Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, het is maar 1x in de week, en soms gaan we op zaterdag nog een kop soep pakken daar, maar als we niet willen of wat anders hebben is het ook prima hoor. Het is geen moeten. Niets is eigenlijk 'moeten' bij mijn ouders.

Lafo veel sterkte joh!

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gelukkig snelle uitslag....tromboflebitis is ontsteking van je bloedvat....
    Bloedvergiftiging is wel heel heftig....Hopelijk nu ergste gehad!
    Lekker dompelen met je vinger... :)

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo ikke is weer helemaal terug en wakker..hihi

wist niet dat shoppen zo vermoeiend kon zijn als je zwanger bent...zal zo even foto's maken van de kleertjes die ik heb gekocht hihi...

eerst alles even bij lezen..

gvd kutbaas...wordt ik net gebeld door mijn baas...of ik donderdag dit en dit kan...ben gvd alweer 10 dagen achter elkaar aan het werk zou donderdag vrij zijn...nu moet ik donderdag en vrijdag...ben dat wijf echt zat...tranen lopen me over me wangen...ga echt een andere baan zoeken...srry hoor moet even me woede kwijt

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Maar kun je niet weigeren dan?

Is toch niet normaal zoveel dagen werken, zeker niet als je zwanger bent...
    Je moet voldoende rusten hoor! En laat je baas maar eens lezen op de site van het ministerie van sociale zaken...

5. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    er heeft iemand een botje van voet gebroken ofzo...en ik ben de enige die reserve is voor haar want niemand anders heeft nog daar gewerkt...is bij een gezin aan huis...
    en dat wijf kan je zo goed uitlullen dat je geen andere optie hebt...ben echt zo pissig...kan haar wel een klap verkopen...

6. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ik hoop dat ik ziek wordt echt waar...dan kan ze mooi zelf eens van haar luie reet afkomen

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jeetje zeg.......kan me voorstellen :confused: Niet normaal hoor..
    Volgens mij mag je wetmatig wel weigeren...Daar staat iets vastgelegd over arbeidstijden en zwangerschap....

8. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, m'n vriendin belt me morgen terug, dan maar even bijkletsen. Maar mijn schoonmoeder belde net wel, was benieuwd hoe het met me ging. Zoooooooo lief!

Will, fijn dat het opensnijden geen pijn deed. Klinkt wel pijnlijk! :-s
    Ik ben benieuwd wat er vrijdag uit de uitslag komt.
    Met mij wel oke nu. Ik ben van de schrik bekomen, maar ook erg moe van gister nog. De harde buiken blijven komen, maar zijn minder heftig gelukkig. Ik ben vandaag alleen wel licht in mijn hoofd, is een raar gevoel.

Onsukke, dat scheelt wel dat niks moet bij je ouders. En heerlijk makkelijk. Donderdag gaan we bij mijn schoonouders eten, want ze wil zo graag iets voor me doen. En dat vind ik ook wel lekker makkelijk.

Anoesj, ongelofelijk zeg van je baas! Dit kan ze echt niet van je verwachten hoor. Zoveel dagen achter elkaar. :evil: Kun je niet uitleggen dat je echt een dagje nodig hebt om bij te komen?

X Neia

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Neia...dat snapt ze wss niet...het gaat haar alleen maar om haar bedrijf...ik ben de enige die dat gezin verder kent dus ik moet daar heen hoe dan ook...maar dit krijgt ze ng wel te horen...
    Hoezo gek dat er 4 ontslag hebben genomen in 1 maand...

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    De rust doet dus duidelijk zijn werk Neia!
    Iederen maakt zich natuurlijk zorgen om je...Wij hier ook.
    Gelukkig niks ernstigs, allen rust.............En een hele lange neus naar je werk...Want werken dat is wel het laatste waar je aan moet denken nu.

11. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ben blij dat het beter met je gaat neia...nog lekker rustig aan doen meid...

nou de tranen zijn weg...ga een nieuwe poging doen om even terug te lezen...pff

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Kop op Anoesj! Laat je niet opjagen door het werk hoor!

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah Anoesj, echt klote voor je :cry: . Inderdaad logisch dat er zoveel ontslag hebben genomen. Je moet dan toch niet lang werken donderdag he?!
    En wat voor kleertjes heb je gekocht? Ik ben benieuwd!

Hannah, echt lief van je! Ja aan het werk denk ik nu niet, ik ben wel benieuwd wat de arbo arts gaat zeggen. Maar dat is voor latere zorg, even de uitnodiging afwachten.

X Neia

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Die arbo-arts zal niks anders kunnen dan beamen dat je rust moet houden en echt niet in de stress kunt zitten van je werk hoor...
    De gyn heeft expliciet gezegd dat je erg rustig aan moet doen......Dus dat doet Neia dan maar mooi..... [-(

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    het is ook een beginnende bloedvergiftiging die streep. als het je lymfefaten bereikt( onder je oksel dus bijv) dan ben je verder van huis. NU was je er op tijd bij!
    gelukkig maar, en nu flink uitzieken!

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Hoe was je gym Anastasia?

Ben ook benieuwd naar je kleertjes Anoesj!

17. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ANoesj, wat zou je ervan denken om haar eens te vertellen wat je ervan vind. En te zeggen dat je alleen komt als je een andere dag vrij krijgt.
    Je MAG niet zoveel werken, niet alleen voor jezelf maar ook voor je ongeboren kindje.
    En anders mail je haar als je het moeilijk vind aan de telefoon. Je moet echt voor jezelf opkomen!
    En ziekmelden kan altijd.... misschien ook eens overleggen met je VK hoe dit nu verder moet ..

18. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Hier ook nog geen wij jonge ouders...zal nog wel binne komen deze week...

@ dolphin...leuk dat het kamertje morgen komt...kun je lekker in gaan richten:)

Katsas...lekker hoor 'zo'n weekendje weg...ben ik ook wel aan toe..

@ Hupse...geeft niks hoor van die ego.berichtjes...we vinden het allemaal leuk om wat van je te horen..:)

@ Lady ice...hier af en toe slechte nachten...vooral door de maagzuur...erg vervelend..

@ Will...hopelijk ben je snel van de ontsteking af zeg...de rotzooi zal er nu wel uit zijn en dan kan het snel genezen:)

ohh heb zulke leuke kleertjes gekocht..zal even een foto maken hihi...kan toch weer een beetje lachen als ik bedenk dat er straks een klein mannetje inzin:)

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Eindelijk..waar blijft die foto nou? ;)

20. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ja Anoesj, we wachten op de foto's! hahaha :)

Hannah, die rust zal ik nemen, met mijn armen over elkaar. [-( ;)

Anastasia nog energie over na de gym?

Deel Deze Pagina