Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ga m'n bed ook opzoeken. Morgen gaat ook hier om 6 uur de wekker weer!

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Haha...sommige vinden het volgens mij gewon zielig dat we dan ng zo lang moeten...maar ik ben wel erg trots op mijn buikje en iedereen mag het zien..
    Ook de vraag...weetje zeker dat het er niet 2 zijn wordt te vaak gevraagd..pfff..mja..

Ik ga hier ook mijn bedje opzoeken en morgen weer werken van half 8 tot 6...
    Donderdag ook een drukke dag...eerst een echo om kwart voor 9 in groningen...en dan moet ik om half 12 in eelde zijn...en dan om 3 uur weer in groningen...blijf aan het heen en weer scheuren..jammer genoeg net te weinig tijd ertussen om even met mijn baas te gaan praten en alles eruit te gooien...
    Ik hoop dat de kids een beetje rustig zijn morgen...anders ren ik gillend weg en dan mag de baas het lekker zelf uitzoeken...

Slaap lekker allemaal...

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjee, dat is wel erg veel werken achter elkaar. Pas je wel op jezelf! Jij en je kleintje zijn belangrijker dan zo'n vervelende baas hoor!

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo ben net terug van visite heb weer vreslijk last van maazuur kan geen thee meer verdragen doet gewoon pijn en net met moeite warme melk gedronken maar helpt ook niet echt

had vanavond al lekker getukt maar ga nu weer richting bedje me vriendin heeft me ff gerustgesteld dat zij ook in paniek was toen ze de baby 2 dagen niet voelde omdat ze hem daarvoor wel elke dag voelde dus ze begreep me en heeft me gerustgesteld dat ik haar morgen echt wel weer zal voelen ik hoop het

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Pff... dit is de eerste avond dat ik echt niet kan slapen. Heb de wij gelezen, om half 10 het lampje uit gedaan en toen...draaien draaien draaien. Uk was geen moment rustig, geen enkele houding was prettig. Op de koop toe kreeg ik ook nog honger en heb voor het eerst in de zwangerschap eraan toegegeven *bedacht dat ik nog twee stukken kwarktaart had, nou die zijn nu verdwenen.* Echt slecht. Ga nu toch maar weer proberen te slapen, morgen vroeg weer dag...
    Oja, Anoesj: leuke kleertjes hoor!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

anousj leuk man al die stoere pakjes

friendly schaam je hahaah 2 stukken nog wel
    ik hoop dat je snel je slaap kan pakken ik ga het ook proberen nu

will meid wat pijnlijk allemaal maar ik hoop dat het morgen al een heel stuk minder is voor je

nou meiden weltruste en tot morgen xxx

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Meiden, heb ff heel snel jullie reacties gelezen, jullie zijn echt schatten.

Morgen zal ik wat spraakzamer zijn en idd misschien is het beter om het van je af te schrijven.

In ieder geval bedankt voor jullie medeleven.

Ik ga nu maar eens slapen voor zover ik daar zin in heb.

Liefs

8. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedemorgen.
    Hier wakker na een klote nacht en heb net gelijk mijn baas gemaild of we vrijdag even kunnen praten. Heb in de mail ook alles er al uit gegooid dus ik zal vandaag wel een belletje krijgen. Ik hoop dat ze het een beetje snapt en dat ze geen domme dingen gaat zeggen aan de telefoon want ik geloof dat dan de bom ontploft bij mij..

Ben geloof ik de eerste vanmorgen...dat kmt ook niet vaak voor hihi.
    Voor degene die moeten werken vandaag werkze:)
    En Neia je rust nemen he. Hopelijk voel je je vandaag nog wat beter:)

Tot vanavond.
    Dooeidoei

9. katje81

katje81 Fanatiek lid

17 jul 2007
    1.331
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    regio Alkmaar
    bedankt voor alle lieve reacties
    Bij de VK was alles gelukkig goed (bloeddruk, hartje luisteren) dus dat is wel fijn. Geprobeerd mensendieck te bereiken, maar kreeg antwoord apparaat. Vandaag nog een keer maar proberen.

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Katje: als de mensendieck niet opneemt toch wat op het antw.app. inspreken (oke, heb er zelf ook een hekel aan) maar dan bellen ze zo snel mogelijk wel terug (meestal dan).
    Anoesj: goed dat je in de mail vast wat hebt geprobeerd uit te leggen, misschien als je wel ontploft dat het haar meteetn duidelijk is waarom ;) In elk geval op je strepen gaan staan (ja, geldt ook voor jou!)
    Lafo: heb je een beetje kunnen slapen meid? Schrijf alles van je af wat je kwijt wilt, proberen wij zo veel mogelijk te luisteren, meer kunnen we helaas toch niet doen...
    Fiona: ja meteen twee stukken, maar heb wel prima geslapen. Hoop dat dit vanavond niet weer gebeurt, want de taart is echt op en als ik elke avond zo'n bui krijg wordt zelfs ik tonnetje rond!
    Bah, wat is het voeg, ben ook nog niet helemaal wakker. Zal zo op de fiets wel komen. Nou, tot later!

