Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Lekker! Ik heb dat ook geprobeerd, helaas geen succes snik snik.... morgen ben ik vrij, dus probeer een klein beetje uit te slapen en misschien s midddags weer ff terug!

2. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * onsukkie, mooi buikje hoor!
    gaat straks idd heel snel!

wij hebben ook een kaart gekocht van 20,-
    wel duur, maar ik trek t dan niet om idd met mijn zwangere buik in een pendelbus (2 personen ook 13,-) een zapp en een ventje van 2,5 in ene busje te zitten.. en op de teruwg weg met ls onze inkopen ;)
    nee, dan leiver 7,- meer betalen naast de rai.

*dolphin, leuk he uitpakken,
    t bekleden en aankledien is helemaal leuk!
    straks kleertjes wassen en stjken en netjes neerleggen..

ik heb elke dag wel een paar kleertjes in mijn handen, als is alleen maar om even te kijken ;)

*daphne,
    wij gaan donderdag,
    maar zoals ik t op de site zie, is t woensdag neit zo druk,
    zaterdag en zondag wel.

3. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen meiden!

Zal eens even bijlezen...het is nu 10.13 uur......moet 11 pagina's :-s hihi

@Dolphin: meid wat een leuk kamertje! En toen las ik een pagina verder dat het in de winkel was haha!Ik ben benieuwd naar jullie resultaat!

@Katsas en Daphne: ook hier een grote zooi voor mn gevoel en ik heb nog geen eens kinderen! Vandaag maar eens wat gaan doen....begin boven en dan naar beneden...ben het eind van de week wel klaar denk ik ;)

@Gina: Wat lekker dat het behang er is! Kan je lekker verder! En heb je straks alles nieuw en op orde! (handig ook zo'n paps :) )

Over de 9 maanden beurs.... heb voor mezelf niet zoiets van daar moet ik heen omdatr ik al zoveel spullen heb? ik zou niet zo goed weten wat ik er nog van weg moet halen zeg maar...... als dat niet zo is hoor ik het graag :)

@Hannha: Anna heeft een heel uie dag achter de rug....beetje dutten....lezen en film kijken! In opdracht en dat beviel eigenlijk wel goed! Het enige dat ik gisteren ter ontspanning ook nog even heb gedaan is vakantie kijken :) We denken er over om naar Tunesie te gaan ergens eind juli :)Lekker zo'n resort waar je eigenlijk niet uit hoeft maar toch zo in een stadje bent om even wat te wandelen en te bekijken :) iemand ervaring met Tunesie? Ik houd nme aanbevolen :)

Heej hannah, jij ook harde buiken? luisteren he? Dat moest ik ook! Heb ze gisteren ook weer veel gehad,....vaaak met de kruik op de bank gelegen en ook het bad doet wonderen :) Ben nog nie helemaal relaxed zeg maar :-s

En dat die van jou ook wegkruipt voor hannah man....haha, ben beniuwd of we ook allebei hetzelfde geslacht krijgen ;)

En....Ik heb geen wij jonge ouders :-s IK WIL HEM OOK! hihi

@Katsas: Voor de suggesties voor gisteren voor het eten ben ik te laat hihi....maar vandaag miss?> Ik heb gisteren spinazie a la creme gehad met een kaassouffle en aardappelpuree (culinair hoogstandje ;) ) Maar wel heel lekker!

@Jvtje: Wat leuk dat je van de echo een avator hebt gemaakt! Top! :)

@Daphne: Ik kan me voorstellen dat je niet wil dat je ouders of schjoonouders je huishouden doen! Ik zou er net zo over denken. Hier doen ze af en toe eens een wasje ophangen of wegstrijken dus dat kan nog..... Verder heeft mn moeder wel aan aangeboden straks te willen helpen in mn verlof om wat te helpen met wasjes en zo....das ok!

@Dolphin: Nog 1 dagje meid en dan zie je je kleine weer! zo leuk!

