Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Maar als jij gister last had van je buik is het niet verstandig om je huis op de kop gaan gooien hoor....

Achter welke pc zit je eigenlijk......? Je snapt de hint vast wel.... :)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wakker? Heb me vanmorgen voor het eerst gewoon verslapen, werd wakker van de wekker van mannetje.........Om half 7 ipv kwart voor 6...
    Maar binnen 10 minuten zat ik in de auto :confused:

3. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Hannah, ja die steken herken ik ook, maar volgens mij is dat inderdaad bandenpijn. Bij garde buiken heb je het gevoel alsof het vanbinnen wordt aangetrokken, en mijn buik is dan ook heel hard. Het begint boven maar golft een beetje weg naar beneden.

Onsukke, is inderdaad erg moeilijk om alles aan de kant te zetten en alleen maar te rusten. Vooral ook, voor mijn idee, dat het een beetje taboe is. Niet iedereen weet hoe het is om zwanger te zijn. Maar gewoon naar je eigen lichaam luisteren meid.

Anna, pindakaas met hagelslag? Bleh, ik heb net wel een boterham met hagelslag op, mmmmmmm heerlijk. :D
    Ik ben inderdaad ook echt wel blij dat de gyn dat heeft gezegd. En ik verwacht ook niet dat ik gelijk weer helemaal aan het werk moet, maar ik ben wel blij als dat gesprek is geweest.
    En het is een hele opluchting dat mama meegaat, die zegt gewoon wat ze denkt. ;) Die is wat harder dan mij.

X Neia

Masoled, hoe was het gister bij de vk?

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Ik zit alleen nog maar in badjas achter de pc....tussen tunesie en zwangerschapsforum haha!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Groot gelijk! Lekker relax, niks hoeft alles mag!

TunesiË..........lijkt me erg mooi! Wij hebben er ook al eens naar gekeken....

6. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou, een van de honden (die kleinste) had net het goede idee om toen ze los liep 20 eenden het water in te gaan jagen. Dat was op zich nog niet eens zo'n slecht idee, maar toen ze in het water waren besloot ze dat ze wel door de eendenpoep kon gaan rollen. Niet fris, maar oké... was op zich ook nog niet eens zo'n heeeeeeeeeeeeeel slecht idee, ware het niet dat tussen die eendenpoep dus ook hondenpoep lag.

Je kunt het wel raden...
    Een hoop water en Zwitsal later zijn we beide doorweekt, is de douche een grote bak haar, is het hele interrieur beneden nat van het schudden en... stinkt ze nog steeds naar hondenpoep!

Maar ja... ze geeft niet meer af, dat is al iets.

*zucht*

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zit lekker aanbiedingen en hotels te vergelijken! leuk hoor! En waan me er al helemaal met de kleine!!

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik ga maar weer aan een bakkie chips.. :evil:

10. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

YAK! :confused:

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Alle dozen weer aan de kant? enneh.....broodje choco pasta er hier nog achter aan gehad dus sta op knappen hihi!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    He, breng me nou niet op ideeën...

13. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Zit wel nu aan de appel kiwi sap dankzij hannah! Ben helemaal verslingerd momenteel aan de appelsap dus ook van de week de plus maar leegekocht hihi!

14. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Anna, Tunesie zijn wij ook nog niet geweest. Maar wel lekker hoor! In de zon op zo'n resort met een babybadje. Heerlijk, ik zie je er al helemaal liggen! ;)
    Vreetzak ook al een broodje pasta!
    Ja snicker lust ik wel, misschien maar een keer proberen.

Onsukke, bah. De hond van mijn ouders doet dat ook wel eens. Wat vinden die honden daar nou lekker aan? Alles stinkt dan!

Dolphin, bakkie chips? mmmmmmmmm ik ga zo ook maar nog wat eten. Maarja wat? Wat voor chips heb je?

Hannah, niet echt een lekker begin van de dag om je te verslapen of wel?

Ik heb net mijn collega manager gebeld om te vertellen dat ik vrijdag niet de afspraak heb maar dinsdag. Begint ze weer allemaal over werk dingen. Maar ik kan eerlijk zeggen dat me dat niks meer doet. Ze zoekt het maar uit, zij wil die winkel toch? haha :evil:
    Maar ze dacht ook wel dat de arbo zou zeggen dat ik thuis moet blijven. Mooi zo.
    Nu moet mijn baas me nog terugbellen, heb ik de voicemail ingesproken.

X Neia

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo zijn we weer
    nou ga eens lekker bij lezen

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Gelukkig rollen ze hier niet expres door de poep, alleen 2 van de 3 willen nog wel eens door een dode vogel, mol of vis gaan rollen. Dat is ook smerig...

Tja, het is oergedrag zeg maar, zodat je proei je niet ruikt als je op jacht bent. Maar van mij hoeft het niet zo...

17. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tjonge het gaat weer over eten..... :) Krijg dr zin van maar zit nog vol van mijn 2 broodjes....

Onsukkie: jakkes!

Dolphin: alles uitgepakt!

Neia: goed zo meid! Laat dat werk maar de boom in gaan!

19. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Neia, inderdaad heel leuk dat we gelijk op gaan ;) Is toch speciaal!
    Minder leuk, zeg maar ronduit balen ;) dat je niet zo goed hebt geslapen. Hopelijk vanavond iets beter. Neia, niet gaan piekeren over de arbo hhor, komt helemaal goed, wel fijn dat je moeder mee gaat!

Bij mij belde het uwv net ivm mijn ziekmelding, waren heel vriendelijk en begripvol, bellen over ca. 4 weken weer of ik het dan nog steeds zo vol houd als nu.

Ice, take it easy meid!

Mamain ik ga niet naar de 9 maanden beurs, houdt dat geslenter maar even vol, vind het te vermoeiend.

Onsukkie, mooie buik

Heb mijn buik gemeten, was 118 cm.

Fiona, fijn dat je meisje weer een teken van leven gaf!

Ik heb tot nu toe weing last van bandenpijn, de vorige keren wel, ze zijn vast behoorlijk elastisch inmiddels :)

Will, hoe is het vanddag, lijkt het nou wat op te knappen of niet?

Lafo, hoe gaat het met jou, ben je wel gaan werken?

Anna, tunesie lijkt me lekker. Je moet je wel afvragen hoe je het dan met het water voor de kleine gaat doen. Ivm de hitte zul je wrs extra water moeten geven, en je hebt het misschien ook wel eens nodig voor een flesje. En baby's mogen alleen maar bar le duc bronwater, de andere hebben te veel mineralen. Even een tip. Want daar moet je water niet gewoon drinken, wordt je ziek van!

Nou ik ga Tessa wakker maken en dan ben ik vertrokken!

groetjes en tot later, fijne middag allemaal!

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Evelien: thanx voor de tip! Ik wil in eerste instantie borstvoeding proberen maar als het niet gaat dan moet ik hier zeker aandenken ! :)

Deel Deze Pagina