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo.. ik ben er vroeg bij vandaag, het is wachten op het kamertje + box dat wordt geleverd. Ze zeiden 's morgens, maar ja hoe laat weet je nooit met hun. :rolleyes:
    Dus ik ben alvast maar voorbereid en niet dat ik straks nog in mijn pyama zit.

Zo vandaag 26 weekjes en morgen 3d echo... spannend.. :D

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeiemoggel
    zo lekker iedereen aant werk? pff heb er zoveel zin in NOT ! maar goed het is ook zo weer voorbij het ochtendje
    ik ga denk ik maar vanmiddag met manlief behang bestellen voor de kinderkamer ik weet welke ik wil hebben dus het is gewoon een qwestie van bestellen en 5 dagen wachten ondertussen ga ik de kinderkamer strippen lekker klusje achumm
    maar heb er wel veel zin in
    me beepje gisteravond laat in bed voelen schoppen gelukkig weer ze is wel rustiger maar ik ben weer blij van een teken van leven
    erg he hoe onzeker je kan worden
    vanmiddag zal ik weer ff reageren dit was ff een ego berichtje van mij
    will hoe is het met je inmiddels? is het al minder geworden ik hoop van wel
    nou meiden werkse! en spreek jullie later weer doeii

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

dolpin gefelci met de 26 weken meid en spannend he dat ze je kamertje komen brengen

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja ik ben echt benieuwd hoe het straks staat.. :D

15. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Dolphin en Hupse: gefeliciteerd met 26 weken!
    Friendly met 23 weken en neia met 24 weken! En als ik nog mensen niet gehad heb: ook gefeliciteerd :)

@Dolphin: ik hoop voor je, dat ze een beetje op tijd komen dan. Dat wachten is niets!

@anoesj: ben benieuwd hoe je baas gaat reageren. Hopelijk gaat er nu eindelijk een kwartje vallen! Je hebt dus niet alleen véél dagen achter elkaar nu, maar ook nog eens een paar lange dagen voor de boeg! Sterkte ermee!

@friendly: hopelijk kom je vanavond wat makkelijker in slaap ;) Ik moet wel zeggen: tot een paar weken terug ging ik ook elke dag zo rond half 10 al naar bed, dan was ik echt uitgeteld en viel ik ook zo in slaap. Maar sinds een paar weken steekt m'n 'oude' bioritme z'n kop weer op en kan ik dus net zo goed tot een uur of 11 opblijven. Eerder slaap ik toch niet (of ik moet wel héél moe zijn). Vind ik opzich wel vervelend. Normaal gesproken zou dat wel genoeg slaap zijn, maar nu met de kleine in de buik, merk ik wel dat om 6 uur opstaan 's morgens eigenlijk net wat te vroeg is, wanneer ik pas om 11 uur / half 12 ga slapen!

@fiona: fijn dat je je kindje weer hebt gevoeld! Ook al weet je eigenlijk wel dat alles wel goed zal gaan, je gaat je toch zorgen maken!

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    tja, ze zijn er nog niet.. :rolleyes:

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    zo... 26 weken buikje toegevoegd in mijn album.

18. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Goedemorgen allemaal,

Wat een grijze dag zeg. Vandaag ook 24 weken, Neia ook gefeliciteerd met je 24 weken, en alle anderen( o.a dolphin, hupse en friendly) ook!

Lafo, schrijf het maar lekker van je af!

Will, hoe ist?

Neia, begin je je al wat uitgeruster? meer ontspannen te voelen?

Dolphin veel plezier vandaag. Kun je zien hoe het kamertje in jou huisje staat ipv in de winkel!

Anoesj, sterkte vandaag en zorg goed voor je zelf en de kleine!

Hier gaat alles zijn gangetje, slaap de laatse nachten weer goed en voel me daardoor beter, gelukkig.

Vanmiddag ga ik met de meiden wat leuks doen, na een overdekte speeltuin of het zwembad, of de ikea, mogen zij naar de ballenbak en ga ik even kijken voor een bedje voor Tessa!

Nou tot later!

19. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Goedemorgen dames..,

Ben blij dat ik niet de enige ben die niet meer weet hoe ze in bed moet liggen..Kleine is ook erg druk s'nachts.
    Gisteren de doos van de prenatal opgehaald..direct een heel stoer tuinbroekje gekocht..
    Kaartjes zijn uitgezocht..precies die ik in mijn hoofd had..was wel ff zoeken trouwens.

@Anoesj..waar in Groningen heb je een echo?
    @Dolphin..spannend dat de spulletjes komen. Wij krijgen alles vrijdag. Heb er echt zin in. Zondag komen schoonouders om te helpen alles op plek te zetten. En morgen een 3d echo..heerlijk...

20. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    dolphin, mooi buikje. Een aardig groeispurtje gehad tussen de 23 en 26 weken, of vergis ik me?

Deel Deze Pagina