Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja ik wacht ook op die foto!

Zwangerschapscursus was wel leuk, vind het net zon theekrans zonder thee hahaha . We hebben het gehad over ontsluiting en bekkenbodemspieren
    Volgende week ademhalingsoefeningen.

Oh ja, de WIJ lag net ook in de bus !

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Neia nu je rustiger aan doet, heb je nu minder harde buiken dan de afgelopen dagen?

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    OK dan is het goed.........En alleen maar zo en anders niet... ;)
    Met de benen op tafel en maar bevelen uitdelen, tja Neia moet immers rust houden! :)

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Anastacia..ik denk indd dat ik haar even ga mailen...ik werd zo overdonderd via de tel dat ik ook niet z snel een weerwoord kon geven en nu is ze ook niet meer bereikbaar via de tel...

de foto's zijn onderweg:)

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
  6. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hahhahahaha Hannah. Ja gister zei ik al voor de gein tegen mijn schatje: wel lief tegen me doen he, want ik moet rust houden! :)

Anastasia, zo'n theekransje klinkt inderdaad erg leuk. Waarom hebben ze geen thee? Heb je dan geen mega dorst en honger na een uurtje niet eten en drinken? haha. Had ik toevallig toen we laatst een avond hadden van de kraamhulp. We kregen wel thee of koffie, maar niks lekkers. :confused: haha
    Wel minder heftige harde buiken en niet meer zo vaak in een uur. Maar nog best wel vaak. De gyn zei dat het wel even kon duren.

Goed idee Anoesj! Mailen is makkelijker, en kun je het misschien ook beter uitleggen. Kan iemand anders dan niet een andere dag van je overnemen?

7. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@fiona: nou, het viel allemaal best mee, moet ik zeggen :) De oefeningen waren niet echt zwaarder dan de vorige keer (alleen wat meer) en verder zijn we nu begonnen met uitleg krijgen enzo. Deze les over de bekkenbodemspieren. Moesten daarna wel nog een paar oefeningen liggend op een matje doen, waarbij de (boven)beenspieren flink aangesproken werden. Die heb ik wel gevoeld... maar ik heb afgelopen zaterdag tijdens het zwemmen een verkeerde beweging gemaakt met m'n linkerknie en dat voelde ik vandaag bij die oefeningen wel, dus kan ook daar door komen dat ik die oefeningen niet zo prettig vond... Laatste kwartiertje ofzo was wel lekker ontspannen en op ademhaling letten enzo .. jeej, het werd echt een pufclub! :)

@lafo: wat een rotnieuws zeg! :( Nou, dan heb je alle recht om even een ego-berichtje te plaatsen. Kan me goed voorstellen dat je nu gewoon even niet weet hoe je weer vrolijk moet worden. Sterkte ermee!

@hupse: iedereen schrijft & leest wanneer ze tijd heeft :) Het moet zeker niet als een verplichting voelen om te reageren! En het is soms ook echt niet bij te houden hier ;) Geniet in elk geval van de rest van de zwangerschap en een ego-berichtje mag best hoor ;)

@Lady Ice Shirr: namen zijn wij al heel lang uit :) Zowel voor een jongetje als voor een meisje. We hebben het eigenlijk altijd al wel zo nu en dan gehad over 'hoe zouden we een kindje gaan noemen' (niet altijd even serieus hoor ;)) en meestal kwamen dan wel de namen naar voren die we al heel lang leuk vonden, maar dan vond steeds de ander zo'n naam helemaal niets. Maar op een gegeven moment hebben we zowel voor een jongens- als een meisjesnaam een ingeving gekregen (toevallig vrij snel achter elkaar ook) en daar waren we het allebei ook mee eens. Dat was wel makkelijk dus! Hoop dat het bij een eventueel 2e kindje ook zo makkelijk gaat!

