*****inbreken***** @ Ice hey meis alles gaat goed met me Alleen erg last van mijn rug. Lief meissie is het he ze is al druk aan het schoppen en doen Maar hoe gaat het met jou? jou beebje is ook erg mooi zeg! jongetje of meisje? of weet je dat nog nie of houdt je het geheim *****uitbreken*****
Zo bijgelezen....Hier ook appel kiwisap! Iedereen met weekje erbij: gefeliciteerd! Zag weer paar mooie buikfoto's langskomen...Wat gaan we toch hard met zijn allen! En toen..........wist ik het niet meer...Oeps Ice: natuurlijk ga ik je niet inruilen....ben ook gewoon Anna dr buddy! Is erg pijnlijke steken dat je er nauwelijks van kan lopen bandenpijn of harde buik?
Echt heel moeilijk om toe te moeten geven... Maar als je zo kapot bent aan einde van werkdag, barst van de pijn niks meer kan als alleen maar janken dan weet je toch dat er iets niet goed gaat.....Ook al vind je zelf dat je niet moet aanstellen en niet zeiken....
Dat is banden pijn ws als het onder in de zijkant van je buik zit.... Hier voelt een harde buik als een ballon die veel te ver is opgeblazenen je laat hem leeglopen en je doet er weer lucht bij zodat ie elke keer teveel trekt :-s of zo........ net of je gesnoerd word :-s
OK thanks.... Had vanmorgen echt zo pijnlijke steken onder aan min buik...KOn er echt niet meer van lopen..... En dat ballongevoel heb ik ook wel eens ja.......
Heb tot nu toe 2x ofzo een harde buik gehad, en voelt net of er een voetbal in je buik zit. Voel het met m'n handen en niet zozeer met m'n lijf zelf (nog).
Is wel eens lastig omdat je graag gewoon door wilt gaan! Maar nu ik de knop om heb is het wel makkelijker om mn grenzen aan te geven! Het scheelt dat mn lichaam het nu ook aangeeft want ik ben wel geneigd om nm psyche aan de kant te schuiven....maar mn kindje niet! Die gaat voor alles! En als het goed gaat met de moeders gaat het goed met de kinderen!!! Nu een broodje pindakaas met hagelslag hihi!
Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen maar kreeg wel het berichtje van Lafo door, dus wilde toch even snel reageren. Lafo heel veel sterkte en ik hoop voor jullie dat de artsen nog enige vertraging kunnen inlassen. (Als ze dit natuurlijk ook zelf wilt.)
Jammie lekker hagelslag... En klopt wat je zegt, als je dan eenmaal toegegeven hebt dat het niet gaat.........Dan gaat het wel makkelijker....DOe je niks meer tegen je zin in ieder geval....
Komt ook door wat de vk toen had gezegd!! Nu heb ik inderdaad ook echt zo iets van die baby gaat voor alles! Al zal ik de komende tijd helemaal niet meer aan het werk komen! Ik wil ook niet overspannen in mn kraambed liggen
Ik heb ook even bijgelezen: Friendly, heb je toch nog een beetje kunnen slapen vannacht? Anoesj, wat goed van je dat je je baas toch hebt gemaild! Ik ben trots op je. Ik ben benieuwd of ze je vandaag belt. Katje, fijn dat alles goed was bij de vk. Dolphin, GEFELICITEERD met je 26 weken! Yoehoe! Super dat het kamertje op tijd is gekomen, nu nog alles uitpakken. Is je mannetje vandaag ook thuis? Fiona, echt goed om te horen dat je de kleine gisteravond toch hebt gevoeld. Heerlijk toch? Jvtje, ja bedankt vandaag 24 weken, ik had er zelf nog geen eens aan gedacht. Evelien, GEFELICITEERD met de 24 weken. Leuk he dat we gelijk lopen?! Ik ben wel wat ontspannender maar nog niet echt uitgeruster, dat zal nog wel even duren denk ik. Typisch dat de vk praktijk al zo oud is, dat wist ik helemaal niet joh. Stom dat ze dat nu niet meer maken. Leuk dat je vanmiddag naar de ikea gaat ofzo. Geniet ervan! Mariska, leuk dat je een kaartje hebt uitgezocht. Heb je dat op internet gedaan of uit een boek? Onsukke, balen dat je zo verkouden bent. Echt wel een mooi buikje meid! Mamain, ja wij gaan ook naar de 9 maanden beurs. Met Neia-man, moeder, schoonmoeder en schoonzus. Dat wordt gezellig dus. Wij gaan op vrijdag. Gina, goed dat je gister naar de cesar therapie bent geweest. Lijkt me inderdaad erg genant om zo in je ondergoed rond te lopen. Heeft het al een beetje geholpen? GEFELICITEERD met je 26 weken! Daphne, waarom was de zw. gym gister niet echt jouw ding? Anna, goed om te horen dat jij gister ook rustig aan hebt gedaan. We leren het wel. En die visite afhouden is een slim idee, anders heb je toch een druk gevoel in je hoofd met al die afspraken. Ik heb net de vk praktijk gekeken (had ik opgenomen) en hoorde haar idd ook zeggen dat wij denken dat we altijd maar gewoon door kunnen gaan. wel fijn om het te horen, nu moet mijn baas er nog naar kijken. Bij mij ook tranen toen die kleine geboren werd, ook omdat die man er niet bij kon zijn. Zooooooooo mooi moment. Ice, jij dus ook al harde buiken?! Je moet het dus ook rustiger aan gaan doen meid. Doe je 's middags al een dutje? Ik heb een verschrikkelijke nacht gehad! Ik was zo ziek, en heb echt maar maximaal 1,5 uur geslapen. Verschrikkelijk gewoon. Vanmorgen ben ik maar blijven liggen, maar het hielp niet, ik kon niet meer in slaap komen. Mijn vriendin is net nog met de kleine langs geweest, en dat was wel goed voor de afleiding. Zij had ook al vroeg harde buiken, dus het was wel fijn om er met haar over te hebben. Net lag er al gelijk een uitnodiging van de arbo op de mat, dinsdag (5/2) moet ik erheen. Ze zetten er wel haast achter. En nu een stuk verder weg, omdat er op zo'n korte termijn geen plaats hier meer was. Gelukkig gaat mijn moeder mee en kan zij rijden. Ik word er nu wel een beetje zenuwachtig van hoor. Hopelijk heb ik een aardige man. X Neia
Ships hier al de hagelslag tussen de toetsen hihi! @Neia: Ja we leren het wel! Ik had de laatste tijd ook met de sociale afspraken het moeten gevoel.....en ik wilde alleen maar met rust gelaten worden! Vandaar nu de afspraken even op een laag pitje en even niet dat MOETEN gevoel! voelt erg goed! En wat betreft die arbo: je hebt het verhaal van je gyn er bij! Die heeft inderdaad explicite gezegd dat je meer rust moet nemen! Niet slapen en zoveel harde buiken is echt nie goed! maak je nog geen zorgen, is pas volgende week! Ze doen echt wel voorsichtig met zwangere vrouwen! En fijn dat je mams mee gaat!
Precies Anna: Alles voor het welzijn van de kleine! Neia: balen zo'n nacht! Hopelijk knap je iets op vandaag...en maak je nou maar niet zo'n zorgen, je hebt een medisch advies, dat kunnen ze niet van tafel vegen hoor!