Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Het was hier weer even verdacht stil, had tessa de appelstrooppot te pakken en zat er heerlijk met haar vingertjes uit te snoepen :)

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ dophin: gefeliciteerd met je 26 weken, mijlpaal hoor!
    @ fiona: fijn dat je je kleintje weer gevoeld hebt, zal wel goed zitten dan hoor, ik heb nog altijd met name 's avonds hele verhuizingen van binnen, vooral als m'n man gaat voelen wordt ze druk, zo schattig, maar als ik in een groeistuip zit voel ik ook veel minder hoor, dus maak je niet te druk.
    @ dolphin: dat wordt een mooie buik zeg!

@ de rest: gefeliciteerd met jullie zoveel-weken! we gaan hard he, vind ik dan

Ik ben behoorlijk verkouden... het is niet zo dat het snot met bakken uit me stroomt, maar gisteren had ik echt zo'n holte-hoofdpijn (goed druppelen) en elke keer hoesten. Het hoeft niet vaak en het zit los, maar als het moet dan doet het wel goed zeer in m'n luchtpijp. Blegh... maar even afwachten, en anders ff de HA bellen of ik een aantal dagen m'n astma medicatie in moet nemen om erger te voorkomen. Heb namelijk anders zo een ontsteking daar.

Gelukkig heb ik wel goed geslapen op 2 asprientjes. Is toch belangrijker goed uit te rusten dan.

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Getsie, hihi.
    Hoe stiller ze zijn, hoe meer je op moet gaan letten geloof ik he.

4. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Ja, stilte is heel verdacht ;)

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    haha evelien, toen was mama niet meer zo blij.. :)

ja mijn buikje heeft een groeispurtje te pakken, doet nu ook vrij zeer want meneer heeft besloten om op mijn heupen te gaan liggen.. pff, is dan zwaar zeg.. :rolleyes:

6. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    hoiI!11

sorry
    ik ben ene tijdje neit geweest,
    te moe om lang achter lappie te zitten...
    ontzettend last van de rug,
    heb wel af en toe meegelezen dus was jullie neit vergeten!

hier gene nieuws, alleen dat ik behoorlijk groei,
    ik vind dat ik ale en grote buik hbe voor iets meer dan 25 weken, maar hoor dat t een gewoon buikje is...

ben gewoon zo bang dat ik weer een 11 pondertje krijg..
    kan mijn lichaampje niet aan..

enne misschien dat t al is gevraagd en heb ik net neit gelezen, maar wie gaat er naar de 9 maanden beurs?

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ikke!

8. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    onsukkie
    hoe ga je erheen?
    hbe je ook zon dure parkeerkaart gekocht?

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik vind trouwens dat ik ook behoorlijk aan het groeien ben geslagen. met recht een groeispurt na de 20 weken.

Hier een foto van vanmorgen (dus 23+2 vandaag).

Zijaanzicht:

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Vooraanzicht: bolletje, hihi:

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, dat niet. Maar zit er wel aan te denken, hoe moet ik er anders komen he. Heb een gruwelijke hekel aan het ov.

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    mooi buikje onsukkie, het begin is er he.. :D

Hier het kamertje gekomen... pff.. gelijk de kamer vol met grote dozen..lijkt wel of we aan het verhuizen zijn.. :confused:

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gaaf toch! En nog redelijk op tijd ook lijkt me.

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ga ff het kleingoed uitpakken... het beddengoed etc.. ben best nieuwsgierig.. :)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Is echt leuk he, net of je jarig bent. Vind ik altijd dan.

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    klopt dat heb ik ook met kleertjes kopen.. :)

17. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Lafo, jeetje meid, wat een klote nieuws.. ik kan me voorstellen dat jullie van slag zijn! Als je erover wilt praten kun je dat altijd doen, en ook gewoon met ego berichtjes!

@Neia, ben blij dat je een beetje bijkomt! Neem lekker je rust!

@Fiona, ik zei toch al dat je kleintje lekker aan het slapen was ;) hahah... komt helemaal goed!

@Dolphin, wat een mooie buik zeg! En idd een groeispurt! Gefeliciteerd met je 26 weken! Zie dat je meubeltjes er zijn, veel plezier met uitpakken!

@Onsukkie, jij ook een mooi buikie he! Hier ook nog steeds heel erg aan het hoesten.. maar slaap echt heeeeel slecht!

Hier gister naar die Cesar therapie.. nou vond het maar apart! Moest in mn ondergoed (in tl licht!) voor een spiegel continu heen en weer lopen en naar mezelf kijken... geloof me... ik werd er niet charmanter op hoe langer ik keek! Het was echt een inbreuk op mn ego.. snik snik!

Xxx

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Trouwens... ook 26 weken! Joepie!

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Anastacia, wij kregen bij de zw. gym wel thee. En in de gymzaal hadden ze een waterding staan, dus kon je gewoon drinken als je wilde (werd ook wel aangeraden, maar pas nadat ik erg dorst had en al vast was begonnen met leegtappen hihihihi). Ik vond het ook net een theekransje, maar niet echt mijn ding.

Lafo, hoop dat je schoonma niet al te veel pijn hoeft te hebben!

Will, auw!

Anoesj, heb je je baas nog gesproken/gemaild? Want volgens mij mag je dit gewoon weigeren, valt niet onder werkweigering! En het is gewoon niet goed om zoveel dagen achter elkaar te werken, helemaal niet met baby in buik.

Ik zag ook weer een paar erg mooie buikjes voorbij komen, ik ga of vanmiddag of morgen ook weer een foto'tje maken :D

Hier is het niet stil.. Sam is aan het (aandachts) gillen, heel prettig voor de oortjes (ahum)

Gisteren weer lekker gezwommen, ik vind het echt heel erg fijn, heb het gevoel dat ik iets doe en vanacht toen Sam haar speen nodig had (lag naast d'r bed) en ik die even ging geven en daarna ging plassen, ik had helemaal rode wangetjes, en normaal ben ik zo midden in de nacht echt een spook om te zien :D

O ja, het laminaat ligt inmiddels in Sam d'r nieuwe kamer. Als die kamer klaar is gaan we Sam overhuizen, en dan gaan we toch ook in de babykamer nieuw laminaat leggen. De vloer die er nu in ligt heeft schade gehad en nu hebben we een paar planken die eruit zijn omdat ze niet meer pasten.

Ik zit trouwens te twijfelen over woensdag of donderdag naar 9mnd beurs... En liefst zonder Sam, dan rijdt ik met mijn mama mee, die mag op invalide plekkie staan :D (En er mag 1 iemand gratis mee naar binnen)

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik sliep gisteren echt slecht, dus heb deze nacht maar twee asprientjes genomen en daar heb ik tot 7 uur op geslapen, dus dat was heerlijk.

Deel Deze Pagina