@Deentje: herkenbaar .. een film vinden die we allebei leuk vinden wil hier ook nog wel eens een probleem opleveren ;)

@neia: nog nooit eerder een pyjama-dag gehad? Is heerlijk hoor! :) Doe het wel eens in het weekend. Lekker lui doen!

@will: fijn dat ze in elk geval de ontsteking opengemaakt hebben! Kan me best voorstellen dat als de rotzooi eruit is, de pijn ook een stuk minder is! Nu maar hopen dat de rest ook snel geneest.

@anoesj: pff .. vervelend zeg! Maar ik zou een volgende keer echt op je strepen gaan staan! Dit is toch niet meer normaal? Je hebt echt ook je rust nodig hoor! Uiteindelijk is het niet *jouw* probleem, dat je baas verder niemand heeft die al eens bij dat gezin is geweest. Hoe vervelend misschien ook voor dat gezin, maar je moet echt ook aan jezelf denken hoor! Als je nu al 10 dagen aan het werken bent en dan do & vr ook weer, dat is dan al 12-13 dagen achter elkaar!

En goed idee om haar een mail te sturen! Laat maar even duidelijk merken wat je ervan vindt! Dat zij zich misschien niets kan voorstellen bij wat voor belasting een zwangerschap is, wil nog niet zeggen dat jij daar de dupe van moet worden! Gewoon lekker voor jezelf opkomen (zegt Jvtje optimistisch, die zelf in dat soort situaties de grootste held op sokken is :oops:)!

@neia: bij ons werd vorige les al aanbevolen om zelf water mee te nemen en we kunnen ook op de toiletten water halen, maar dus geen thee, koffie of iets lekkers ;) Daar is ook eigenlijk geen tijd voor... Maar bij de partneravond zou er wel wat te drinken zijn, zei ze vandaag. Die is alleen pas 11 maart...

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Waar blijven die foto's................................... :-s

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Nou de foto is te groot en krijg ze niet kleiner:S

mijn vader heeft vista op zijn laptop snap er niks van

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Jammer, nou dan houden we ze nog te goed :)

Meiden ga richting mijn bedje...De wekker gaat weer erg vroeg, 6 uur....

Slaap lekker allemaal!

11. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Jah het is toch gelukt hihi...
    komen ze

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Nou ga ik ze nog ff snel bekijken voor ik ga slapen.... :)

13. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Ah nee he Anoesj, we zijn zo benieuwd!
    Kun je ze niet omschrijven?

Jvtje jouw gym klinkt toch echt wel inspannend hoor! Hoelang duurt het ongeveer? Zijn de meiden een beetje aardig, of heb je geen tijd om te kletsen?

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh Anoesj.............wat stoer! Oh echt waar, zie je ventje dr helemaal in liggen...

Ik wil straks ook losgaan als de kleine er is...Eindelijk gericht kleertjes shoppen maar deze zijn echt super gaaf!

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ben dr nu echt vandoor!

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    zo alles staat erin...je moet je hoofd maar even draaien hihi...zijn nog wel een beetje groot denk ik...maar voor de eerste weken heb ik wat comfortabeler kleren:)

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    hihi dankje hannah...slaap lekker

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Jaaaaaaaaaaaaa Anoesj, super leuk zeg!
    Waar ben je geslaagd? Lijkt me ook wel leuk om gericht te gaan shoppen. Maarja nog even geduld hebben.

Ik heb net een lekker taartje op, die mijn moeder nog over had van haar verjaardag! Heerlijk! :D

19. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Slaap lekker Hannah!

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ohhh taartje die gaat er hier ook wel in:)

Ik heb de 2 pakjes met blousje en spencertje bij de h&m gekocht...en het andere pakje met het gewone shirtje bij de bertus...de schoentjes bij de v&d...:)

En bijna vergeten te zeggen heb natuurlijk ook nog wat voor mezelf gekocht:) Een tas voor jahaaa..wel 4 euro...dat was nog eens een koopje dacht ik..hihi

Deel Deze Pagina