@Friendly: Ik ben gisteren gebeld met een nieuwe data voor echo op school en ik mag nu 6 maart! Thanx nog voor de tip!
    En wat lekker moet dat ook zijn dat je nu al bijna alles klaar hebt! :)

@Deentje: Midden in de woonkamer met de commode bezig? hebben jullie geen boven waar die heen moet?

@Fiona": Heb je lekker de kleine gevoeld in haar uurtje? Hoop het voor je! :)

@Neia: Lekker in bad gebadderd met de wij? Goed datr je lekker aan het relaxen bent meid!

@Gina: Ik ben wel benieuwd naar je namen nmu! haha Hier hetzelfde, ook nieuwsgieirg en benieuwd of er iemand is met dezelfde naam .....

@LAfo: Wat een vreselijk nieuws meid! Jeetje wat naar! Heb er eigenlijk geen woorden voor en hoop voor jullie dat ze nog even van jullie kleine kan genieten! Sterkte meid!

@Hupse: Heej Buddy! Wat jammer meid! Voel je nergens toe verplicht joh! Dit is vooral vrije tijd en als je aan het werk bent heb je zowiezo veel minder tijd en energie over om te reageren! Ik hoop dat je ons inderdaad op de hoogte houdt af en toe:) wel zo leuk! En je bent 26 weken vandaag! Gefeli! Je mag me trouwens alktijd sms en als er wat is of je lifgt te bevallen en je wilt dat we het hier weten! Dan geeft ik het hier gewoon door!

@Hannha: Zal je mijn nummer wel even geven, fijn dat je aanbied mijn buddy te willen zijn:)

@Neia: Jeetje wat een verhaalk van je vader! Wat fijn dat het hem nog zo goed vergaat , zowel voor hem als voor jullie!

En wat betreft die arbo: Dat betekend dat je tot die tijd ook nog even niet aan werk hoeft te denken!

@Hannah: Ik heb gisteren the brave one gekeken met jodie foster , zo mooi! Boehoeeeeeeeeeee is weing voor nodig om mij aan het hjanken te krijgen hihi

Pagina 828......pfff hihi ga even koffie pakken en weer verder,,,,, het is nu 10,51! Hoe jvtjhe het altijd voor elkaar krijgt! Respect!

@Will: Bah wat een verhaal! Gelukkig was de ontsteking nog niet verder! Wist niet dat die dingen op de loop konden gaan joh! Hoperlijk voel je je vandaag al weer iets beter?

@Neia: ik ken de badjas dagen....heb er al twee achter de rug en vastbesloten om vandaag toch maar in de kleren te gaan.! (denk ik.....hihi) Heb ook zoiets dat als ik het niet doe ik het in ieder geval rustig aan doe omdat ik dan zoweizo de deur niet uitkom ;)

Wat goed dat je die afspraak hebt verzet! Nu mensen weten dat ik thuis zit staat hier de foon ook rood gloeiend en hebben ze zoeits van kunnen we mooi afspreken! Houdt ook de boot een beetje af en heb nog niets toegezegd :)

@Anoesj: Kon je geen nee zeggen tegen je baas? ik vind 10 dagen al veel joh! Pas je ook een beetje op jezelf? Jew kleertjes zijn erg stoer! die schoentjes ook zo leuk!

Ow Anoesj: Dnek dat ik vanmiddag ook even naar de H & M ga hier...wil ook een nieuwe tas :)

Ow, en mn portomonee is kapot :) wat vreselijk!

@Jvtje: mooi rond buikkie meid! Kreeg hier van een buuf van de week ook alweer de opmerking of er echt geen twee inzaten :-s..... pffffffffffff laat gaan! Ieder buik is anders zei mn vk! De inhoud hetzelfde ;)

@Anoesj: Wat goed dat je hebt doorgepakt vanmorgen! Top! Laat haar maar weten wat je er van vindt!

