoop dat je er nu snel vanaf bent! maar goed dat je naar de dokter bent gegaan dan! anders was het dus nog erger geworden. en moet je nu nog wel verder met die kuur?
    sterkte ermee en neem lekker je rust!

11. lekker toch neia! af en toe heb je zo'n dag echt nodig ! dat doet je goed!
    eetsmakelijk alvast!

12. waar is iedreen! voel me wel een beetje remie hier ;)

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Will: wat een verhaal, maar goed dat ze het open hebben gemaakt dan kan de rotzooi weg....En nu kun je wel met je vinger in de soda...
    Zoals je het nu beschrijft die rode streep..........ja dan gaat er bij me wel een belletje rinkelen...Met een medisch woord noemen ze dat tromboflebitis... ;) Wanneer is de uitslag bekende van de kweek...

Deentje: mannetje is aan het koken dus ik ga zo eten.....

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Anastasia: veel plezier vanavond!

Neia: lekker toch zo'n relaxdagje.....neem het er maar van hoor!
    Hie rheb ik ook niks gedaan toen ik thuis kwam uit werk...Ben op de bank gedoken met wij jonge ouders en filmpje gekeken en nog een dutje gedaan....

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hebben lekker bij mn schoonouders gegeten. Dus hoefde lekker niks doen, wel fijn voor een keer! Net thuis, heb de was ff opgeruimd en mannetje geeft de kattebakken een grote beurt, was ook echt nodig, maar natuurlijk was ons kattegrid uit de levering toen we er vorige week achteraan gingen. Hebben nu iets vervangends uit een andere zaak. Ben zo blij met mn badspulletjes :D Ga zo met een kopje thee en de wij in bed en dan later nog een stukje van een film kijken als ik niet te moe ben. Anders lekker op tijd slapen.
    Lafo: heel veel sterkte!
    Will: voorzichtig aan met die vinger...

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wat voor spulletjes heb je Friendly?
    Lekker dat je niks hoefde te doen....

Hier ook niks hoeven doen...Mannetje heeft gekookt!

17. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Inderdaad lekker rustig hier!

Will, wat erg zeg die ontsteking! :confused: Weet je ook hoe het gekomen is? Wel goed dat je naar de dokter bent geweest. Deed het opensnijden geen pijn, het klinkt zo verschrikkelijk! :(
    Ik kan me voorstellen dat je er helemaal moe van bent, doe het maar lekker rustig aan.

Hannah, jouw dagje klinkt inderdaad ook heerlijk! :D

Friendly, lekker makkelijk eten bij je schoonouders. Kreeg je iets lekkers?

Ik had vanavond eigenlijk met een vriendin afgesproken, maar ik heb alle afspraken maar afgezegd, anders krijg ik nog geen rust. Wel een lekker idee! Ik ga haar nu maar even bellen, kunnen we toch nog een beetje bijkletsen.

X Neia

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goed zo neia! En ff bijkletsen kan ook zo! Veel kletsplezier ;)

19. will

will Niet meer actief

hannah, ik denk eerder dat de arts het over een beginnende bloedvergiftiging had. moet er wel bij zeggen dat ik het echt niet kon volgen. het zweeds ging te snel en tussen dat zweeds door werd er half engels gesproken.
    mijn vinger voelt nu dus weer goed maar het was wel ontzettend smerig, ik kan daar dus helemaal niet tegen. gelukkig deed het openmaken helemaal geen pijn, zat al met mijn ogen dicht in mijn man zijn arm te knijpen. maar goed ik hoop nu dat het beter gaat. en wat je zegt ik kan nu wel in een badje en met die kuur wordt het wel van binnen en buiten bestreden.
    als het goed is krijg ik vrijdag de uitslag.

20. will

will Niet meer actief

neia, hoe gaat het met je?

Deel Deze Pagina