@Katje: Fijn dat alles weer goed was bij de VK!

@Dolphin: Zijn ze al geweest? Staat de kamer al :) gefeli met je 26 weken! enneh, mooi buiikie! Kan je goed zien zo de groei naast elkaar! Leuk gedaan :)

@Fiona: Wat fijn dat je je meid gevoeld hebt! Super! Nu weer lekker ontspannen en genieten!

@Evelien en Neia: gefeli met de 24 weken!Friendly met 23 weken!

@Evelien: lijkt me zo leuk zwemmen met de kids! Ik zou het wel weten hihi!;)
    En ik zie Tessa zo zitten apetrots met dr pot appelstroop hihi!

@Mamain2008: Wat fijn dat je je weer wat beter voelt! Ben nu wel benieuwd naar je buikkie!

@OInsukkie: Dat begint erm goed op te lijken! Mooi buikje hoor!

@Dolphin: Ik lees het al....je gaat helemaal uit je dak nu! :)

@Gina: Misschien een idee om thermo oindergoed te kopen? Is er met die lange mauwen en pijpen hihi! ;) Sorry, ik probeer je aan het lachen te mnaken :) Ik zou het vreselijk vinden en alleen mn cellulitus maar zien:( Maar het allerbelangrijkste is als je er baat bij hebt :)

En gefeli met je 26 weken! MIJLPAAL!

@Daphne: Ik zou ook voor de woensdag of donderdag gana en zeker in jouw geval! Sta je nog dichtbij de ingang ook ;)

Heb je al oordoppies aangeschaft? ;)

Zo ,dat was het,,.....het is nu 11.34 poeh heej!

Liefs anna

4. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoi hoi ladies!
    Hier ff een ego berichtje.
    Voel me al een paar dagen niet lekker, heb echt wel last vd groeispurt die mn buik nu maakt, en heb t gevoel alsof ik tegen een griepje aanhang :(
    Gisteravond heb ik ook de hele tyd harde buiken gehad, snapte er nix van, was gewoon lekker op de bank tv aan t kyken, en toen kwamen ze opeens :( Niet leuk, werd er helemaal benauwd van! Dus ipv hier t forum te checken, lag ik al om 8uur in bed tv te kyken......
    Vandaag gaat t gelukkig beter. Hoop niet dat ik daar heel veel vaker last van ga krygen :(
    Nou ik ga ff een paar blz bylezen, en dan maar wat boodschapjes doen....

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Heej Ice: Wat vervelend! Is wel een teken dat je het wat rustiger aan moet doen!

Was trouwens vanmorgen met de vk praktijk nog op de tv dat wij zwangeren zo graag met alles willen doorgaan alsof we niet zwanger zijn qua werk en sociaal leven en gewoon maar doorgaan! Gaven daar ook aan dat je lichaam echt wel wat te stellen heeft en dat dat miss niet allemaal zomaar gaat! Goed luisteren naar je lichaam was ook daar het advies!

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ga vanmiddag de vk praktijk kijken, heb het opgenomen.. altijd leuk om te zien dat je in hetzelfde schuitje zit.. naar de vk voor controle, echo, etc. :D

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik ben er helemaal aan verslingerd en kan die bevallingen niet zonder tranen in mn ogen kijken hihi! Emo kippetje ;)

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha.... Anna dat heb ik ook.. maar ook wel een beetje met het idee van " ohoh ik moet ook" hihihi.. en dnatuurlijk als het kleintje eruit komt.. vind ik zo'n mooi moment!

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    en als dan het babytje huilt, dan begint hier de kleine te schoppen, net of hij het geluidje al kent.. :D

10. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Was wel grappig, de vk-praktijk, dit zijn afleveringen van ca. 5 jaar geleden, en vandaag was de praktijk in meerhoven (eindhoven) aan de beurt en dat vrouwtje met dat huilende jongetje Perry zijn vrienden van ons, ik ken een heleboel afleveringen al, is allemaal herhaling en ik heb bij de vorige zwangerschappen ook gekeken. Soms heb ik geluk en zie ik een aflevering die ik nog niet ken. Perry heeft overigens een zusje gekregen, maureen, ze is in november 4 geworden.....

11. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Anna, ik ga ook liever zwemmen, maar kim wil graag naar de ikea of de overdekte speeltuin! :(

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Gina en Dolphin: Ja lachen he? Voel de kleine ook vaak dan! Alleen daarom al een reden om te kijken hihi!

@Eveline: Wat grappig dat je ze kent! Leek me een hele leuke praktijk !

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    haha, zul je altijd zien!! Daar kan ik nu al naar uitkijken! Ze willen toch altijd net iets anders dan dat wij / jij wil(t)len................. :rolleyes:

14. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik wil trouwens wel zwemmen voor as mama 's maar ik ben een but want ik moet daar dan alleen heen en ken niemand haha! dus ga wel aan de yoga: is ook niets anders want ken daar ook niemand :-s haha!

15. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Soms lijkt het wel of ze het er om doen! :)

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Drakies zijn het! haha

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    **Begint met lezen op blz 827 ;)**

@lafo: tjee meis, wat een vreselyk bericht :cry: Hoop dat ze nog lang by jullie kan blyven!
    @Hupse: dat maakt toch nie uit meid ;) Ik reageer ook niet elke dag!
    @Buddy: zeg je gaat my toch niet inwisselen hè :evil: :cry: LOL :)
    Oja lekker hè dat t eten klaar staat als je thuis komt :D Dat is hier ook 4 dagen in de week, mannetje is al om 5uur thuis, ikke pas na 6uur, dus dan kan ik (meestal) GELYK AANSCHUIVEN :D
    @Will: jeetje dat klinkt eng Will.Brrrr :( Gelukkig gaat t alweer beter!
    @Anoesj: tjee meis, doe t maar rustig aan! laat die baas t maar bekyken en denk maar aan jezelf!
    Weet niet wat je voor contract hebt? Als je een vast contract hebt, en je zit aan je aantal uren, mág je wel weigeren! lees je contract dus ff na!
    @Neia: fyn dat t beter met je gaat! Ik schrik me ook rot als ik een harde buik heb, echt niet leuk :( Doe maar lekker relaxed!
    Hier is Wy jonge ouders er ook, die van laatst was ouders van nu (hou t allemaal nie meer by hoor :rolleyes:)
    Hier nog steeds geen naam :( Wordt er depri van :cry:

@Anoesj: aaaaah die kleertjes, gaaf zeg!
    @JVtje: leuke avatar! Wat een mooie foto! Mis Dorothy (?) wel hoor haha. Oja, myn buik zal niet heel veel kleiner zyn dan die van jou hoor ;)
    Hier ook altyd een bomvolle tas :( Al;s ik daar een middagje mee gelopen heb, aiaiai, dan heb ik wel pyn in mn schouder :rolleyes:
    Oja-> kunnen jullie ook nog maar zo weinig eten?? Hier gaan er echt nog maar hele kleine beetjes in!!

@Fiona: balen dat je zo'n last heb van maagzuur! Hier gelukkig nog nergens last van wat dat betreft **klopt heel hard af op tafel**
    @Dolphin: mooi buikje ;)
    @Dolphin& Evelien & Neia & Gina: jullie ook van harte! :D
    @Onsukkie: mooi buikje hoor! het begint nu goed te komen hè :D

18. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Ehm zyn we dan met zn 3en buddy? :rolleyes:

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    ow haha, ook gezellig ;) Weten we in ieder geval zeker dat de boodscappen over komen ?? :) Anders zoek ik nieuwe buddy, geen probleem! Hoop ik hihi :D

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik ga tosti maken :) jammie!

Deel Deze Pagina